Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

NIISKNIISK OPELLE POTKUT!

hannuristojiimies

Pitäis aivovamma korjata.

Ahtaajatko maksaa vamma?

Miksi s24 ei maksa piitihiiii palkkoja? Eikä muutkaan. Pruits pruits.

Julkinen rik.ilm. tässä. Rangaistusvaatimus: kyllä.

Saanko omat paperit luettavaksi.
Saanko tavata asianajajaani?

En kuulu kirkkoon tai mihinkään uskonnolliseen.


https://aijaa.com/7TUXBv

Jos viranomaiset ei auta ne on rikollisia.

Ollut edelleen tappouhkauksia, uhkauksia. Perättömiä ilmiantoja ja kunnianloukkauksia.
Julkinen rik.ilm. tässä. Rangaistusvaatimus: kyllä.

25

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitääkökokosuomivaihtaa

      Montako valehtelevaa korkeimman hallinto-oikeuden tuomarin päätöstä on jo tullut vastaan?

      • hannuristojiimies

        EI SILLÄ OLE VÄLIÄ KUN KAIKKI TALLENTUU DATAKESKUKSIIN JA VALHEET OIKAISTAAN SILTI.

        SITÄ EI VOI TUOMARIT EN MINÄ ETTÄ TE MUUTTAA!!

        TIETYISTÄ SEIKOISTA JOHTUEN OIKEUDENMUKAISUUS VOITTAA TÄSSÄ VAIKKA KUOLISIN TÄNÄÄN!!!!

        MAAILMA ON JO MUUTTUNUT!!! KAIKKI TALLENTUU!! VÄÄRYYDETKIN.

        EI TUOMARIT TAI MIKÄÄN VALTA SAA DATAA DELETOITUA IKINÄ.. VAIKKA OIS 100V SALAISIA DOKUMENTTEJÄ EI SE AUTA!!!!!

        OSA EI YMMÄRRÄ TÄTÄ TILANNETTA! EN VOI AVATA ENEMPÄÄ!

        TÄSSÄ TOTUUS VOITTAA VIELÄ. TULEVAT LAPSET SAA VIELÄ TOTUUDEN!!


      • hannuristojiimies

        EIKÄ SE OLE TUOMARIEN VIKA JOS HARHAUTETTU!!!

        ASIANAJAJAKIN ELLEI KAKSI ON NYTKIN RIKOSTUTKINNAN KOHTEENA!!


        MITÄ TE SIIHEN SANOTTA?? AVAANKO TUONNE MUUALLE?


    • vihdointajusit

      Eli totuutta ei ole olemassakaan, sellainen on vain aina jokaisen ihmisen omassa päässä, kaikilla oma totuus.

      • hannuristojiimies

        ON OLEMASSA. TEKOÄLY KOOSTAA TULEVAISUUDESSA DATASTA REKONSTRUKTION. TÄMÄ KYLLÄ KOOSTETAAN LÄPI VIELÄ KUNNOLLA!!!

        SITTEN TE PASKAT JÄÄTTE SATIMEEN.


    • hannuristojiimies

      SITÄPAITSI ULKOMAITA MYÖTEN TÄMÄ JO JULKI. SITÄ TULEVAA EI VOI ESTÄÄ ENÄÄN MIKÄÄN.

      EI MIKÄÄN MITÄ MINÄ TEEN.
      EI MIKÄÄN MITÄ TE TEETTÄ.

      LADECIT JA MUUT ON JO AUKI GRADUINEEN MUITAKIN EN VOI AVATA.

      VAIKKA TAPPAISITTA TÄNÄÄN OSA KÄVELEE MIINA TASKUSSA JA SE POKSAHTAA KUN VÄÄRINTEKIJÄT JÄÄ KIINNI!!!!!

      • Välkehtivä

        Tarkoitat varmaan mikro sirua=pedonmerkki.


    • hannuristojiimies

      SUOMELLA EI OLE VARAA OLLA OIKEUDENMUKAINEN.

      OLEN KÄVELEVÄ HISTORIANKIRJA.

      TE SEN KIRJOITITTA. SITÄ EI VOI ESTÄÄ ENÄÄN KUULIN JO. TOTUUS VOITTAA!!!! KOHTAHAN TÄMÄ LOPPUU MUTTA PROSESSI TULEE KESTÄÄ VUOSIA!!

    • hannuristojiimies

      Että te voi mennä ja tuhota internettiä. Jotku vielä kuvittelee että tuomio salataan oikeusmurha että se estää. No ei estä.

      En uskalla avata. Kertoa.

    • hannuristojiimies

      "Montako valehtelevaa korkeimman hallinto-oikeuden tuomarin päätöstä on jo tullut vastaan?"

      Haluan lukea paperini.
      Haluan tavata asianajajani.


      MULLA PITÄÄ OLLA TIEDONSAANTIOIKEUS!

      https://aijaa.com/7TUXBv

      SITÄPAITSI OIKEUSKANSLERILLE ON MENNY VALITUS JO AIKAISEMMIN.

    • hannuristojiimies

      Minulleko tämä oli?

      Selvä. Ei kai sulla ole oikeusmurhaa tai identiteetin vääristystä. Sinä olet Suomen laissa aivan täysin oikeutettu. Mistä puhut. Älä avaa, mutta miksi tätä sanot kai se on sitten meille kaikille uhkaus. Joku teki jotain taas, syy on sen. Mutta ei kukaan jaksa näistä koko aikaa oireilla.

      Et turhaan vuodattaisi. Mee ulkoileen.

      • hannuristojiimies

        Copycat. Tämä ei ole oikea hannuristojiimies.

        Huomenna tippuu kovaa tietoa 10000x fb yksityisviestein.


    • hannuristojiimies

      Olin yhteydessä tänään yhdenvertaisuusvaltuutettuun ja huomenna KHO.

      TEIDÄN TÄYTYY ANTAA PAPERINI LUETTAVAKSI!!!

      En kuulu kirkkoon enkä ole uskonnollinen.

    • Kfkffkkffk

      "suomalainen idiootti lasten suojelu
      piippusuoraan
      24.5.2018 18:15

      ei tervettä järkeä touhussa
      ämmille annetaan pettää julkisesti

      ei järkeä ämmillä
      mies katsoo sivusta
      rikas hirn kaltainen läski ei tunne rahaa parempaa
      seksikin on rahaa

      se mitä lasten suojelu tekee nyt on rikollista myöhemmin
      natzi valtio ja sen omituiset tavat
      kansainvälisyys oikeaisee idiotismit"

    • NiinTaiNäin

      "Pitäis aivovamma korjata."

      En saa auki ongelmaasi. Mutta, jos tiedät mikä KHO:n päätöksen numero on voin etsiä sen sinulle. Sekin riittää, että sanot päätösvuoden.

    • onnistuukohanollenkaan

      Yritän tehdä tyttöjen juttuja kun hiukset ovat kasvaneet liian pitkiksi: jotain solmuja tai palmikoita pään taakse hiuksistani. Yritän melkein jo onnistuin solmun tekemään.

      • cxdudsr

        Kumpi teistä meinaa sukup. korjausleikkausta? hannuristojiimies vai sinä onnistuukohanollenkaan ?


    • Fgjylähetys
    • hannuristojiimies

      RIKOLLISTA PASKAA!

      OON LUSINU VARMAA KOVEMMIN KUIN MURHA TUOMIO MIKÄ KOVIN RIKOS ENKÄ SAA KH KHO PAPEREITANI VIELÄKÄÄN!!!!

      TE KERROITTA VIRKARIKOKSISTA MITÄ OLLUT. JNE. LUIN NE JO!

      • MeneTekemäänHakuja

        Et ole voinut kaikkea lukea, ne on vuosittain, aihepiireittäin ja tässä sulle "tarkennettu haku". Voit tehdä haun nimelläsi, mutta minä en voi sitä nimellä hakea, kun en tiedä.

        Niissä on yleensä ollut joku tapauskeissi esimerkkinä tai oikeastaan monta, mutta tähän hätään , en saanut vielä esille niitä tapauksia. Nimittäin, kun opiskellaan vaikka arvonlisäverosta, jos suomalainen yritys toimii sekä täällä että Virossa, niistä on tapauksia. Voi olla, ettei kaikkiin päätöksiin ole tapauksia. Tee jotain erilaisia hakuja, ei se asia huutelemalla oikene, eikä KHO lähetä, ellet ole tehnyt tilausta sieltä arkiston kohdasta jostain.

        Aiheet:
        Aihealueet

        Kaikki

        Siviilioikeus
        Yritystoiminta
        Verotus
        Työ- ja sosiaalioikeus
        Ympäristö
        Rikos- ja prosessioikeus
        Julkisoikeus

        Vuodet

        Kaikki

        2018
        2017
        2016
        2015
        2014
        2013
        2012
        2011
        2010
        2000-2009
        1990-1999
        1980-1989
        1970-1979
        Ennen vuotta 1970


      • KokeilepasTästä

    • hannuristojiimies

      Taitaa olla tekemätön paikka korjata aivovammaani. Anteeksi!

      • hannuristojiimies

        Copycat.


    • KokeillaAinaVoi

      Jos katkaisest huumeiden käytön heti, sitten hankit akupunkitiota, että tasoistut käytökseltä ja sen jälkeen alat muutenkin kuntouttaa itseäsi. Siihen et lopulta tarvitse edes rahaa, jos ole viisas ja yrität itse kuntoilla ja korjata tilannetta.

      Ayrivedinen eli intialainen perinne tuntee yhden kasvin juuren, joka on vaikutukseltaa ns. adaptogeeni, se on ashwagandha, olen linkittänyt saitille runsaasti linkkejä englannin kielisiin sivuihin, miten se vaikuttaa. Mutta, kun se on SSRI-lääkkeiden esikuva, ehkä jopa sama kemiallinen yhdiste taustalla, sitä ei missään tapauksessa saa mennä ottamaan nyt, kun on vielä elimistössä huumeiden jäämiä. En muista tarkkaa aikaa, miten ne lähtevät pois, mutta päätät nyt vaan jättää ne huumeet. Kummallisesti tulet huomaamaan, että et ole kauhuinen ilman niitä, vaan alat olla paremmassa kunnossa ja tunnelmassakin.

      Sitten juttelet, pyri pois valehteluun liittyvistä aiheista ja ole rehellinen, ei tule lisää painolastia omalle tunnolle tulehtuneista ihmissuhteista. Pyri korjaamaan kaikki nämä pienet ongelmat, se vähentää mielestä painolastia.

      Adaptogeeni tarkoittaa sitä, että se korjaa jonkun geenin tms. viallisuutta, adaptoimalla eli se sovittaa yhteen tai tekee "sillan" kuten hampaissa sillat kahden hermosolun välille, tai tuollaiseen verkostoon. Ensisijaisen tärkeää on jättää huumeet pois kokonaan, näin vähitellen, ensi viikolla voisit aloittaa ottaa sitä kuumaan maitoon/kaakaohon sekoitettua ashwagandhaa.

      Tee kaikkesi, tämä on ainut keino. Jos tiede pystyy kehittämään ja korjaamaan jotain vikoja vaikka vuosien päästä, siihen asti pääsisit luontaistuotteilla ja kuntoilisit itse ulkoilmassa. Olen itse päässyt luontaistuotteilla eroon mm. särkylääkkeistä oman vikani kohdalla.

      Ruokoile monta kertaa päivässä itsellesi ohjausta ja johdatusta Jumalalta. Vaikka Jumalaa ei olisi tai se ei kuulisi, olet rukoillut ja rauhoitat itse omaa mieltäsi.

      Tiedemiehet ja -naiset ovat löytäneet lohkojen tuhoutumisen jälkeen alueita, joita ei ole tunnistettu ennen, mitä tunteita siellä on tai ei ole. Näin ollen jotain saatetaan keksiä, Orion mm. kehittää lääkettä Parkinsonin tautiin. Parkinssonin taudissa olevia hoidetaan kuin vammaisia, heille kirjoitellaan lappuja muistin tueksi. Mutta tieto on, että heitäkin hoidetaan. Suomessa ei hoideta huumeita, eikä poisteta niitä, mutta Parkinsoni ja skitsofreinia hoidetaan kyllä jotenkin, vaikka onkin oj menetetty ihminen melkein täysin. S e on hidas älyistä tai paremminkin käyttäjiä on liikaa, rikosliigat tienaavat huumeilla ja se tekisi hoidosta kallista. Hoitoa kyllä taitaa alkaa tulla, koska Fenix- ja A-klinikka ovat siitä puhuneet, eduskunta jakaa rahaa ja päättää asian, ehkä siitä ei ole vielä kansanedustajat tehneet aloituksia. Voisi olla kansalaisaloitekin aiheesta.

      Ei se ota eikä anna, vaikka nyt kokeilisi, vai miten. Jos taudissa ei ole mitään hoito- ja parannuskeinoa, niin luontaishoito ja akupunktio on aina kokeilemisen arvoinen. Yksi lääkäriasema on joutunut Suomessakin salaa hoitamaan unettomuutta, siitä lääkäri sanoi, että koska standardisoitua hoitoa ei ole, silloin voi olla kokeilemisen arvoinen tämäkin hoito.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe