Jos et kerran ole tässä

jälleenkerran

yhtä täysillä mukana kuin minä niin eikat sitä mitään kannata edes yrittää, ei siitä seuraa kuin särkynyt sydän :(

24

848

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamba

      Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä
      Mitä sen on väliä kun olet niin lätkässä
      Että sinulle riittää
      Kun hän tulee käymään
      Edes silloin kun tykkää
      Vaikka antaa paljon vähemmän kuin sinä

    • randomivastausautomaatti

      Mitä sä niiku ootat tähän vastaukseksi?

      Oon mä täysillä mukana.
      En ookkaan, kunhan pidän hauskaa.
      Ei kannata yrittää, pääsee vähemmällä.
      Älä beibi luovuta, oon niin.kovin ujo että meen lukkoon enkä saa sanotuks kuinka täysillä haluun olla mukana.

      Siinä nyt jotain mistä voit valita oman halus mukaan sopivimman.

    • matonenN

      Taas joku mittarimies liikkeellä.
      On se hyvä mittailla täällä mukana olemista..

    • flojoflölesr

      Jotenkin täysin kohtuutonta sanoa noin. En ole viimeiseen kolmeen vuoteen tehnyt MITÄÄN muuta kuin elänyt tätä joka ikinen sekunti joka ikisessä paikassa, jossa olen ollut. Olen käyttänyt tunteja ja tunteja siihen, että kirjoitan tänne ajatuksiani, jotta sinun olisi helpompi olla, juossut tietokoneen luokse kirjoittamaan selvennyksiä asioihin, jos en ole puhelimellani pystynyt kirjoittamaan. En ole kolmeen vuoteen tehnyt oikeastaan mitään muuta kuin ollut kotona, käynyt siellä missä nähdään ja käynyt kaupassa, koska ajatuksiini ei ole mahtunut mitään muuta. En ole käynyt missään, silloin, kun olen nähnyt kavereitani, ajatukseni ovat harhailleet meissä, sen kerran, kun olin pari päivää poissa kaupungista, koko aika meni siihen, että kirjoitin sinulle viestejä tänne. En muista viimeisistä vuosista mitään muuta kuin tämän palstan ja kaiken meihin liittyvän, kaikki pelot, joita minulla on ollut, kun olen pelännyt toimineeni väärin, syyllisyyden kaikesta mistä vain voi ihminen tuntea syyllisyyttä. Olen toivonut ja haaveillut niin, että viimeiset vuodet ovat menneet minulta täysin ohi. En ole tehnyt mitään. En edes tajua, mihin kaksi viimeistä vuotta elämästäni ovat hävinneet.

      Olisin voinut elää yhden päivän, nauhoittaa sen, ja sen jälkeen mennä nukkumaan pariksi vuodeksi ja laittaa sen nauhan pyörimään repeatilla.

      Olen eilisiltaan asti jaksanut toivoa, haaveilla, uskoa meihin, uskoa, että kaikki kääntyy vielä hyväksi, olen yrittänyt olla iloinen ja positiivinen, vaikka kuinka olisi sattunut ja joku asia tehnyt kipeää, koska minua sellainen vain kannattelee paremmin, vaikka taustalla olisi vaikeitakin asioita. Jostain syystä vain, jos olen kiltti ja toivon parasta, niin se johtaa aina siihen, että ihmiset polkevat minua täysin. Niin kauan, kunnes olen aivan loppu.

      Ja nyt olen aivan loppu. Kaikkeen. Aivan riekaleina. Rikki. Ihan sama, miten paljon yrittää, niin pelkkää paskaa vaan tulee joka tuutista.

      • jiofhjl-ajl-f

        Ennemminkin asia on toisinpäin. Sillä aikaa, kun minä olen kirjoitellut tänne kilometrin mittaisia viestejä ihan absurdeissakin tilanteissa, odottanut näkemistäsi niin paljon, että ne odotuspäivät ovat tuntuneet täysin turhilta elää ilman sinua, sinä olet mm. mennyt kihloihin toisen kanssa. Tuskin harakka sitä sormusta sormeesi toi. Kyllä sinne sormuskauppaan on todennäköisesti pitänyt ihan itse kävellä.


      • eisaahukataomaaelämäänsä

        Nyt alat elää omaa elämääsi, tuo ei ole rakkautta toisen taholta ellet saa aitoa asioiden selvittämistä, kiinnostusta ja ymmärrystä rakkauden kohteeltas. Tuhlaat todella oman elämäsi. Jätä tämän palstan lukeminen ja kommentointi kokonaan ja kommunikoit real life. Jos ei toimi niinkuin tuntunut vuosien kuluessa jo niin menet kahviloihin, tansseihin, harrastuksiun tai ties minne hakemaan itsellesi arvokkaamman kumppanin, jonka seurasta nautit ja saat voimia.


    • niinmissämukana

      nimettömien viestien postaamisessa vai, onko ap n täysillä mukana olo tätä, vittuileva nimetön viesti menemään. siinähän sitä ja vielä kehtaa morkata toista.

    • Hyväthyssykätsentään

      Jos minun täysillä mukana olo olisi samaa luokkaa kuin aloittajalla, että tässä molemmat anonyymiä viestiä laitetaan nettiin niin enpä kehtaisi omaa erinomaisuuttani isommin hehkuttaa.
      Mutta ainahan on kaksi eri asiaa toisen tekemättömyys ja oma tekemättömyys. Ei kai sitä omaa pienuuttaan näe tai halua nähdä, toisen syyllistäminen on se tärkein juttu, oli siihen aihetta tai ei.

    • Pepiltä

      Oon mukana.
      Väsyneenäkin.
      Tykkään sinusta.Anteeksi kun en aina jaksa.

    • plaaplaa

      Yhtä täysillä? Se on niinpäin (jos sä mun ihastus olet) että minä olen ollut "eri tavalla" täysillä koko ajan mukana kuin sinä, sinä halusit vain kevyttä flirttipeliä ja nyt olen vetäytynyt koska en ole sinun vakavuudestasi yhtään enää varma tässä suhteessa, enkä tunteistasikaan.

    • tgofvbnmkl

      Jos kaikki päättyy kuitenkin jokatapauksessa särkyneeseen sydämeen, miksi kannattaisi edes olla täysillä?

      • Aurinkoistahuomenta

        Eikait se välttis päättyisi jos molemmat yhtä täysillä mukana. Ja tuntisi samoin tavoin.


      • päättymätöntä
        Aurinkoistahuomenta kirjoitti:

        Eikait se välttis päättyisi jos molemmat yhtä täysillä mukana. Ja tuntisi samoin tavoin.

        Tämä on totta. Jos molemmat tuntee samoin.


    • miksinäinkävi

      Minä olin täysillä ensin. Sinä et. Nyt kaikki on kääntynyt, mieti vaan miksi.

      • kjlllffutr

        miksi syytös on aina niin herkässä.?


    • Hiipuihiljalleen

      Toisen puhumattomuuteen. leikkimiseen ja ilkeyteen.
      Se on lopun alku.
      Tulee halu suojella itseä toiselta.

    • Miksitäälläaina

      Syytellään niin paljon, eikö aikuisilla ihmisillä ole sen vertaa tapoja että asiat hoidettaisiin kahdenkesken, sovussa ja rauhanomaisesti puhuen, miksi tämä palsta on nykyään syytösten ja
      riitelyn kehto.

    • Vitunhauskaa

      Aika älyvapaata touhua tää, vieras marmattaa ja toiset yhtä vieraat marmattaa takasi, eli hyvää päivää kirvesvartta. taitaa olla suomalaisilla toi puhetaito jäämässä muinaismuistoksi.

    • Vaitelias

      Täysillä mukana ollaan,usko pois🤗

      • semahdollisuus

        😳 Jos hän sanoisi noin, olisi siinä se vaarana, että kuolisin onnellisuudesta.


      • onnellinenoisinjos

        Hyvä juttu jos näin :) Toivottavasti vaan pian tapahtuisi jotakin konkreettista :)


    • Olen kyllä yhtä täysillä mukana tässä, jos olet hän.

      • Rauta-arvoni vaan ovat ihan nollassa taas. Siksi olen niin väsynyt ja voimaton, mutta tunteita on silti edelleen vähintään yhtä paljon kuin aiemminkin.


    • Seeilinenelli

      Jos tää olis mulle niin vastaisin, että olen kyllä yhtä täysillä mukana kuin sinäkin. Muutenhan tässä kaipaamisessa ei tulisi pian kymmenen vuotta täyteen. Minulle on kuitenkin helpompaa olla näkemättä sua, koska aina kun näen, sen jälkeen en pitkään aikaan pysty ajattelemaan muuta kuin sua. Siksi välttelen. Sydänsuruja tässä tulee joka tapauksessa, koska tilanne on niin mahdoton ettei meistä voisi koskaan tulla mitään. Joskus mietin, loppuisiko ikävä jos ei nähtäis enää ollenkaan. Tuskinpa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe