PayPal muuttui suomenkieliseksi, yritin lisäta hieman rahaa PP tilile, tuli tämmöinen
ilmoitus:
Our bank account information has changed. Before you can top up your PayPal account,you'll need to provide your bank with PayPal's new transfer recipient information.
You have requested an outdated version of PayPal. This error often results from the use of bookmarks.
Kutenkin tili toimii, olen maksanut parit ostokset eilen, mitenkähän tuo Top Up
nykyään onnistuu? Tili ollut käytössäni vuosikausia.
PayPal rahanlisäys
5
568
Vastaukset
- voeperk
jep sama ongelma, kävin PayPal:in kanssa pitkän "postin" vaihdon joka kerta eri henkilö vastasi joka kerta. Lähetin sivunkaappauksesta lähtien kaikki. Se ei vaan yksinkertaisesti mene niiden jakeluun, että vika on jossain muussa kun asiakkaassa.
Viimeisessä postissa pyysyvät soittamaan sinne puhelimella, enhän minä pysty puhelimessa niiden nettisivuja korjaamaan, ihan idiootti porukkaa. - kerokka
Hei
Enpä tiedä mitä tehdä, lopettaa tili. avata uusi, auttskokan se?
Tilailen ebayltä paljon, ja tuolla monesti ainoa maksutapa PP.
No onneksi saksan ebaylla pankkisiirto maksuvaihtoehto
lähes aina, harmittaa tälläinen sekoilu , mitähän tässä nyt pitäs...?- voeperk
Tuota.... neuvo on aloittaa viestinvaihto PayPal:in kanssa vaikka se on turhauttavaa mutta se on ainoa keino... ja mainita siinä sivussa että tuhansilla suomalaisilla on sama ongelma eiköhän sivut sen jälkeen ala toimimaan.
- matsku
Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.
- Paypaltopup
matsku kirjoitti:
Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.
Paypal top up alkoi tosiaan toimimaan kun kielen vaihtoi englanniksi, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818