Moi! Itellä on paha käärme pelko, en uskalla edes käydä ulkona kesällä. Olen menossa perheeni kanssa Savonlinnaan kesää viettämään ja siellä on havaittu käärmeitä tosi paljon. Ettei tarvii pilata koko kesää ja pääsisi ulos nauttimaan kesästä niin onko mitään millä pääsisi eroon tästä pelosta. Kohtaan edes kuolleen käärmeen sydän hakkaa, hikoan, vapisen, olen ihan paniikissa mitä teen vastatkaa jooko? !
Vastaukset 1
- einepelotaollenkaan
Laita ruumisarkun kokoiseen puulaatikkoon 10 kyykäärmettä ja 5 rantakäärmettä, sitten menet laatikkoon ja kansi kiinni. Ole arkussa 2-3 tuntia, ja samalla yrität paljain käsin tappaa kaikki kyyt mutta ei rantakäärmeitä. Tehtävä on haastava koska laatikossa on säkkipimeää, ja käärmeet yrittää pistää myrkkyhampailla jos niihin koskee. Ainoa hyvä keino kyyn tappamiseksi on ottaa niskasta kiinni ja purra pää poikki, ja sylkäistä nopeasti pää pois ettei myrkky leviä suuhun ja nieluun. Ja sitten kun n.3 tunnin kuluttua kömpii laatikosta ulos, ei pelkää käärmeitä ollenkaan, oikeastaan tekee vain mieli purra lisää päitä poikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS1192940Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.161061Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63883Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke51836- 52799
- 47684
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍79655- 80626
- 50625
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35614