Miten tapetaan ihastuksen tunne?

tyhmäihastunutmies

Tämä ihastus kun ei näytä loppuvan, jatkunut jo kuinka ja kauan vaikka ei ihastusta ole edes tavannut pitkään aikaan. Jatkuvasti ihastus pyörii mielessä. Järki sanoo ettei mitään mahdollisuutta ole, tunne ei suostu olemaan samaa mieltä.

Ei ole auttanut kylmä suihku, sauna, alkoholi eikä terva.

Keinot vähissä...

57

8070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera_

      Vähän samaa vikaa, eipä siihen muuta lääkettä ole, kuin antaa aikaa. Jos et tiedä tilannettanne, selvitä se ja ole onnellinen/ota pettymys vastaan kuin mies. Ei kun eteenpäin, sitä se on olla mies.

    • Kannattaaselvittää

      Onko mahdollisuutta vai ei.

    • Hölmistynyt

      Mistä sä katsot sitä kun näet miltä se näyttää?

    • Toivoisinniin

      Mulla on sama ongelma ja olen nainen. Minkä sitä tunteilleen mahtaa. Sitä niin toivois että näkisin hänet vielä tai voitaisiin olla muuten yhteydessä. Jäi nimittäin muutama asia epäselväksi. Järki ei auta tähän asiaan ollenkaan ja ehkä hyvä niin. Ei kaikki ole, eikä pidäkään olla järjellä selitettävissä.

    • Yksinkertainenkoodi

      Mulla toimii poissa edestä poissa mielestä 😊. Ei seuraa sen henkilön elämää millääm tavalla niin eiköhän se pyyhiydy myös sieltä,meinaa ihmisin aivo kapasiteetti on rajallinen.

    • Syvempitunne

      Samanlainen tapaus, liian kauan olen sinua ikävöinyt.. ei tunnu mikään auttavan!! Kyllä luulisi vuodessa unohtuvan, mutta siellä sinä pyörit aamusta iltaan !!kyse miehestä jonka kanssa ollut kaksi kesää ja siin vuosia välissä, olet minun aina !!

    • Nimimerkillä_kokemusta

      Mulla oli joskus sama juttu, en voinut ottaa yhteyttä normaalisti ja sitten n. vuoden jälkeen näin miehen seurassa....koko juttu oli alusta alkaen että älä ota vakavasti mutta vei mukanaan...sitten se vain ajan kanssa meni ohi....tosin pyrkimys oli että poissa silmistä, mutta jotkut ihastukset ovat vaan aika hurjia...

    • muuannaikkonen

      Kestänyt jo yli 10 v 8 kk. Edelleen mies lähes päivittäin mielessä ja häntä kohtaan on syviä ihastuksen/rakkauden tunteita. Järjetöntä. Ei olla edes tavattu vuosiin. Se tunne on vain jostain syystä jäänyt päälle.

      • uskotaan_homo

        Ahaa, siis 1v. 8kk🤔😂. Eli puppelishow jatkuu. Onnee!👍


      • lisäysss
        uskotaan_homo kirjoitti:

        Ahaa, siis 1v. 8kk🤔😂. Eli puppelishow jatkuu. Onnee!👍

        Lisätään vielä tähän: Eläköön Kauko Röyhkä!!!👍


    • oknjhvttd

      Kun löytää ja tajuaa ihastuksen haikailemasta jonkun toisen perään, chattailemassa seksi chatissa jonkun toisen kanssa, niin se kyllä auttaa juuri tässä.

    • esim.bossmies

      Ihastus on kiva tunne. Ei se ole rakkautta ja tuskin muuttuisikaan sellaiseksi,silloinhan se tunne menisi piloille.Itsekkin tavallaan olen jatkuvasti ihastunut milloin kehenkin,se on fantasiaa,JOskus taas potkin itseäni päähän ja yritän olla järkevä.
      Sitten tekee taas spontaanisti jotain hölmöä jota katuu jälkeenpäin,kuten että menee juttelemaan tosta noin vaan,heittää juttua vaikka liikenteestä/ mitä kuuluu/ missäs olet ollut kun ei ole näkynyt/ vailla senkummempaa tarkoitusta.
      Ajan kans ne ihastuksen tunteet laimenee ja menettää merkityksensä,ovat muistoja vain...

    • juuriniin

      Ihastuminen on väistämätöntä välillä ei ihminen voi tunteitaan paeta. Vaikka olet kuinka onnellisessa liitossa voit myös varattuna kokea jalatmenialta tilanteen. Jäljelle jää tärkeän ihmisen voimaa tuova kaunis muisto.

      Ikinä en sinua unohda. Toivon sinulle mies oikean ihmisen vierellesi.

      • riippuutapauksesta

        Musta valkosta. Joskus jää uusi pysyvä kumppani, joskus jää hyvät muistot ja joskus hunot muistot js jopa elämän painajainen.


    • jostapauksiapaljon

      Kannattaa miettiä jo eroa tuossa vaiheessa jos ihastuksia tulee ja menee koko ajan. Kertoo siitäkin että oma liitto rakoilee ja pahasti.

    • Ilonpilaaja

      Ihastuminrn on täydelisen mielikuvan luontia toisesta ihmisestä ja ilosta hasveilua niiku käytänössä ....
      Ihminen on luotu haaveilern et elämää kestää...
      Ihastuminen on ihanaa mutta sen lopputulos vaihtelee.

      Ihastastuminen lantuu jos tähän täydelisyys kuvitelmaan ihastuksesta tule säroja ja realismia ja tavalisia asioita ....
      Ja ihastus paljastuuki tavaliseksi kuolevasetki kuvitelmien siaan....

      Asioiden selvityksen puolitiehen jättäminen ja omassa haaveessa eläminen pitää ihastuksessa kiinni.

      Toisaalta kukapani ny haluas rikkoa tämän huumaavan aivokemialisen tilan itseltään vapaaehtosesti....

      Elämä on kovin kurjaa ilman ihastumisia

    • PettynytIhastukseen

      Mulla on ollut yksi nainen mielessä 10:n vuoden verran, kun on tuntunut että koin törkeää pettymystä. Noin 10 vuotta sitten yksi nainen pyysi paljon multa autokyytiä tanssipaikoille. Ilmaisin hänelle ihastukseni. Nainen ei varsinaisesti vastanut tunteisiini muutakun hymyillen. Oletin että sillä on samanlaisia kiinnostuksia, kun autokyytini edelleen kelpas ja yksi tuttu oli kertonut että sillä oli kuulemma onnellinen ilme kasvoilla tanssiessani kanssani poskiposkea vasten. Kerran yksi kaveri oli nähnyt tämän naisen toisessa tanssipaikassa ja kaveri halusi auttaa mua kertomalla sille vinkin kun oon rakastunut siihen. Sitten tämä nainen nauroi ja piti oikein vatsasta kiinni. Tuntui tosi pahalta mitä kaveri kertoi, kun tuntui että nainen nauroi ettei voi olla niin tyhmän kanssa seurustelukumppaneita. Seuraavan kerran kun nähtiin, niin nainen kuitenkin lempeästi kertoi kuinka kaverin kanssa puhui musta, mutta ei oikein edes kertonut tunteeko samoin mua kohtaan vai ei. Kun tämä nainen kerran lähetti mulle lomareissulta kortin, niin pääsin siihen uskoon että meillä olis jotain, kun jopa otti itse osoitteeni selville. Sitten tuli yksi kova pettymys, kun nainen tanssi yhden vanhemman ikäpolven miehen kanssa koko illan. Siitä mä todellakin suutuin, kun näin että vanhemman ikäpolven ukon seura kelpaa mielummin koko illaksi, kun mun seura. Sain kaverin kautta vanhemman ukon nimen selville ja masennuksen aiheuttaman mielialan vaikutuksena haukuin julkisesti tätä ukkoa tanssinetin keskustelupalstalla. Jouduin sitten maksaa ukolle 2500€ korvaukset ja sovittelutoimistossa ei edes tuntunut olevan mitään sopua, kun ukko oikein nöyryytti mua miten tyhmä oon. Sitten myöhemmin tämä nainen tutustutti mut toiseen tuttavanaiseen. Oletin että tämä ystävättäreensä tutustuttaminen olisi pieni korvaus siitä että pääsin toiseen uskoon. Sain tältä ystävättäreltä myös selville että tämä nainen oli jopa löytänyt toisen miehen. Sen uutisen mä jotenkin kestin kun rakastuin tähän ystävättäreensä. Tämän ystävättären kanssa oli välillä vaihtelevaa säpinää, mutta sitten tämä ystävätär ilmoittikin ettei meistä tule paria ja se nainen oli kuulemma tutustuttanut mut ystävättäreensä tarkoituksella kaveriksi eikä pariksi ja ystävätär oli jopa kertonut suoraan että kun tämä tutustuttaja nainen sai tietää säpinästämme, niin oli sanonut että sen kannattaa olla mun kanssa vain kavereita tai ei ollenkaan. Siitä mulle sitten jäi ikuinen pahamieli. Toivoisin tältä tutustuttaja naiselta edes anteeksipyyntöä ikuisesta pahasta mielestä ja aiheuttamastaan masennuksesta, josta kärsin edelleen, vaikka tästä tapauksesta on jo noin 10vuotta. Tämän tapauksen jälkeen olin yhdessä parin vuoden verran yhden uuden tapaamani naisen kanssa. Tämän naisen kanssa ollessa jopa unohtui tämän keskustelun alkuperäisen naisen pettymys. Kun mulle tuli tämän uuden naisen kanssa ero, josta ei jäänyt niin pahaa mieltä, kun keskustelun alkuperäisen naisen kanssa, niin masennukseni alkoi uudestaan ja tämä keskustelun alkuperäisen naisen aiheuttama pettymys tuli uudestaan mieleen. Toivoisin tältä keskustelun alkuperäiseltä naiselta anteeksipyyntöä ja toivoisin että tämä nainen korvaisi minulle 2500€ takaisin, jonka menetin sille vanhemmalle ikäpolven ukolle, jonkatanssiseura kelpasi mua paremmin. Voisiko joku ymmärtäväinen kertoa että kuinka voisin vaatia tältä naiselta korvauksia aiheuttamastaan pettymyksestä ja masennuksesta? En ole nähnyt tätä naista moneen vuoteen. Mulla ei ole tämän naisen muuta yhteystietoja, muutakun Facebook profiilinsa. En ole tämän naisen Facebook kaveri, enkä koskaan tule olemaankaan. Tekisi silti kovasti mieli lähettää tälle naiselle viesti jossa kiitän että osa elämääni on mennyt pilalle tämän naisen aiheuttamana masennukseen sairastumiseen ja tekisi mieli vaatia että nainen hyvittäisi mulle 2500€, jonka menetin sille ukolle, jota haukuin tanssinetissä masennuksen vaikutuksena, kun masensi ettei mun seura kelvannut, vaan autokyytejäni käytteli hyväkseen. Vaikka nainen maksoi bensakuluista, mutta silti tuntuu että hyväksikäytteli mun autokyytejä päästäkseen pidemmille tanssireissuille. Voisiko joku neuvoa että voisinko mä mitenkään vaatia tältä naiselta korvauksia ja minkälaisen viestin lähetän, että tämä nainen tajuaa että on aiheuttanut mulle masennuksen ja ikuisen pahan mielen ja toivoisin anteeksipyyntöä halauksen kera? Jos joku voi auttaa mua hyvillä neuvoilla, niin olisin tosi kiitollinen.

      • PettynytIhastukseen

        Jos joku on sitämieltä että joutaisin psykiatrille, niin siinä tapauksessa olen sitämieltä että pettäjänaisen pitää kustantaa psykiatri kuluni.


      • Johväö

        Tämä juttu on melkein eräästä henkilöstä. kuvitteli kaikenlaista päässään sitten jätti ei selityksiä. Myöhemmin väitti minä olin se petturi väärintekijä vaikka asia niin ollutkaan. Hän se petti ja piti pilkkanaan ja paljon muuta. Nyt tämä hyväkäs piinaa edelleen puhelin terrorismia FB häirintää vaikka ei olla kavereita enään oltu aikoihin. Yhteyttä en ole enään vuosiin pitänyt mutta tämä se vaan jaksaa lätistä ja hourailla omiaan. Tämmöiset tapaukset pitää vain unohtaa kokonaan.


      • PettynytIhastukseen
        Johväö kirjoitti:

        Tämä juttu on melkein eräästä henkilöstä. kuvitteli kaikenlaista päässään sitten jätti ei selityksiä. Myöhemmin väitti minä olin se petturi väärintekijä vaikka asia niin ollutkaan. Hän se petti ja piti pilkkanaan ja paljon muuta. Nyt tämä hyväkäs piinaa edelleen puhelin terrorismia FB häirintää vaikka ei olla kavereita enään oltu aikoihin. Yhteyttä en ole enään vuosiin pitänyt mutta tämä se vaan jaksaa lätistä ja hourailla omiaan. Tämmöiset tapaukset pitää vain unohtaa kokonaan.

        Jos tämä nainen olisi edes sanonut rehellisesti ja hienotunteisesti ettei tunne samoin, eikä päästää toiseen uskoon, niin tämä nainen olisi unohtunut jo aikoja sitten ja olisi ollut paremmat mahdollisuudet löytää aikaisemmin joku muu nainen, kun ei tämä olis aiheuttanut masennusta ja ikuista pahaamieltä. Jos se olisi tutustuttanut minut ystävättäreensä kumppani ehdokkaina, eikä pelkkänä kaverina, jonka tanssikyytejä voi käyttää hyväkseen että voi tansseissa kattella komeempia miehiä, eikä olisi suositellut ystävätärtään jättää mut, niin olisin ehkä voinut sen tapauksen unohtaa, kun jouduin maksaa vanhemman ikäpolven ystävä äijälleen 2500€. Usein jos olen antanut daamille kukkia ja suklaata, niin oon tottunut että saan kiitokseksi edes halauksen ja tälle kyseiselle naiselle kerran annoin kukkia ja suklaata, kun se pyysi mut ja muutaman muun ystävän kylään ja kukkien ja suklaan saamisesta en saanut edes halausta, vaan sain pelkän "Kiitos" sanan. Siitä jäi varsinkin myös ikuinen pahamieli, kun tämän naisen tähden menin tuhlaa rahaa kukkiin ja suklaaseen ja en saanut edes ystävähalausta. Jos joskus kohtaan tän daamin, niin tekis mieli vaatia ainakin kukka ja suklaarahat takaisin, kun edes ystävä halausta ei herunut ja olis ollut parempi, ettei olisi mua pyytänyt kylään ollenkaa.


      • EräsDaami

        Nimimerkille PettynytIhastukseen:

        Pettymys on tosi yleistä ihmisten välisissä suhteissa kun itsellä on odotuksia, joita ei toinen täytä. Pettymys menee kyllä aikanaan ohi. Itse yksipuolista ihastumista ja rakkautta paljonkin kokeneena olen nähnyt myös toisen puolen, kun minuun on oltu ihastuneita, mutten ole voinut vastata tunteisiin. Se on jotenkin ihmeellistä, jos sattuu että tunne on molemminpuolinen ja rakastuminen aitoa. Siitä saa olla kiitollinen, eikä sitä voi millään maailman rikkauksillakaan saada. Rakkaus on niin ihmeellistä. Se joko on tai sitten ei. Sitten on kevyempiä suhteita eikä jotkut oikein tiedäkään mitä rakkaus on.

        Haluaisin vain sulle sanoa noihin sun maksuvaateisiin, että jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Ei ole sinun ihastuksen syytä, että loukkasit jonkun sivullisen kunniaa. Vastuu on sinun koska olet aikuinen oikeustoimikelpoinen ihminen. Myöskään se ei ole ihastuksesi syy, että olet pettynyt. Sinun odotukset ja toiveet sai kolauksen, eikä siinä ihastuksellasi ole mitään osaa. Jos olet masentunut, se mekanismi on sinun omissa aivoissasi ja vanhoissa kokemuksissasi, ei ihastuksessasi. Hän ei ole vastuussa sinun mielenterveydestäsi. Hän ei ole selvästikään kiinnostunut sinusta, ja kannattaa vain ajatella jo muuta ja mennä eteen päin. Siirrä fokus ihastuksestasi itseesi ja muihin asioihin. Menetykset aiheuttaa aina surua ja apeutta, mutta jos johonkin ihmiseen jumittuu, eikä pääse eroon kannattaa hakea jotain terapia-apua, joka selvittää mikä on taustalla, että suhtautuu naisiin pakkomielteisesti ja omistushaluisesti.

        Vaikka ostat suklaata ja kukkia ja tarjoat tanssikyytejä (ja niistä on maksettukin sinulle), et sinä voi odottaa mitään maksua niistä "luonnossa" halauksella tai sitoa jollain aineellisella, rahalla tai kukilla toista itseesi.

        Jos näin oletat, niin silloin ihmissuhteet on sinulle jonkinlaista kaupankäyntiä, jota voi rahalla ostaa, eikä mukavaa yhdessäoloa ja se tuntuu tosi vastenmieliseltä ajatukselta. Olisiko ihastuksesi huomannut tämän? Lahja ei ole siis lahja vaan odotat jotain vastiketta siitä? Sekin tuntuu oudolle, että sinusta rahakorvaus hyvittäisi pettymyksesi.

        Kannattaa sitten seuraavan daamin kanssa ilmoittaa heti kättelyssä, että mitä vaadit vastineeksi niistä kukista ja suklaista, niin ei tule mitään väärinymmärryksiä, ja daami pääsee karkuun heti paikalla. Koska suoraan sanottuna, tuollainen omistushalu on aika ahdistavaa ja pelottavaa, jos se saa sinussa tuollaisia piirteitä esiin, että niitä oikeudessakin puidaan.

        Toista ihmistä pitää ennen kaikkea kunnioittaa.


      • Luup
        Johväö kirjoitti:

        Tämä juttu on melkein eräästä henkilöstä. kuvitteli kaikenlaista päässään sitten jätti ei selityksiä. Myöhemmin väitti minä olin se petturi väärintekijä vaikka asia niin ollutkaan. Hän se petti ja piti pilkkanaan ja paljon muuta. Nyt tämä hyväkäs piinaa edelleen puhelin terrorismia FB häirintää vaikka ei olla kavereita enään oltu aikoihin. Yhteyttä en ole enään vuosiin pitänyt mutta tämä se vaan jaksaa lätistä ja hourailla omiaan. Tämmöiset tapaukset pitää vain unohtaa kokonaan.

        Aivan samaa mieltä kyllä näitä riittää hoitoon vaan kaikki päästään pöllähtäneet avuttomana tapaukset.


      • Rakpok
        PettynytIhastukseen kirjoitti:

        Jos tämä nainen olisi edes sanonut rehellisesti ja hienotunteisesti ettei tunne samoin, eikä päästää toiseen uskoon, niin tämä nainen olisi unohtunut jo aikoja sitten ja olisi ollut paremmat mahdollisuudet löytää aikaisemmin joku muu nainen, kun ei tämä olis aiheuttanut masennusta ja ikuista pahaamieltä. Jos se olisi tutustuttanut minut ystävättäreensä kumppani ehdokkaina, eikä pelkkänä kaverina, jonka tanssikyytejä voi käyttää hyväkseen että voi tansseissa kattella komeempia miehiä, eikä olisi suositellut ystävätärtään jättää mut, niin olisin ehkä voinut sen tapauksen unohtaa, kun jouduin maksaa vanhemman ikäpolven ystävä äijälleen 2500€. Usein jos olen antanut daamille kukkia ja suklaata, niin oon tottunut että saan kiitokseksi edes halauksen ja tälle kyseiselle naiselle kerran annoin kukkia ja suklaata, kun se pyysi mut ja muutaman muun ystävän kylään ja kukkien ja suklaan saamisesta en saanut edes halausta, vaan sain pelkän "Kiitos" sanan. Siitä jäi varsinkin myös ikuinen pahamieli, kun tämän naisen tähden menin tuhlaa rahaa kukkiin ja suklaaseen ja en saanut edes ystävähalausta. Jos joskus kohtaan tän daamin, niin tekis mieli vaatia ainakin kukka ja suklaarahat takaisin, kun edes ystävä halausta ei herunut ja olis ollut parempi, ettei olisi mua pyytänyt kylään ollenkaa.

        Ja haki sinä keskustelu apua itsellesi. Psykoterapeuteja kyllä löytyy.


      • PettynytIhastukseen
        EräsDaami kirjoitti:

        Nimimerkille PettynytIhastukseen:

        Pettymys on tosi yleistä ihmisten välisissä suhteissa kun itsellä on odotuksia, joita ei toinen täytä. Pettymys menee kyllä aikanaan ohi. Itse yksipuolista ihastumista ja rakkautta paljonkin kokeneena olen nähnyt myös toisen puolen, kun minuun on oltu ihastuneita, mutten ole voinut vastata tunteisiin. Se on jotenkin ihmeellistä, jos sattuu että tunne on molemminpuolinen ja rakastuminen aitoa. Siitä saa olla kiitollinen, eikä sitä voi millään maailman rikkauksillakaan saada. Rakkaus on niin ihmeellistä. Se joko on tai sitten ei. Sitten on kevyempiä suhteita eikä jotkut oikein tiedäkään mitä rakkaus on.

        Haluaisin vain sulle sanoa noihin sun maksuvaateisiin, että jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Ei ole sinun ihastuksen syytä, että loukkasit jonkun sivullisen kunniaa. Vastuu on sinun koska olet aikuinen oikeustoimikelpoinen ihminen. Myöskään se ei ole ihastuksesi syy, että olet pettynyt. Sinun odotukset ja toiveet sai kolauksen, eikä siinä ihastuksellasi ole mitään osaa. Jos olet masentunut, se mekanismi on sinun omissa aivoissasi ja vanhoissa kokemuksissasi, ei ihastuksessasi. Hän ei ole vastuussa sinun mielenterveydestäsi. Hän ei ole selvästikään kiinnostunut sinusta, ja kannattaa vain ajatella jo muuta ja mennä eteen päin. Siirrä fokus ihastuksestasi itseesi ja muihin asioihin. Menetykset aiheuttaa aina surua ja apeutta, mutta jos johonkin ihmiseen jumittuu, eikä pääse eroon kannattaa hakea jotain terapia-apua, joka selvittää mikä on taustalla, että suhtautuu naisiin pakkomielteisesti ja omistushaluisesti.

        Vaikka ostat suklaata ja kukkia ja tarjoat tanssikyytejä (ja niistä on maksettukin sinulle), et sinä voi odottaa mitään maksua niistä "luonnossa" halauksella tai sitoa jollain aineellisella, rahalla tai kukilla toista itseesi.

        Jos näin oletat, niin silloin ihmissuhteet on sinulle jonkinlaista kaupankäyntiä, jota voi rahalla ostaa, eikä mukavaa yhdessäoloa ja se tuntuu tosi vastenmieliseltä ajatukselta. Olisiko ihastuksesi huomannut tämän? Lahja ei ole siis lahja vaan odotat jotain vastiketta siitä? Sekin tuntuu oudolle, että sinusta rahakorvaus hyvittäisi pettymyksesi.

        Kannattaa sitten seuraavan daamin kanssa ilmoittaa heti kättelyssä, että mitä vaadit vastineeksi niistä kukista ja suklaista, niin ei tule mitään väärinymmärryksiä, ja daami pääsee karkuun heti paikalla. Koska suoraan sanottuna, tuollainen omistushalu on aika ahdistavaa ja pelottavaa, jos se saa sinussa tuollaisia piirteitä esiin, että niitä oikeudessakin puidaan.

        Toista ihmistä pitää ennen kaikkea kunnioittaa.

        Eikös sen daamin olisi ollut kohteliasta sanoo suoraan ja rehellisesti ettei ole kiinnostunut? Silloin olisin katsellut muitakin daameja. Lisäksi se ukko jolle jouduin maksaa 2500€, nykyään itse kiusaa mua tanssinetissä laittamalla minusta tuntomerkit ja juoruu vaikka mitä perättömiä. Lisäksi kun minulla ja ukolla oli sopimus sovittelutoimistossa ettei kerrota asiasta kellekkään. Ei mennytkään kauaa aikaa, kun vanhempi ukko osoittelee mua sormella, kun jotain juoruaa musta ikäiselleni naiselle. Tällainen ukko ei olisi saanut mua paremmin kelpaa koko illaksi. Lisäksi poliisit ei voi tehdä mitään, kun ei mole julkaissut nimeäni, mutta selkeet tuntomerkit minusta on laittanut, josta tutut tunnistavat. Se kun tämä daami tutustutti mut ystävättäreensä, mutta kannustikin sitä jättää mut tai olla pelkkä kaveri, niin eikös se nainen selkeesti halukin mulle pelkkää pahaa? Jos se nainen olisi alunperin halunnut ja toivonut minulle pelkkää hyvää siitä huolimatta, vaikkei ollut kiinnostunut, niin se olisi tutustuttanut minut ystävättäreen seurustelukumppanin merkeissä, eikä alkusäpinän tietäessään rupee sanoo että oli tarkoitus tutustuttaa meidät pelkkänä ystävänä, että multa saa kyydin tansseihin. Elikkä ystävättärelleen mainostaa musta että olen pelkkä tyhmä kuskikaveri, jonka kyytejä voi hyväksikäyttää päästäkseen tansseihin ja paikanpäällä ois tarkoitus katsella komeempia miehiä ja mä oon vaan pelkkä hovikuski. Vai olenko tuossa väärässä???!!!


      • EräsDaami kirjoitti:

        Nimimerkille PettynytIhastukseen:

        Pettymys on tosi yleistä ihmisten välisissä suhteissa kun itsellä on odotuksia, joita ei toinen täytä. Pettymys menee kyllä aikanaan ohi. Itse yksipuolista ihastumista ja rakkautta paljonkin kokeneena olen nähnyt myös toisen puolen, kun minuun on oltu ihastuneita, mutten ole voinut vastata tunteisiin. Se on jotenkin ihmeellistä, jos sattuu että tunne on molemminpuolinen ja rakastuminen aitoa. Siitä saa olla kiitollinen, eikä sitä voi millään maailman rikkauksillakaan saada. Rakkaus on niin ihmeellistä. Se joko on tai sitten ei. Sitten on kevyempiä suhteita eikä jotkut oikein tiedäkään mitä rakkaus on.

        Haluaisin vain sulle sanoa noihin sun maksuvaateisiin, että jokainen on vastuussa omasta käytöksestään. Ei ole sinun ihastuksen syytä, että loukkasit jonkun sivullisen kunniaa. Vastuu on sinun koska olet aikuinen oikeustoimikelpoinen ihminen. Myöskään se ei ole ihastuksesi syy, että olet pettynyt. Sinun odotukset ja toiveet sai kolauksen, eikä siinä ihastuksellasi ole mitään osaa. Jos olet masentunut, se mekanismi on sinun omissa aivoissasi ja vanhoissa kokemuksissasi, ei ihastuksessasi. Hän ei ole vastuussa sinun mielenterveydestäsi. Hän ei ole selvästikään kiinnostunut sinusta, ja kannattaa vain ajatella jo muuta ja mennä eteen päin. Siirrä fokus ihastuksestasi itseesi ja muihin asioihin. Menetykset aiheuttaa aina surua ja apeutta, mutta jos johonkin ihmiseen jumittuu, eikä pääse eroon kannattaa hakea jotain terapia-apua, joka selvittää mikä on taustalla, että suhtautuu naisiin pakkomielteisesti ja omistushaluisesti.

        Vaikka ostat suklaata ja kukkia ja tarjoat tanssikyytejä (ja niistä on maksettukin sinulle), et sinä voi odottaa mitään maksua niistä "luonnossa" halauksella tai sitoa jollain aineellisella, rahalla tai kukilla toista itseesi.

        Jos näin oletat, niin silloin ihmissuhteet on sinulle jonkinlaista kaupankäyntiä, jota voi rahalla ostaa, eikä mukavaa yhdessäoloa ja se tuntuu tosi vastenmieliseltä ajatukselta. Olisiko ihastuksesi huomannut tämän? Lahja ei ole siis lahja vaan odotat jotain vastiketta siitä? Sekin tuntuu oudolle, että sinusta rahakorvaus hyvittäisi pettymyksesi.

        Kannattaa sitten seuraavan daamin kanssa ilmoittaa heti kättelyssä, että mitä vaadit vastineeksi niistä kukista ja suklaista, niin ei tule mitään väärinymmärryksiä, ja daami pääsee karkuun heti paikalla. Koska suoraan sanottuna, tuollainen omistushalu on aika ahdistavaa ja pelottavaa, jos se saa sinussa tuollaisia piirteitä esiin, että niitä oikeudessakin puidaan.

        Toista ihmistä pitää ennen kaikkea kunnioittaa.

        Sulla on kyllä todella hyvät ajatukset seurustelusta ja toisen rakastamisesta. Itsellä on kanssa aikalailla samanlaiset ajatukset näistä asioista. Yleensä nämä ihastumisen ja rakastumiset on omalla kohdalla tapahtuneet itsestään ja edenneet omalla painollaan ilman mitään pyrkimyksiä. Jos toisiaan kohtaan tuntee rakkautta ja kiintymystä niin ei siinä ole sijaa materiaalisille asioille. Kaupankäyntiä se ei missään nimessä voi olla.


      • järkeätouhuun

        "Mulla on ollut yksi nainen mielessä 10:n vuoden verran"

        Kannattaa alkaa ajattelemaan muutakin, ettei mene toisetkin 10 vuotta miettiessä yhtä naista. Siinähän se elämä sitten meni, haikaillessa mahdotonta.


      • EräsDaami
        PettynytIhastukseen kirjoitti:

        Eikös sen daamin olisi ollut kohteliasta sanoo suoraan ja rehellisesti ettei ole kiinnostunut? Silloin olisin katsellut muitakin daameja. Lisäksi se ukko jolle jouduin maksaa 2500€, nykyään itse kiusaa mua tanssinetissä laittamalla minusta tuntomerkit ja juoruu vaikka mitä perättömiä. Lisäksi kun minulla ja ukolla oli sopimus sovittelutoimistossa ettei kerrota asiasta kellekkään. Ei mennytkään kauaa aikaa, kun vanhempi ukko osoittelee mua sormella, kun jotain juoruaa musta ikäiselleni naiselle. Tällainen ukko ei olisi saanut mua paremmin kelpaa koko illaksi. Lisäksi poliisit ei voi tehdä mitään, kun ei mole julkaissut nimeäni, mutta selkeet tuntomerkit minusta on laittanut, josta tutut tunnistavat. Se kun tämä daami tutustutti mut ystävättäreensä, mutta kannustikin sitä jättää mut tai olla pelkkä kaveri, niin eikös se nainen selkeesti halukin mulle pelkkää pahaa? Jos se nainen olisi alunperin halunnut ja toivonut minulle pelkkää hyvää siitä huolimatta, vaikkei ollut kiinnostunut, niin se olisi tutustuttanut minut ystävättäreen seurustelukumppanin merkeissä, eikä alkusäpinän tietäessään rupee sanoo että oli tarkoitus tutustuttaa meidät pelkkänä ystävänä, että multa saa kyydin tansseihin. Elikkä ystävättärelleen mainostaa musta että olen pelkkä tyhmä kuskikaveri, jonka kyytejä voi hyväksikäyttää päästäkseen tansseihin ja paikanpäällä ois tarkoitus katsella komeempia miehiä ja mä oon vaan pelkkä hovikuski. Vai olenko tuossa väärässä???!!!

        "Lisäksi se ukko jolle jouduin maksaa 2500€, nykyään itse kiusaa mua tanssinetissä laittamalla minusta tuntomerkit ja juoruu vaikka mitä perättömiä. Lisäksi kun minulla ja ukolla oli sopimus sovittelutoimistossa ettei kerrota asiasta kellekkään. "

        Metsä vastaa niinkuin huudetaan. Nyt jo olet kertonut asiasta eteen päin tällä forumilla, eli et itsekään pidä sanaasi sovittelijalle. Kannattaa nyt jättää koko juttu pois mielestä ja siirtyä muihin areenoihin. Pakkoko sinne tanssinettiin on mennä? Tuo vain jatkuu ja jatkuu niin kauan kuin joku ei sitä lopeta ja vetäydy pois. Kun asia menettää sinulle merkityksensä, niin sinua ei vaivaa mitä muut puhuu ja tekee vaan keskityt omiin asioihisi. Et saa ihastustasi itsellesi pahalla, kun et saanut hyvälläkään. Koko juttu on alkanut poikia vain huonoja asioita. Lopeta itse tuo, ja muuta käytöstäsi.

        "Elikkä ystävättärelleen mainostaa musta että olen pelkkä tyhmä kuskikaveri, jonka kyytejä voi hyväksikäyttää päästäkseen tansseihin ja paikanpäällä ois tarkoitus katsella komeempia miehiä ja mä oon vaan pelkkä hovikuski. Vai olenko tuossa väärässä???!!!"

        Minusta tässä pätee ihan tämmöinen vetovoiman laki. Sinä olet halunnut hyväksikäyttää jotain naista siten, että velvoitat naista maksamaan sinulle lahjoista tekemällä kuten haluat. Siinähän käy sitten niin, että vedät puoleesi muita hyväksikäyttäjiä. Kaikki haluaa jotain, eikä kukaan halua antaa mitään itsestään vilpittömästi, ystävyydellä ja ilman vastapalveluksen toivetta. Samankaltainen vetää puoleensa samaa.

        Älä kuskaa yhtään ketään, niin ei tarvi kantaa kaunaa kellekään mistään! Voit vaikuttaa ainoastaan omiin tekemisiisi, ei toisten. Niin kauan kuin roikut toisten suhteessa ja naisissa jotka ei vapaaehtoisesti halua seuraasi ja joilta et saa mitään, niin niin kauan katkeruus on päällimmäinen tunne. Katkera ihminen ei vedä puoleensa mitään hyvää ja katkeruus on luotaantyöntävää ihmissuhteissa. Rumaksi määritelty tai epäsäännölliset piirteet omistava ihminenkin voi olla todella seksikäs, puoleensavetävä ja karismaattinen, mutta semmonen tympeä ja pikkusieluinen luonne on vastenmielinen, vaikka ihminen olisi ulkoisesti kuinka komea tai kaunis.

        Semmoiset ihmiset, jotka arvostaa vain toisen ulkonäköä saa vain sellaista seuraa, joka arvostaa yhtä pinnallisia asioita. Esim. rahakas vanhempi herra ja köyhä nuori nainen. Kumpikin on jonkun muun asian vuoksi kuin sen toisen luonteen, hyvyyden ja rakastettavuuden vuoksi. Molemmat on valmiita vaihtamaan kumppanin toiseen heti kun parempi saalis tulee näkyviin.


    • EiTosissaanKiinnostunu

      Kyllä se ohi menee, kun asennoituu niin, ettei nainen sinusta välitä millään tavalla ja nainen ei halua sinua elämäänsä.
      Minäkin oli ihastunut ja ajattelin ihastustani jatkuvasti.
      Juteltiin aina kun nähtiin ja pyysin jopa kahville, mutta ihastus ei halunnut lähteä kanssani kahville, joten ei hän ollut kiinnostunut oikeasti, mitä nyt vaan jutteli kanssani.
      On turha tuhlata energiaa naiseen, joka ei halua sinua tavata vapaa-aikanaan.
      Jos nainen olisi oikeasti kiinnostunut, niin kyllä hän kahville lähtisi.
      On aikaisemmin muutaman naisen kanssa jopa pizzaa käynyt syömässä, vaikka paljon lyhyemmän aikaa on oltu yhteyksissä, eikä heistä kukaan ollut minusta kiinnostunut, mutta pizzalle lähtivät.

    • EiTosissaanKiinnostunu

      Ei kannata tappaa ketään..

    • Nainen52v

      Tiedän tunteen..... minulla meni vuosia ennen kuin pääsin yli. Olin niin varma että meistä olisi tullut täydellinen pari.
      Älä jää yksin kotiin suremaan vaan etsi muiden ihmisten seuraa.
      Puhu hyvälle ystävälle hänestä. Tosin minun ystäväni kyllästyi kuuntelemaan... sen muistan aina.
      Nyt näistä tapahtumista on lähes 20v. olin silloin n.30v.

    • EnTanssiTunteidenMukaan

      Sinulla on selvästi seksuaalisia tarpeita, ja hekumoit niissä. Se menee ajan oloon ohi, mutta voi kestää kuukausiakin ennen kuin tokenet. Kannattaa ajatella realistisesti vain, että onko todelliselle suhteelle mitään sijaa. Hekumontihan on oikeastaan suhteellisen vaaratonta, eikä kohde edes tiedä häneen kohdistuneista seksuaalisista toiveista. Jos tietäisi, niin saattaisit saada kylmän suihkun tunnetasolla. Varsinkin jos et ole edes tavannut kohdettasi vähään aikaan. Joten luovuta suosiolla.

    • Tämä ketju oli hyvä lukea. Ei mene täälläkään ohi. Eikä asiaa auta satunnaiset kohtaamiset. Viikonlopun pähkäilin ja olin vähällä väsyneenä jo ottaa yhteyttä pyytää et nähtäisiin. Sitten aloin miettiä seurauksia ja kaikkea muuta.. siihen se ajatus sitten kuoli. Elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin nämä tunteet. Ei ole mahdollista, ei ollut silloin, eikä nyt. Samat syyt painaa vaa'assa edelleen, nyt vain on tullut punnuksia enemmän. Tämä jää nyt tähän. En aio edes ajatella ottavani yhteyttä.

      • mietintamyssy

        Tarkoitat perhettä? Älä kuitenkaan vähättele omia tunteitasi. Ne on arvokkaita ja tunteet tekee elämään värit, antaa syvyyttä ja vahvistaa olemassaoloa. Onko varma että ei ole mahdollista?


      • mietintamyssy kirjoitti:

        Tarkoitat perhettä? Älä kuitenkaan vähättele omia tunteitasi. Ne on arvokkaita ja tunteet tekee elämään värit, antaa syvyyttä ja vahvistaa olemassaoloa. Onko varma että ei ole mahdollista?

        Tarkoitan kummankin lähipiirejä. Tässä on kaikkea iänkaikkista sotkua, mitä en tänne kyllä avaa yhtään. Pakko mun on kestää. Nähdään näköjään koko ajan. Sydän ja pää on ihan pyörällä. Toivon yhtäaikaa etten olisi olemassa ja silti olen olemassa vahvemmin kuin koskaan. Arki ei toimisi, liikaa muuttuvia tekijöitä, liikaa ihmisiä tässä sopassa. Mä vaan rakastan. Enkä aio sitä hänelle kertoa.


      • RakkausOn
        Kahviakiitos kirjoitti:

        Tarkoitan kummankin lähipiirejä. Tässä on kaikkea iänkaikkista sotkua, mitä en tänne kyllä avaa yhtään. Pakko mun on kestää. Nähdään näköjään koko ajan. Sydän ja pää on ihan pyörällä. Toivon yhtäaikaa etten olisi olemassa ja silti olen olemassa vahvemmin kuin koskaan. Arki ei toimisi, liikaa muuttuvia tekijöitä, liikaa ihmisiä tässä sopassa. Mä vaan rakastan. Enkä aio sitä hänelle kertoa.

        Hyvä, että noinkin paljon ympäripyöreästi, mutta täynnä piilotettua merkitystä, sait purettua pois, kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen tai kutsua oikealla nimellä. Joskus se on sellaista. Mutta asioilla on tapana hoitua aina jollain tavalla.


    • Valitsin.nimimerkiN

      Itse olet ylimmäinen tirehtööri sen suhteen, miten matkasi / matkanne jatkuu ja täällähän saa eväitä omaan ajatteluunsa vaikkei taatusti päätös tai pikemminkin poispyristely tunteesta sen helpommaksi muutu. Olet nuori tai vanha, eniten olet itse itsesi vanginnut ihastumisen suloisenkatkeraan kultahäkkiin, jonka kulta on arsenikilla päällystettyä, katkeraa nuoltavaa ja tappavaa myös, jos et kieltäsi siitä irti saa. Itse olen samanlaisessa kurimuksessa, mutta tausta saattaa olla ihan erilainen kuin sinulla ja se vaikuttaa toki, miten ihastumisensa kokee. Jos tarvetta on pyristellä tunteesta pois, onko jo kertaalleen, useita kertoja se toisen puolelta toivottu vai kokeeko itse muuten ihastumisensa tulevaisuuden kannalta turhaksi? Yleisesti olen sitä mielipuolta, että tunteet kannattaa aina elää läpi ja mieluummin sen toisen kanssa, voihan siinä olla vaikka opetus omalle kasvullesi ja kehityksellesi ja sen saat tuta niin monta kertaa elämiesi aikana, että osaat sen asian oikein hoitaa. Jos kyse on vaan pakkomielteisistä aivoistasi, kamalampi juttu, niihin ei auta, kuin... en tiedä..... en tiedä edes, kumpaa laatua oma ihastumiseni on, itse ajattelisin kyllä, että ihastus ei kestä vaan sen voi helposti suunnata pettyessään toiseenkin, mutta syvempi tunnekokemus toisesta saattaa kestää ja kestää ja silloin helposti miettii jo pakkomieltyisyytensä astettakin. Onko sinua satutettu, onko pidetty löysässä hirressä antaen ymmärtää, mutta ei ymmärretty antaa... vastalahjaksi omaa ihastustaan hän, jota mielesi sopukoissa suloisasti muistelet. Kun ymmärrät enemmän toisen käytöksen motiiveja, ymmärrät enemmän itsestäsikin ja saatat jopa pystyä jättämään ihastuksesi menneisyyden haamuihin, odottamaan tulevaisuuttasi. Kitumista tämä kuitenkin on, pilaa tulevatkin ihmissuhteet, tunne siitä, että kukaan ei koskaan korvaa sitä, mitä ei koskaan edes oppinut kunnolla tuntemaan. Naurattaisi jos osaisin. Saat sympatiani - sielujen meressä kiva kohdata toinen, samanmoinen, vaikkakin vain virtuaalisti.

    • Täälläontämmöstä

      Liian pitkä.
      Menee vähän onanoinnin piikkiin.
      Niinniinniin.......vähän päänsivelyä näin virtuaalisesti.
      On se kauheeta.

    • asccvcbcbv1237579124a

      Täällä näki monenmoisia vastauksia, mistä suurintaosaa en tällä kertaa ehtinyt lukea. Mutta halusin sanottavani niille muutamille keiden viestin luin:

      Ihastuminen on kenties tietynlainen merkki itselle että pitää jostain niistä ominaisuuksista mitä toisessa näkee. Kenties se toinen ihminen toimisi tasapainottavana tekijänä omassa elämässä? Kenties se tietty ominaisuus/tai ominaisuudet on jotain mitä syvällä sisimmässään tahtoisi? Kaipaa?

      Jokatapauksessa ihmisellä tunteet ovat merkittävä kompassi ja suuntima millä taivaltaa elämän tietä. Jokainen mennyt ihastus tai tapaama kaveri muuttaa/muokkaa* ihmistä johonkin suuntaa ja jollakin tapaa. En koe että tässä asiassa on hyvää tai huonoa puolta, vaikka kieltämättä toiset tuntuvat hyvin vahvasti olevan toista sorttia. Tämä elämän kaaos on kuitenkin suurilta osin selittämätöntä tanssia, ja reagointia muiden kanssa.

      Mutta palatakseni vielä aiheeseen niin tunteet ovat vahva merkki ja niiden avulla otetaan yhteyttä muuhun maailmaan. Suoraviivaisin tapa olisi kertoa asioista ja tunteistaan toiselle ihmiselle siinä hetkessä kuin se tapahtuu. Se auttaa myös vapautumaan niistä, ja matkata kohti uusia tunteita.

      Kyse ei ole: Suhteen kaipuuta, toisen mielipiteen muokkausta, toisen tunteiden manipulointia, jotain omaa omahtavaa öhlämölöä.

      kyse on vain siitä että Kerrot.Miltä.Sinusta.Tuntuu.
      ei sen enempää, ei sen vähempää. Sillä siinä on kaikki mitä tarvitaan ihmisten kanssa toimeentulemiseen ja reagoimiseen.

      • Tuumastatoimeen

        Tunteethan sen kertoo mihin suuntaan sinun on oikeasti kuljettava. Ei järki tmv. Jos "hänet" kohdatessa alkaa sydän hakata, vatsalaukku kääntyy ympäri, pyörryttää ja alat sekoilla, eiköhän se ole vastaus omiin mietteisiin, mitä pitäisi?!


    • aikanäyttää

      en halua enkä voi tappaa ihastuksen tunteita, enkä edes taida haluta "vapautua" niistä... hän tekee hyvää. vaikka tykkään niin paljon, että itkettää.

    • Hanskuli76

      Oi mulla sama tilanne. Löysin elämäni rakkauden kaksi vuotta sitten. Molemmat tekivät virheitä ja lopulta hän ei jaksanut odottaa ja hän meni elämössä eteenpäin ja löysi toisen. Yli vuosi meidän erosta ja mä en vain pääse yli. Mulla on edelleen ikävä, joka päivä. Sielunkumppania ei vaan voi unohtaa.

    • kun

      ihastuminen menee "ihon" sisään,siitä ei välttämättä pääse juuri koskaan eroon. tunne voi olla järisyttävän voimakas ja 24/7 jatkuva. olen sen kokenut ja sain myös ihastukseni.
      tunne on ok ja ei.

    • uusiihminenvain

      Tuokin on joku ikivanha sanonta; se sen parantaa mikä sen on aloittanutkin, eli pitää etsiä uusi ihastumisen kohde.

      Edellinen juttu unohtuu heti kun löytyy uusi, tai voisi ehkä sanoa näinkin että: jotkut ihmiset rakentavat ja toiset hajottavat.

      • lapsellisethemmotellut

        ja jotkut haluavat hajottaa ihmiset, jotka eivät vastanneet heidän tunteisiinsa.

        ja joillekin rakentaminen on sitä, että maailmassa tapahtuu kaikki kuten he sanelevat.


    • Fight_to_survive

      1. Polta kaikki muistot kuten valokuvat (äläkä kurki ihastustasi netissä).
      2. Päivittäistä lenkkeilyä ja punttitreeniä (sixpack on paras kosto). Tee kuntoilusuunnitelma.
      3. Sauna.
      4. Anna aikaasi läheisille ja ystäville ja ole avulias.
      5. Hakeudu paikkoihin joissa tapaat uusia naisia.
      6. Hank jokini uusi harrastus - vaikkapa nyrkkeily tai itsepuolustuslaji.
      7. Sivistä itseäsi.
      8. Päätä olla selviytyjä! Älä jää kaljatölkkien kanssa sohvan pohjalle.

      • samavaikkasöisitsuruus

        Sixpack on paras kosto. Voiko joku oikeesti olla noin pinnallinen? Maailma on täynnä hyvännäkösiä miehiä ja naisia, niillä meriiteillä ei oo mitään virkaa.


    • Fight_to_survive

      1. Hävitä kaikki muistot kuten valokuvat. Älä kurki ihastustasi netissä. Vaihda puhelinnumerosi.
      2. Aloita päivittäinen kuntoilu. Tee kuntosuunnitelma ja pidä suorituksistasi kirjaa. Sixpack on paras kosto.
      3. Muuta ruokavaliosi tukemaan kunto-ohjelmaasi. Pidä korkki kiinni.
      4. Käy saunassa, uimassa yms.
      5. Anna aikaasi läheisille ja ystäville ja ole läsnä.
      6. Hakeudu paikkoihin, joissa tapaat uusia mielenkiintoisia naisia (kuntosali, lavatanssit, tapahtumat yms).
      7. Matkusta.
      8. Hanki jokin uusi harrastus - esim. nyrkkeily, jokin itsepuolustuslaji, kalastus, vaellus tms.
      9. Päätä olla selviytyjä! Älä jää kaljatölkkien kanssa sohvan pohjalle.

    • eitarttetappaa

      Hassuja juttuja.

      • bobthebuilder

        Odotappa kun omalle kohdalle sattuu.


      • bobthebuilder kirjoitti:

        Odotappa kun omalle kohdalle sattuu.

        Sattuu.


    • Anonyymi

      Kyllä alkoholi yleensä auttaa tollaseen 🤔

    • Anonyymi

      Hyväksymällä ajatus että toinen ei ole kiinnostunut. Lopetetaan haaveilu ja mitä jos ajattelu. Vältellään kohdetta ja lopetetaan some stalkkaus. Niin kauan kuin mitä jos ajatus on olemassa se ei lopu. Et ole myöskään menettänyt mitään koska et ole saanut häntä ikinä sellaista ei voi menettää jota ei ole saanut.

      • Anonyymi

        Yritin tuota välttelyä yhdessä vaiheessa. Tuntui entistä pahemmalta, ihan hirveältä. Nyt olen jo kauan sitten antautunut tämän tunteen edessä. Katson johtaako ikinä mihinkään, pakko, en ole tuntenut näin ketään kohtaan ikinä ennen. /sivusta


      • Anonyymi

        Näinhän se menee. Tässä on koko ajan yritetty sivuuttaa ne tunteet ja edelleen näkeminen aiheuttaa sydämentykytyksiä 🫣


    • Anonyymi

      Sitä kutsutaan rakastumiseksi. Se niin paljon voimakkaampi ja syvällisempi tunne kuin ihastuminen.

      Kaksi kertaa olen sen todellisen rakastumisen kokenut. Ensimmäisestä aikaa jo 24 vuotta. Edelleen hän välillä tulee uniini. Jos näen hänet sattumalta kaupassa tms minuun iskee se sama tunne, joka tuli silloin alkuaikoina. Se tunne ei lopullisesti katoa koskaan vaan nousee aina pintaan kun konkreettisesti hänet kohtaan, välissä voi olla useita vuosia.

      Parhaillaan tuskailen, kun vaikuttaa nyt olevan elämäni toinen rakastuminen valloillaan. Tässä samat tunteet yms kuten ekassa. Ja voin sanoa, että näiden välissä on ihastuksia ja aviomieskin löytynyt, mutta en ole ketään heitä kohtaan tätä tuntenut, mikä parhaillaan on päällänsä.

      Kyseessä on todellinen rakastuminen, jos et häntä unohda vuosienkaan kuluttua. Sen tunteen todella erottaa, on niin uskomatonta! Valitettavasti molemmat rakastumiset ovatkin liian hyviä ollakseen totta, seurustelusuhteeseen eivät valitettavasti kohda kohdallani.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe