Kyseessä Mazda vm 07. Naisen logiikalla nyt kyselen.
Autossa oli? korjaamon mukaan katti paskana. Ei kulkenut ja savutti. Katti vaihdettiin, mutta eipä kulje edelleenkään. Savutus loppui, mutta vaikka kuinka kaasua painaa niin on "tukkoinen" ja kiihtyy huonosti. Pakokaasun hajua pukkaa myös sisätiloihin häiritsevän paljon. Mikä ihme tuossa autossa on? Autolla ajettu 182000 ja on 1.8.
Asiallisia vastauksia kiitos
auttakaanaista
1
216
Vastaukset 1
- klsjkskldkfdsj
Kuluttaako moottori öljyä? Runsas öljynkulutus myrkyttää ennenpitkää katalysaattorin paskaksi ja saattaa aiheuttaa savutusta. Moottori ei silti välttämättä ole kulunut tai rikki vaan runsas öljynkulutus saattaa johtua viallisesta PCV-venttiilistä eli kampikammion tuuletusventtiili (Positive Crankcase Ventillation).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566