PayPal rahanlisäys

PayPal muuttui suomenkieliseksi, yritin lisäta hieman rahaa PP tilile, tuli tämmöinen
ilmoitus:
Our bank account information has changed. Before you can top up your PayPal account,you'll need to provide your bank with PayPal's new transfer recipient information.

You have requested an outdated version of PayPal. This error often results from the use of bookmarks.

Kutenkin tili toimii, olen maksanut parit ostokset eilen, mitenkähän tuo Top Up
nykyään onnistuu? Tili ollut käytössäni vuosikausia.

5

685

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voeperk

jep sama ongelma, kävin PayPal:in kanssa pitkän "postin" vaihdon joka kerta eri henkilö vastasi joka kerta. Lähetin sivunkaappauksesta lähtien kaikki. Se ei vaan yksinkertaisesti mene niiden jakeluun, että vika on jossain muussa kun asiakkaassa.
      Viimeisessä postissa pyysyvät soittamaan sinne puhelimella, enhän minä pysty puhelimessa niiden nettisivuja korjaamaan, ihan idiootti porukkaa.

• kerokka

Hei
      Enpä tiedä mitä tehdä, lopettaa tili. avata uusi, auttskokan se?
      Tilailen ebayltä paljon, ja tuolla monesti ainoa maksutapa PP.
      No onneksi saksan ebaylla pankkisiirto maksuvaihtoehto
      lähes aina, harmittaa tälläinen sekoilu , mitähän tässä nyt pitäs...?

• voeperk

Tuota.... neuvo on aloittaa viestinvaihto PayPal:in kanssa vaikka se on turhauttavaa mutta se on ainoa keino... ja mainita siinä sivussa että tuhansilla suomalaisilla on sama ongelma eiköhän sivut sen jälkeen ala toimimaan.

• matsku

Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.

• Paypaltopup
        matsku kirjoitti:

Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.

Paypal top up alkoi tosiaan toimimaan kun kielen vaihtoi englanniksi, kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe