Telian surkea asiakaspalvelu

surkeaasiakaspalvelu

Telia palvelee huonosti asiakkaitaan. Ajanhakuvarauksessa lukee usein: ei käytössä. CHATissä pitäisi kategoroida kysymys, kun ei liity mihinkään annettuun luokkaan, homma tyssää siihen tai sieltä ei osata vastata kysymykseen Soittopyyntöyhteydenottoon (Telian sivujen kautta) sieltä soitetaan kerran 20 sek. puhelu ja jos et juuri sillä hetkellä pysty vastamaan, mikä ymmärrettävää, uutta soittoa ei tule.

3

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuosiSuomalaista

Minä vedin johtopäätokseni jo vuosia sitten. En enää hyväksy ruotsalaista teleyritystä omakseni.

• Formula1

Lähetin 10.7. tällaisen viestin Telian yritysmyynnistä vastaavalle johtajalle, yhteydenottoa ei ole tähän päivään mennessä tullut!

"Ravintoloitsija teki 7.6. Telian palvelupisteessä kirjallisen sopimuksen Liiga-palvelun ja C More -kisastudion hankkimisesta ravintolaansa. Kahteen viikkoon asiasta ei kuulunut mitään, joten hän pyysi minua selvittä-mään asiaa. Soitin 20.6. yritysasiakaspalvelunumeroon, asiakaspalvelija sanoi selvittävänsä asiaa ja lupasi, että omistajaa lähestytään lähiaikoina. Mitään ei kuulunut, joten soitin uudestaan 29.6, taas lupauksia yhteydenotoista, ei kuulunut mitään, soitin 3.7 ja sen puhelun jälkeen sain soiton puhelinpalvelukeskuksesta ja luvattiin asian etenevän. Kyllä se eteni, mutta yllättävällä tavalla. 9.7 soitti Viihdeväylä Oy:n edustaja ja kertoi saaneensa Telialta toimeksiannon asian suhteen. Yllätys oli hänen kertomana, ettei Telia toimita ko. palvelua ravintolaan, vaan sen tekee hänen edustamansa yhtiö. Tätä ei ollut kukaan Telian henkilö kertonut puhelinkeskusteluissa, oliko tiedon puutetta vai mitä? Hän kertoi myös, ettei Telian kautta saa C Morea, vaan se on hankittava muilta operaattoreilta. Kuukausi kului asian selviämisessä! Yllättävä lopputulos kuitenkin oli, eikä antanut hyvää kuvaa Telian henkilöstön ammattitaidosta ja palveluhalukkuudesta."

• Jaananen

Voi raukkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe