Yhdelle releelle konehuoneeseen tulee joko virtalukolta tai sulakerasialta piuha jossa todennäköisesti joku diodi, arvoista näkyy enää 6A, tietäkö joku tarkemmin tuosta komponentista mille releelle mahtanee mennä ja miksi on tuollainen diodi? ..sekalainen piuhahelvetti ja luulin teipattua möykkyä epämääräiseksi liitokseksi ja leikkurilla "möykky" pois ja sitten vasta hokasin että se on jokin diodi, kummin päin diodi takaisin vai onko väliä miten päin laittaa.
Releitten paikat todennäköisesti vaihtuneet, tunnistan valoille menevän releen, muut aika arpomista, ainoastaan yksi naksahtaa kun virrat kytkee.
LeBaron 2.5l vm.1989
5
134
Vastaukset
- hoomoilanen
Selkis jo mutta ei lebakko suostu käyntiin lähtemään, ei vaan saa bensaa, mihin ja kuinka tuo shut down rele vaikuttaa ja toimii..katkaiseeko bensan syötön vai virran syötön?
- hoomoilanen
Pian menee hermot, miksi "ignition time delay rele" käy kuumana kuin hellakoukku vaikka pelkästään virrat on avaimesta käännetty päälle? Jostain ratin takaa jalkatilan yläpuolelta virrat päällä kuuluu aivan kuten jokin sähkömoottori olisi jumissa, mistäs tuo ääni kuuluu, ei muistaakseni viime keväänä tuollaista kuulunut, kohta lähtee paaliin koko paskakasa!
- hoomoilanen
Tuokin ongelma ratkesi, tämähän mielenkiintoinen paikka kysellä kun saa itse kysyä ja itse vastata :)
Kokeillaan vielä kerran, mistä löytää LeBaroniin releitä, polttoainepumpun rele ja ASD-rele?- jenkkiosat
Googleta "amerikkalaisten autojen osat". Onhan noita firmoja useampia.
- hoomoilanen
Ok, olen googlettanut "Chrysler lebaron 89" hakusanalla, täytyy jatkaa etsintää. Vikakin löytyi loppujen lopuksi tai ainakin yksi vika, polttoainepumpun releessä käämitys kärvähtänyt, asd-relekin taitaa olla hieman kaput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650