Mikä natohiiriä vaivaa?

1. Riivaako se, että Venäjällä on maailman toiseksi vahvimmat sotavoimat?

2. Riivaako se, että Suomi on kuin kirppu Venäjän turkissa?

3. Riivaako se tietoisuus, että Venäjä nitistäisi Suomen muutamassa päivässä?

4 Riivaako se, että Venäjällä on presidenttinä maailman mahtavin ja vaikutusvaltaisin mies?

5 Riivaako se, että Venäjällä on mahdollisuus tuhota mikä maa tahansa maailmassa?

6. Riivaako se, että Moskovassa on maailman toiseksi kalleimmat asunnot?

7. Riivaako se, että Putinilla on Venäläisen kunnioittama presidentti, jota koko maailma pelkää?

8. Riivaako se, että Putin hoiteli Krimin sen kansan ylivoimaisella tuella Venäjän vallan alle?

9. Riivaako se, että Venäjä rakennutti sillan Krimille?

10. Riivaako se, ettei Putin väliltä pätkän vertaa, mitä muut maat Krimistä kitisivät?

26

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat-valeet

      on tiltulla aina vain.

      Se ei riivaa kuin tiltua itseään.

      Tottahan roistovaltioilla on aina puolustajansa. Sitä vartenhan tiltut ovat.

      Ennen puolustivat NL:n diktatuuria, nyt Putinin imperialismia.

      Ja aina valehtelemalla.

      • Mikä oli siis valhetta hiirulainen?


      • Heh-BKT-kehiin

        Avaus menee netin pohjattomien naurettavuuksien ja lapsellisuuksien likasankoon samalla hetkellä, kun googlettaa Venäjän aseman maailman bruttokansantuotetilastossa.


        Jokos Venäjä on saavuttanut Espanjan...???


      • Kysynvaan
        Heh-BKT-kehiin kirjoitti:

        Avaus menee netin pohjattomien naurettavuuksien ja lapsellisuuksien likasankoon samalla hetkellä, kun googlettaa Venäjän aseman maailman bruttokansantuotetilastossa.


        Jokos Venäjä on saavuttanut Espanjan...???

        Mikä oli Iiron avauksessa muka väärin? Buaaaaah🤮🤮


      • iironniistäjä
        Kysynvaan kirjoitti:

        Mikä oli Iiron avauksessa muka väärin? Buaaaaah🤮🤮

        Joka kohta silkkaa valhetta, eikä sitä mielikuvituskaverit huutamalla todeksi muuta.


      • Naurajasiolen

        Sinä olet nujerrettu ja valehtelet mm. iiron avauksesta, joka on kaikissa 10 kohdassa totta!


      • iironniistäjä
        Naurajasiolen kirjoitti:

        Sinä olet nujerrettu ja valehtelet mm. iiron avauksesta, joka on kaikissa 10 kohdassa totta!

        Voi pikku tuhnua, minua ei Kontulan pyylevä håmåpåika tai sen säälittävät mielikuvituskaverit nujerra koskaan, siihen ei noin heikon aineksen vähäinen järki vaan riitä.
        Kaikki kymmenen kohtaa ovat totta vain sinun pienessä mielessäsi, mutta yritä näyttää ne toteen tässä todellisuudessa.

        Eikä kroonisen valehtelijan kannata koskaan syyttää muita valehtelusta, ei varsinkaan silloin kun itse yrittää tukea omia valheitaan.


      • Kyykkivähomo
        ironmikess kirjoitti:

        Mikä oli siis valhetta hiirulainen?

        Aateluus ja maisterin tutkinto vai joko rotalle on tullut mieleen mikä on maisterisormuksen logo ja aatelisten keskustelupalstan nimi?Eipä löydy valehtelevalta iiro rotalta edelleenkään vastausta joten mene sinne rotankoloon mistä olet tullutkin


      • Heh-BKT-kehiin kirjoitti:

        Avaus menee netin pohjattomien naurettavuuksien ja lapsellisuuksien likasankoon samalla hetkellä, kun googlettaa Venäjän aseman maailman bruttokansantuotetilastossa.


        Jokos Venäjä on saavuttanut Espanjan...???

        Koirat haukkuu, karavaani kulkee.


    • iironniistäjä

      Tuosta herää ainoastaan kysymys että mikä Kontulan pyylevää håmåpåikaa riivaa?

      Sekö että kaikki kymmen väittämääsi ovat vain ja ainoastaan oman mielikuvituksesi tuotetta?

      Vai se ettei suomalainen sosiaaliturva ulotu Pietariin asti ja pitää sinut Suomessa vankina?

      Ehkäpä se ahdistaa kun koko palsta taas kerran nauraa tätäkin järjetöntä aloitusta joka kohta häviää bittiavaruuteen, aivan kuten sinun olematon uskottavuutesikin?


      Vieläkö mielikuvituskavereiden säälittävä tukijoukko ehtii julistamaan ennen tämän lähtöä?

      Mitä yhteistä homovitsillä ja huonolla vitsillä?
      Päin helvettiä valehdeltu koulutus, itse keksitty aatelisarvo, varastettujen salikuvien käyttö tai kyvyttömyys erottaa mielikuvitusta ja todellisuutta.
      Peilistä sinäkin löydät vastauksen.

      • 44.Divc

        Putiini on serkkupoikani toisesta avioliitostani


      • iironniistäjä

        Joka kohta ihan päin helvettiä, yksikään kun ei pidä paikkaansa ja sitten se vakio kun et vaan osaa.
        On aika avutonta ''hyvin koulutetulla aatelisella'' vai sairaudestako nuo jatkuvat virheet johtuvat?
        ''nettiirellä'' ''kiireällä'' no toivottavasti sinua naurattaa yhtä paljon kuin meitä kaikkia muita.
        Huutonaurua!!!!

        Ps. Uskooko se pyylevä håmåpåika että kaikki ovat Kontulasta kun kerran sinäkin sieltä olet?


    • GGGMan

      Älä peloittele iironniistäjää, sillä hänellä on kuulema tapana laskea pelosta löysät alleen. Niin Kontulan H-ringistä kerrottiin.

      • iironniistäjä

        Heh heh, aina yhtä koomisia ja säälittäviä nämä mielikuvituskaverit, se ei vieläkään Kontulan pyylevä håmåpåika tajua että näillä tukijoukoilla se oma pelko aina paljastuu.
        Eihän sivistymättömältä moukalta voi ymmärrystä odottaakaan.


      • GGGMan
        iironniistäjä kirjoitti:

        Heh heh, aina yhtä koomisia ja säälittäviä nämä mielikuvituskaverit, se ei vieläkään Kontulan pyylevä håmåpåika tajua että näillä tukijoukoilla se oma pelko aina paljastuu.
        Eihän sivistymättömältä moukalta voi ymmärrystä odottaakaan.

        Älä höpise paskaasi, vaan todista ”paljastuksesi”.


      • iironniistäjä
        GGGMan kirjoitti:

        Älä höpise paskaasi, vaan todista ”paljastuksesi”.

        No johan sinä itse sen taas todistit, on se surku ettei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.
        Kenellä on muuten ''todistustaakka'' siellä mielikuvitusmaailmassa missä sinä elelet?
        Huutonaurua!!!


    • 67746y

      Venäjän armeijaa voi pitää uhkana Suomelle koska Venäjän kenraalit käyttävät Duginin kirjaa oppikirjanaan.

      Siinä sanotaan että Suomi pitää liittää Venäjään.

      • Eipä ole liitetty, mutta Suomi yriritti kimpassa Hitlerin kanssa saada aikaan SUUR_ SUOMEN, mutta siitä tulikin entistä pienempi Suomi. Sehän on myös yksi natohiirien mielenharmeista.


      • 78i576yu
        ironmikess kirjoitti:

        Eipä ole liitetty, mutta Suomi yriritti kimpassa Hitlerin kanssa saada aikaan SUUR_ SUOMEN, mutta siitä tulikin entistä pienempi Suomi. Sehän on myös yksi natohiirien mielenharmeista.

        Unohdat mitä Molotov sanoi kesäkuussa 1940: "Pientyen maiden aika on ohi. Baltian maat, Suomi mukaan lukien liitetään Neuvostoliittoon"

        Vain Saksaan tukeutumalla se voitiin estää ja estettiin.


    • kakkaKaarina

      hieno ja suora asiallinen aloitus ! kiitos !

    • TarkkaMies

      Noh! Eipäs liitetty, joten turhaan horiset😹

    • KontulanGona

      ''7. Riivaako se, että Putinilla on Venäläisen kunnioittama presidentti, jota koko maailma pelkää?''
      Kukahan se sellainen hurja mahtaa olla, vai etkö ole vielä tajunnut että se Putin on siellä ryssälässä pressana?
      Oletko hiukan yksinkertainen?

    • huldaFani111

      HULDA WAINOLAINEN ON OIKEA NATO vastustaja ja kunniakas nainen ( 170-100 170)

    • PaskaKalinka

      No niin, mikkihiiri 😀

      Meillä jäi viimeksi juttu kesken siitä Venäjän parhaasta hävittäjästä kun luikit karkuun 😀

      Ellei se mielestäsi ollut PAK niin mikä se sitten oli?!?!

      Tyhmä ryssä!

    • Moskovanvalopilkku

      Valtio joka ei kunnioita naapurimaiden oikeuksia on vaarallinen.
      Venäjä on toimillaan osoittanut olevansa sellainen valtio pahimmasta päästä.
      Ne asiat jotka Venäjällä on hyvin eivät tietenkään riivaa ketään. Lisäksi Venäjällä on toki sama oikeus asevoimiin kuin muillakin mailla. kyse on enemmänkin epäilyistä Venäjän luotettavuudesta. Venäjän sotaharjoitukset joissa harjoitellaan naapurivaltioiden valloittamista eivät lisää luottamusta.
      Tästä syystä Suomi tarvitsee apua jota vain Nato kykenee antamaan. Nato on sellainen kumppani jota Venäjän on pakko kunnioittaa.
      Moskovan asuntojen hinnat huolettavat Suomalaisia ehkä kaikkein vähiten.
      Minun puolestani saavat vaikka tuplaantua !

      • Anonyymi

        "Nato on sellainen kumppani jota Venäjän on pakko kunnioittaa."

        Ei yhden maan takia aleta maailmansotaa järjestämään. Että se siitä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe