Nokkapyörä/Jakopyörä halki??

HONDABF15SHGU2004

Moikka.. osaiskos joku auttaa jakoremmi hypänny pois paikaltaa ja nokkapyörä/jakopyörä halennu? ei ilmeisesti säre venttiileitä/mäntii? vai sopiikos ne pyörähtää tyhjää? Honda BF15 SHGU vm 2004. mistäs sais uuden nokkapyörän? vai mitä ihmettä ja mitäs mahtaa kustantaa tommonen?? Kiitoksia

9

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varaosaliike

      Lidlistä varmaan löytyy vai mitä luulisit?

    • Suvi4000

      Särkee kyllä ainakin autoissa venttiilejä ja mäntää. Tekstin perusteella sinun ei kannata edes uneksia itse sen korjauksesta. Kärrää se moottori lähimmälle mielellään valtuutetulle Honda perämoottorin myyjälle kustannus arvioon. Jos kustannukset ovat kohtuuttomat kannattaa myydä varaosissa kone tai heittää kusarin tuuttiin.

    • lapsellista

      Ihan täysi 2t hörhön provo.Ihan aivotonta trollausta jatkuva jakohihnojen hajoaminen ym paska mitä tämä etec/2t häirikkö keksii. .säälittävän surkeaa on hommasi.

      • Suvi4000

        Minuako taas olet syyttelemässä? Vastasin keskusteluun aivan kuten pitääkin oman mielipiteeni perusteella. Viimeksikin hiljennyit kun minua syyttelit ja sanasi loppuivat kesken. Niin mitenkä se ip-osoitteen selvitys on? Onko jo hakkeroitu tietokoneeni ja kaikki suomi24 serverit?


      • lapsellista

        Sata varmasti etec/2t hörhö ja tämä suvi 4000 on sama hörhö,ihan samaa 2t agendaa jauhaa.Ei uskalla enää niitä seko vihapuheita postata kun bannaus uhkaa. .raivoa ja huuda. .niin bannaus lähempänä. .ip osoitteesi on jo kaverilla. .käyn lähi päivinä katsoon miten paljon spämmiä löytyy jäljiltäsi. .veikkaan että ihan hirveästi. .sairasta paskaa touhusi.


      • Suvi4000

        Nonniin hyvä kun ip osoite on jo kaverillasi! Toivottavasti nautit kaikkien postauksien katseluista mihin olen vastannut! Poliisillakin on jo tieto sinusta ja kaverisi touhuista!


    • Hihnapyörä

      Satuin paikalle kun nelari perämoottoriin vaihdettiin Kampiakselin päässä olevaa jakoremmin pyörää. Pyörän kiilaura ja kiila oli hakkautunut väljäksi. Ei muita vaurioita. Taisi vaivata tyhjäkäynnillä.

      • lapsellista

        Siinä taas 2t hörhön aivopieru. .4t perämoottorin kampiakseli on muottiin prässätty koneistettu yhtenäinen akseli,hihnapyörä on kiinteä ei irtonainen,vain vauhtipyörä kartiolla kiilalla ja lukitus mutterilla kiinni. Lopeta tämä paskasi postaus ja häivy täältä,ei tämä ole mikään mt potilaan terapiapalsta.Itse tekee näitä älyttömiä avauksia jakohihna ym keksittyjä 4t vikoja ja sitten itse vastailee niihin näitä aivottomia pierujaan,hanki joku muu elämä ja lääkitys kohdalleen.


      • onkohansulla
        lapsellista kirjoitti:

        Siinä taas 2t hörhön aivopieru. .4t perämoottorin kampiakseli on muottiin prässätty koneistettu yhtenäinen akseli,hihnapyörä on kiinteä ei irtonainen,vain vauhtipyörä kartiolla kiilalla ja lukitus mutterilla kiinni. Lopeta tämä paskasi postaus ja häivy täältä,ei tämä ole mikään mt potilaan terapiapalsta.Itse tekee näitä älyttömiä avauksia jakohihna ym keksittyjä 4t vikoja ja sitten itse vastailee niihin näitä aivottomia pierujaan,hanki joku muu elämä ja lääkitys kohdalleen.

        hammashihna hypänny mielenterveydessäsi muutaman hampaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe