PayPal muuttui suomenkieliseksi, yritin lisäta hieman rahaa PP tilile, tuli tämmöinen
ilmoitus:
Our bank account information has changed. Before you can top up your PayPal account,you'll need to provide your bank with PayPal's new transfer recipient information.
You have requested an outdated version of PayPal. This error often results from the use of bookmarks.
Kutenkin tili toimii, olen maksanut parit ostokset eilen, mitenkähän tuo Top Up
nykyään onnistuu? Tili ollut käytössäni vuosikausia.
PayPal rahanlisäys
5
559
Vastaukset
- voeperk
jep sama ongelma, kävin PayPal:in kanssa pitkän "postin" vaihdon joka kerta eri henkilö vastasi joka kerta. Lähetin sivunkaappauksesta lähtien kaikki. Se ei vaan yksinkertaisesti mene niiden jakeluun, että vika on jossain muussa kun asiakkaassa.
Viimeisessä postissa pyysyvät soittamaan sinne puhelimella, enhän minä pysty puhelimessa niiden nettisivuja korjaamaan, ihan idiootti porukkaa. - kerokka
Hei
Enpä tiedä mitä tehdä, lopettaa tili. avata uusi, auttskokan se?
Tilailen ebayltä paljon, ja tuolla monesti ainoa maksutapa PP.
No onneksi saksan ebaylla pankkisiirto maksuvaihtoehto
lähes aina, harmittaa tälläinen sekoilu , mitähän tässä nyt pitäs...?- voeperk
Tuota.... neuvo on aloittaa viestinvaihto PayPal:in kanssa vaikka se on turhauttavaa mutta se on ainoa keino... ja mainita siinä sivussa että tuhansilla suomalaisilla on sama ongelma eiköhän sivut sen jälkeen ala toimimaan.
- matsku
Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.
- Paypaltopup
matsku kirjoitti:
Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.
Paypal top up alkoi tosiaan toimimaan kun kielen vaihtoi englanniksi, kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672