Ruohonleikkurit seisomaan sunnuntaisin.

eenokki

Kesä on tullut ja pihanurmikot kasvaa. Tehdään sellainen sivistyneiden ihmisten herrasmiessopimus, että alkaneena kesänä ei yhdeltäkään liperiläiseltä pihalta kuulu ruohonleikkurin pärinöitä sunnuntaisin. Kunnioittakaamme naapureiden pyhärauhaa ja lepopäivän viettoa.

6

536

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajeleva

Mulla on Sunnuntai ainoa vapaapäivä ja leikkaan todellakin nurmikon silloin. Vai yölläkö pitäs alkaa päästämään. Nykyään Sunnuntai on työpäivä monelle eikä enää mikään lepopäivä. Ei muuta kun tiukka pipo pois päästä niin kyllä se siitä.

• ääntälähtee

Ei se sunnuntai ole sen kummempi päivä kuin mitkään muutkaan viikonpäivät. Itseasiassa pitäis trimmeri viritellä, sellainen bensakäyttöinen joka on kovaääninen ja savuttaa sitä enempi mitä rikkaampaa seosbensaa käyttää. Koitahan kestää... ja ajettele vaikka hyttysiä ja muita kesän tuomia lentäviä öttiäisiä niin on köyhälläkin kavereita.

• eenokki

Väärin! Onhan se hyvinkin kummempi päivä kuin muut. Se on viikon ainoa Pyhä päivä. Tarkoitettu ruumiin ja sielun levoksi ja virkistykseksi... myös naapureillesi,

• Anonyymi00005

• Anonyymi00006

Sunnuntai on paras päivä leikata nurmikkoa.
      Arkena ei naapurin kuusikymppinen ukko ole katselemassa, kun bikineissä keikkuu naapurin nuori daami ruohonleikkuri edessään.
      Riittävän usein kun kyykistyy oikealla tavalla olevinaan jotakin putsaamaan koneesta, niin on enemmän katseltavaa.
      Pyhitetään sunnuntai ruohon leikkuuseen!

• Anonyymi00007

Mulla seisoo sunnuntaisinkin, jyrpä meinaan.. On siinä vaimoparka ihmeissään kun ei saa yön rauhaa päivän lepoa..

Nurtsia en leikkaa kerrostalo asukkaana...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe