Koska olet viimeksi

Kysmus

nähnyt hänet, joille kirjoittelet tai jona täällä yrität kirjoitella?

76

2733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onlyadream

      Tammikuussa. Ei vain päästä otteestaan ;(

      • MiesVantaa

        Pitkältä ajalta kuulostaa. Kuka suhun on noin suuren vaikutuksen tehnyt? :)


      • onlyadream
        MiesVantaa kirjoitti:

        Pitkältä ajalta kuulostaa. Kuka suhun on noin suuren vaikutuksen tehnyt? :)

        Nainen jota en ole nähnyt. Eikä tuskin enää kohdata... kun vielä sydän päästäisi otteesta.


    • Nainenn

      Muutama vuosi sitten.

    • nnnnn---

      En tiiä varmasti. Näen "häntä" milloin missäkin yllättävissä paikoissa. Sitten selvitän aivoni ja totean sen olevan joku toinen. Ihan hetki sitten kävi taas niin...

    • Tänäään! 😊😊😊

    • Viimeksi

      Näin hänet tässä kuussa. Hän ei nähnyt minua. Siitä on kohta vuosi, kun nähtiin viimeksi kasvotusten niin, että molemmat näkivät toisensa. Toisenkin ”kaivatun” kanssa nähtiin tässä kuussa.

      • Semmoinen

        Onko sulla kaksi kaivattua? Mullakin on noin, että lähes vuosi kunnollisesta näkemisestä. Olen kerran sen jälkeen nähnyt niin, että hän ei varmaan nähnyt mua. Sekin viime vuoden puolella.


      • Viimeksi
        Semmoinen kirjoitti:

        Onko sulla kaksi kaivattua? Mullakin on noin, että lähes vuosi kunnollisesta näkemisestä. Olen kerran sen jälkeen nähnyt niin, että hän ei varmaan nähnyt mua. Sekin viime vuoden puolella.

        Yksi kaivattu (mies) kenet olen nähnyt viimeksi melkein vuosi sitten ja vilaukselta näin tässä kuussa hän ei nähnyt minua ja toinen ”kaivattu” enemmänkin tuttava/kaveri.


    • KalpeaKuu

      Tänään. Tai siis hänet joka mielessäni olen täällä kirjoittanut. Ei hän täällä ole, enkä halua että hän tietää munkaan olevan.

      • entäjos

        Ellei hän sitten tiedä jo. Olisiko se niin paha, löytää kaivattunsa kaipaamassa täällä, samalla kun itse kaipaa häntä.


      • KalpeaKuu
        entäjos kirjoitti:

        Ellei hän sitten tiedä jo. Olisiko se niin paha, löytää kaivattunsa kaipaamassa täällä, samalla kun itse kaipaa häntä.

        No niin, jos tilanne olisi tuo. Haluaisin tietää totta kai, mutta haluaisin puhua siitä ihan kasvotusten tai edes viestillä jos noin olisi. Mutta ei ole molemminpuolista tässä tapauksessa. :)


      • entäjos
        KalpeaKuu kirjoitti:

        No niin, jos tilanne olisi tuo. Haluaisin tietää totta kai, mutta haluaisin puhua siitä ihan kasvotusten tai edes viestillä jos noin olisi. Mutta ei ole molemminpuolista tässä tapauksessa. :)

        Puhut varmaan omasta puolestasi sitten. Et sinä voi tietää, ettei toisella olisi tunteita sinua kohtaan.


      • KalpeaKuu
        entäjos kirjoitti:

        Puhut varmaan omasta puolestasi sitten. Et sinä voi tietää, ettei toisella olisi tunteita sinua kohtaan.

        Sanotaan näin, että todennäköisyys että hänellä olisi tunteita mua kohtaan, on ehkä 1 %. Mulla kyllä on, mutta toisaalta kumpikaan ei voisi mitään asialle tehdä vaikka tunteita olisikin.


    • SinulleMies

      Helatorstaina näin ne ihanat hellät mutta ilkikuriset silmät. ❤ Sen jälkeen kaikki on ollut kamalaa sekasotkua. Nyt tiedän että hän ei pidä minusta.

      • Kysynvaan

        Mistäs tiiät etten pitäis susta?


      • EnMäIhanTyhmäOo

        Kirjoitit niin viestissäsi.


    • poimmpoimmpoim

      Muutama iltanokonen sitten < 3 <3 <3 Oli ihana nähdä <3 <3

    • kunmekohtaamme

      En tiedä vielä kuka tai minkä näköinen. Olen vasta alkanut tunnistella hänet täältä :/

      • himmeet

        Häh??!?


    • fthyyuku

      Aika varmasti 2014 huhtikuun liepeillä meni nopeasti ohi.

      • Uteliaana

        Menikö hän ohi sisä- vai ulkotiloissa, mies vai nainen. Samoihin aikoihin näin varmuudella viimeisimmän kerran kaipaamani naisen. Mieheltä tämä utelu.


    • UskomatonJuttu

      Oliko se vuonna 2005?
      Kohtaamme vielä kerran.

    • nainenhänon

      Perjantaina hän näytti olevan samassa paikassa syömässä lounasta, mutta tuskin huomasi. Tai sitten ei ollut huomaavinaan.. Viimeisen kerran on keskusteltu tammikuun lopussa.

    • IhanÄsken

      Huhtikuun lopulla

      • Irememberyou

        Niin minäkin.


    • Juhannus-sankari

      Missä nähtiin?

      • Asiakaspalvelija

        Putkan aulatiloissa.


      • juhannusheilana

        Poliisivankilassa petikavereina viimeksi.


      • JuhannusheiIa

        Olikohan siitenkään vai oliko Spalernajassa vai Pasilassa vai Hämeenlinnan naisvankilassa?


    • ulkoillessa

      Aika kauan, ei ole näkynyt vaikka olen etsinyt.

    • EnTuleIkinäUnohtamaan

      Syksyllä joka on myös hänen suosikki vuodenaikansa tulee neljä vuotta kun olemme viimeksi nähneet kasvotusten.

    • Onnellinenolen

      Tänään❤️

      • Meeipuhuttu

        Mä näin hänet tänään myös! Juttelitteko?


      • Onnellinenolen

        Ei juteltu.


    • yhä

      Tänään näin kaipaamani naisen. Se vaikuttaa aina minuun ihan mielettömästi.

      • Onnellinenolen

        Itsellä sama mutta tunteen aiheuttaa mies. . riittää kun näen.. tule hyvä olo sydämeen ja mieleen.. hetken aina yli onnellinen nainen..


      • yhä
        Onnellinenolen kirjoitti:

        Itsellä sama mutta tunteen aiheuttaa mies. . riittää kun näen.. tule hyvä olo sydämeen ja mieleen.. hetken aina yli onnellinen nainen..

        Hänkin herättää minussa paljon isoja positiivisia tunteita.


      • Haluaisinniin

        Missä? Minäkin näin hänet tänään ja huomaan taas vajonneeni miettimään vain häntä.


      • yhä
        Haluaisinniin kirjoitti:

        Missä? Minäkin näin hänet tänään ja huomaan taas vajonneeni miettimään vain häntä.

        Sitten olet noiden mietintöjesi kanssa yhtä syvissä vesissä kuin minäkin. Koko illan vain miettinyt häntä.


      • Haluaisinniin

        Todennäköisesti. Hassua on, että näin hänet äkkiseltään myös viime viikolla (hän ei ehkä huomannut minua) ja se keikautti maailmani täysin.


      • yhä
        Haluaisinniin kirjoitti:

        Todennäköisesti. Hassua on, että näin hänet äkkiseltään myös viime viikolla (hän ei ehkä huomannut minua) ja se keikautti maailmani täysin.

        Minä en ennen eilistä näkemistä ollut nähnyt moneen kuukauteen häntä. Silti reaktiot olivat kuin lekalla päähän löisi.


    • Epäreilua

      Hän näkee minut, mutta minä en häntä..ikävä

      • Näyteikkunako

        Miten tuo on mahdollista???


      • epäilisin

        Some/profiilikuvasta varmaan kyse.


    • kauansitten

      en edes muista milloin viimeeksi. En tosin kirjoittele täällä kelleen. :D

    • Minä_tiedän

      Tänään näin hänet❤(miehen)😍

      • tiedän_minäkin

        ❤️ Minäkin tiedän


      • varmaanniin
        tiedän_minäkin kirjoitti:

        ❤️ Minäkin tiedän

        jos kerran asutte yhdessä. Vaikea olla näkemättä. :D:D Miksi ihmeessä olette täällä, joku perverssioko vietittää tätä kautta??


      • tuollainentavallista

        Ovat tyttöjä joilla on sama etunimi ja asuvat soluasunnossa?


      • eiihan
        tuollainentavallista kirjoitti:

        Ovat tyttöjä joilla on sama etunimi ja asuvat soluasunnossa?

        vain lähes samat. Huomaat itsekin jos katsot tarkemmin. ;D


      • Minä_tiedän
        varmaanniin kirjoitti:

        jos kerran asutte yhdessä. Vaikea olla näkemättä. :D:D Miksi ihmeessä olette täällä, joku perverssioko vietittää tätä kautta??

        Ei muuten asuta yhdessä kaipaamani ❤miehen kanssa.


      • veikkaukseni
        Minä_tiedän kirjoitti:

        Ei muuten asuta yhdessä kaipaamani ❤miehen kanssa.

        minä luulen että kyseessä on kaksi jostain syystä yhdessä asuvaa (samanmuotoista) naista, joilla ei riitä yhteistä tekemistä.


      • tiedän_minäkin
        veikkaukseni kirjoitti:

        minä luulen että kyseessä on kaksi jostain syystä yhdessä asuvaa (samanmuotoista) naista, joilla ei riitä yhteistä tekemistä.

        Ei ole. Minä olen mies.


      • PrinsessSatumaaKO
        veikkaukseni kirjoitti:

        minä luulen että kyseessä on kaksi jostain syystä yhdessä asuvaa (samanmuotoista) naista, joilla ei riitä yhteistä tekemistä.

        söpö haniiiii prinsessa sinäkin iihan samat nimeeeet meeeillla 😄, ootko jo töissä? Herättiin juuuriii taimin takiaaaa.
        Kultiiii, koohta nähdään.. Odotaaaan sinnuuuuu. Kiiirjoootan sinuuulle ruuunoja sillä aikaaa hankit meeille ruokaaa pöytään. Taimi lähettää terkkkuiiiiii. Puuusi pusiiii ja haliiiii! 💘💘Oolet haniiii kaaaaunis! 💕


      • ihanvaanvinkiksi

        Sun kannattaa lukaista se tietopläjäys terapiasta tällä palstalla.


    • näinhänet

      Pari viikkoo sitte.

    • BlondilleIhanalle

      Vajaa viisi vuotta siitä on kun näin viimeiksi hänen jänteviä sääriään ja määrätietoista olemustaan. Vaaleat hiuksensa vain hulmusivat siinä vauhdissa kun hän eteni määrätietoisin askelin kohti määränpäätään. Mikä viisaus hänestä huokuikaan, kaipaan hänen ääntään ja niitä keskusteluja hänen kanssaan.

    • N77

      Viimeksi näin hänet lokakuussa vuonna 2016. Tunteet kuitenkin alkoivat yli 2,5 v sitten.

    • HänenKanssaanAina

      Kyllä me kohtasimme viimeksi epäonnen päivänä. Kohtaaminen oli kuitenkin hyvinkin onnellinen ja miellyttävä :)

      • joskohtalosuo

        Ja kuinka kauan siitä on, useampia kuukausia, vuosia.


      • vuosituhatsitten

        ...ilmeisesti joskus 20-vuotta sitten kun toinen oli tajunnut lopettaa facebookin käyttämisen ja poistanut tilinsä....


      • HänenKanssaanAina
        joskohtalosuo kirjoitti:

        Ja kuinka kauan siitä on, useampia kuukausia, vuosia.

        Kun viimeksi oli tämä 13. päivä perjantai :) ei kauaa siis.


    • maalatutsilmäkynnet

      Siinäpä rantatytöille oikein idea: "miksi kaikki tuijottavat minua?", ja itse olisi maalannut varpaiden kynsiin silmiä.

      • irvistelyjävastassa

        Yleisökulkeemukana siinä, hieno idea tuo minkä keksit. Tai Irvikissan hammasrivistö jokaiseen kynteen: irvistelyjä vastassa aina kun katsoo jalkoihinsa..


    • Hellinsydämessäni

      Kohta 2vuotta sitten kasvotusten ja halattiin ❤️. Ikävä ei vain lopu😭.

      • MielensäPahoittajaP

        Meilläkin kohta kaksi vuotta. Ei edes halattu. Oli paha olla ja halusin pois ja ärsytti, kun hän luuli, että joku hotellin pihalla tupakoiva mustatukkainen emäntä on mun paras ystävä. Ei millään pahalla tupakoivia kohtaan, enkä tiedä mistä se johtuu, mutta mun ystäväpiirissä ei kukaan tupakoi. Mutta eipä hän sitä tiennyt tai ajatellut tai pitänyt minään mutta mua vain sillä hetkellä sekin kysymys loukkasi.


    • Vainkäymässäoo

      En kirjoittele kenään enkä kellekään mutta itselle sopivan olen viimeksi nähnyt Sellossa tammikuussa 2007. Vieläkin joskus mietin mitä hänelle kuuluu. Olen varma että kadulla en enää edes tunnistaisi.

    • jäivaanpäähänmies

      Tänään iltapäivällä.

      • Pysyvästipäässä

        Tänään iltapäivällä nähty nainen jäi päähän jo yli vuosi sitten, eikä ole sen jälkeen lähtenyt pois sieltä. Ei ole helppoa kun lähes päivittäin nähdään.


    • 5S5S5S

      Maaliskuun lopussa 2017.

    • Siellämissäyleensänäen

      Eilen näin hänet Miehen❤️enkä varmaan näe taas pitkään aikaan😕

      • kysyntätä

        M-alkuiselle? Sitäkö tuo isolla kirjoitettu 'Miehen' kertoo?


      • Siellämissäyleensänäen

        Jep😉


      • Vale-nimi
        Siellämissäyleensänäen kirjoitti:

        Jep😉

        Ooks ny varma nimestä? Ettei se ois sittekin valepukuinen Jussi?


    • Viimeksi olen kirjoitellut tällä palstalla 4,5.2018.
      Texasin taisin nähdä viimeksi, kasvoista kasvoihin
      muutama vuosi sitten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe