Moi, olen 25 vuotta tapellut suolistovaivojen kanssa ,silti en tarkkaa diagnoosia ole vielä saanut.
On hoidettu ärtyvänäsuolena, Cu:na ja Crohnina. Pieni fistelikanava on peräaukossa mikä tosin ei mene suolenläpi. Aluksi söin zalitsopyriniä joka ei sopinut, sitten asacolia pikku annoksella tosin sekään ei sovi kun lisää ripulia. Nyt syön prednisolonia 2,5mg-5mg päivä ja kohtalaisesti olen pärjäillyt. Nyt lääkäri ehdotti tähyä ja sitten mietitään Azamun lääkettä. Kysymys muille suolisairaille -KANNATTAAKO kokeilla ja kummassa enemmän haittoja Azamun vs Prednisolon? ?
Terv. 50 v ukko
Mikä lääke suolistoon?
Juu1
1
132
Vastaukset
- bbb1
Syötkö mielialalääkettä Sertralin? Minulle tutkittiin kymmenkunta vuotta erilaisia suolisto-oireita, eikä yksikään lääkäri älynnyt että kysymys on Sertralinin-lääkkeen haittavaikutuksesta. No, onneksi itse älysin ja nyt suolisto-oireet on vihdoinkin selätetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543188
- 623015
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa492896SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632187
- 562071
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115976Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124950Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38934