PayPal rahanlisäys

PayPal muuttui suomenkieliseksi, yritin lisäta hieman rahaa PP tilile, tuli tämmöinen
ilmoitus:
Our bank account information has changed. Before you can top up your PayPal account,you'll need to provide your bank with PayPal's new transfer recipient information.

You have requested an outdated version of PayPal. This error often results from the use of bookmarks.

Kutenkin tili toimii, olen maksanut parit ostokset eilen, mitenkähän tuo Top Up
nykyään onnistuu? Tili ollut käytössäni vuosikausia.

5

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voeperk

      jep sama ongelma, kävin PayPal:in kanssa pitkän "postin" vaihdon joka kerta eri henkilö vastasi joka kerta. Lähetin sivunkaappauksesta lähtien kaikki. Se ei vaan yksinkertaisesti mene niiden jakeluun, että vika on jossain muussa kun asiakkaassa.
      Viimeisessä postissa pyysyvät soittamaan sinne puhelimella, enhän minä pysty puhelimessa niiden nettisivuja korjaamaan, ihan idiootti porukkaa.

    • kerokka

      Hei
      Enpä tiedä mitä tehdä, lopettaa tili. avata uusi, auttskokan se?
      Tilailen ebayltä paljon, ja tuolla monesti ainoa maksutapa PP.
      No onneksi saksan ebaylla pankkisiirto maksuvaihtoehto
      lähes aina, harmittaa tälläinen sekoilu , mitähän tässä nyt pitäs...?

      • voeperk

        Tuota.... neuvo on aloittaa viestinvaihto PayPal:in kanssa vaikka se on turhauttavaa mutta se on ainoa keino... ja mainita siinä sivussa että tuhansilla suomalaisilla on sama ongelma eiköhän sivut sen jälkeen ala toimimaan.


      • matsku

        Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.


      • Paypaltopup
        matsku kirjoitti:

        Jokin on mennyt pieleen, kun palvelu on käännetty suomen kielelle. Vaihtakaa Paypalin asetuksista kieli englanniksi, niin top up toimii taas.

        Paypal top up alkoi tosiaan toimimaan kun kielen vaihtoi englanniksi, kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe