Tuiran terveysasema

raneonkinggi

Tuiran terveysasema on kyllä lääkäreiden ammattitaidon suhteen onneton paikka. Ei taida olla kovinkaan monta lääkäriä joka on koulutuksensa suorittanut edes keskinkertaisilla papereilla. Voi olla jopa että kaikki siellä työskentelevät ovat ns. valelääkäreitä. Nämä tuirassa toimivat " AMMATTILAISET " kävelevät tekosillaan jopa yliopistollisen sairaalan erikoislääkäreiden lausuntojen yli. No ainako siellä käy hoidossa pitää muistaa ekaksi haukkua lääkäri oikeen hyvin pystyyn. Senjälkeen tarkistaa ettei kyseinen eläinkandi ole tehny vaarallisia muutoksia lääkelistoihin.

11

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katotaanpasitte

      jos tuon ois tienny että haukkumalla saa pystyyn ni paljolta nussimattomuudelta oisin säästyny
      minä ku oon yrittäny hellästi hyvitellä pystyyn mutta ei ja ilman oon jääny
      tänä iltana kyllä haukun sitä ihan kyrväksi

    • HalusikohanTappaa

      Joo, kyl ne kävelee Oys:n lekureiden yli muuallakin terveysasemilla.
      Olin saanut 100 mg x 3 erästä lääkettä Oys:n erik.lääkäriltä, niin reseptiä uusiessa tämä kaikki tietävä tk-lääkäri oli muuttanut ihan ite reseptin puolta pienemmäksi eli 50 mg x 3 - kohtauksiahan siitä tuli ja uutta OYS:n keikkaa mulle ja kaikenlaista ongelmaa, eikä tietääkseni edes kukaan Oys:n lääkäreistä puhutellut tätä tk-lekuria, mutta minä puhuttelin ja hän vain hihitteli partaansa, eikä antanut mitään järjellistä selitystä teolleen, ei ottanut yhtään mitään kantaa tekoseensa, ei edes pahoitellut - olisi ollut antekksipyynnön paikka.

      • köyhät.kyykkyyn

        Minultakin puolittivat lääkeannoksen reseptissä minua näkemättä ja kuulematta. Uuden siionistisen maailmanjärjestyksen sisäänajoon kuuluu ns vähemmän eliitille tuottavien henkilöitten eliminointi. Tämä on vain yksi tapa, mutta se opettaa, kenellä on valta ja voima.


    • mummeliinini

      Suojatyäpaikka Oulun kaupunki onnettomille lääkäreille

      • Monisairas74vM

        Valitettavasti näin on. En oikein tiedä, missä pitäisi käydä ja mitä se maksaisi. Oulussa kun ei maksetulle sairausvakuutusmaksulle saa minkäänlaista vastinetta. Eli selvästikin törkeä petos!


    • LiianMonesta

      Ottakaapas selvää kuinka monesta Tuiran lääkäristä on tehty kantelu! Ihan naurattaa vastaus...

      • raneonkinggi

        Allekirjoittanut on tehnyt kaksi kirjallista Ja puhelimitse ylemmälle taholle lukuisia ilmoituksia väärinkäytöksistä


      • KuinkaMonesta

        Mistä sen saa selville monestako on tehty ilomoitus?


    • Anonyymi

      Minulta tämä tk lääkäri vei hyvät kipulääkkeet pois, luuli että pärjään miedommillakin, en pärjää, OYS määrännyt mulle nuo kipulääkkeet ja tämä perk...l. vei ne pois. Onko oikein että kävellään yli parempien lääkäräreitten ja onko potilaalla mitään oikeuksia nykyään, ei kuunnella vaan tehdään omia johto päätöksiä. Vituttaa ankarasti.😡

    • Anonyymi

      Elina plörinä opettaja

    • Anonyymi

      En tiedä onko lääkärit Tuirassa vaihtuneet. 2018 kävin mieslääkärin vastaanotolla. Oli kyllä hyvä lääkäri. Muutaman päivän päästä siitä soitti kotiin ja kysyi vointia. Passitti pikaisesti OYS:iin tutkimuksiin (siis kyseessä ei ollut akuuttitapaus), kun hänen määräämällä hoidolla ei ollut vastetta. Oli vakava tauti mutta selvisin siitä tämän lääkärin ansiosta. Eli kyllä sinne joskus joku helmikin voi eksyä. Miehellä oli myös joku vuosi sitten pätevä lääkäri. Joskin ei kovin miellyttävä, mutta se on sivuseikka. Siskoni joka on lääkäri tokaisi kerran luottamuksellisesti minulle että useimmat lääkärit ovat aivan tollukoita. Sanoin hänelle että eivät kaikki, minun kohdalleni on sattunut hyviä lääkäreitä. Siskon mies joka myöskin on lääkäri oli aikalailla siskoni kanssa samaa mieltä, mutta yritti kyllä myös vähän kehuakin kolleegoita, jos mahdollista. Kirurgikin joka minut leikkasi oli erittäin pätevä, mutta kommunikaatiotaidot olivat erittäin heikot. Minulle riitti että homma hoidettiin muuten mallikkaasti vaikka kirurgi olikin tyyppiä
      poikki ja pinoon. Sekin kyllä on sivuseikka, kun lopputulos oli hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe