Löytyykö jostain? Jotain nepparimalleja olen löytänyt netin kautta, lähinnä ovat kai tarkoitettu kuukautisiin. Mutta koska toistaiseksi pärjäisin ihan ohuella pikkuhousunsuojalla tai jopa ilman, niin kyselen onko mahdollisesti jostain saatavana (ohuita) kestosuojia ? Ongelmana on polte joka alkaa tavallisista vaipoista/suojista. En siedä yhtään muovitettuja siteitä. Mulla on lateksiallergia, se varmaan vaikuttaa. Vuokkoset on toistaiseksi ollut ainut merkki jossa on ollut sellainen pinta ettei kuumotus ja polte ala mutta olen myös miettinyt kestosuojia tms..kun kuitenkin on virtsankarkailua, niin ei ne pikkuhousunsuojat oikein aina riitä.
Joku vinkkasi eko Minnaa mutten oikein löytänyt sieltä mitään
Vinkkejä, kiitos
Inkontinenssisuoja/pikkuhousunsuoja kestona?
paperipöksy
1
446
Vastaukset
- Öö-öö2
DreamCare. Kysy sieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741