Kuljetusliike Kristo

soontobeKristo

Etsivät ajojärjestelijää, kävin haastattelussa ja tarjosivat kuljettajan töitä Roi-HKI-Roi runkolinjalle.

Onko minkälainen talo kyseessä? Vasta muuttanut pohjoiseen niin ei ole kauheasti tän alueen liikkeistä mitään tietoa eikä googlellakaan löytyny mittään..??

15

1155

    Vastaukset

    • Missähän päin pohjoista tämä kyseinen firma sijaitsee?

      • Rovaniemellä


    • Jotain on pahasti pielessä firmassa tai sitten sinun koulutus taustasi ei vastaa nykypäivän vaatimuksia. Kun ajojärjestelijän pestiä haetaan niin nykypäivänä vaatimustaso on korkealla.
      Mieluummin palkataan ammattikorkeakoulun käynyt logistiikka-alan asiantuntija tai opistotason kuljetusinsinööri.Nykyisin kun ajojärjestelijän työstä noin 25 % on sitä perinteistä ajojärjestelyä. Kaikki muu työaika käytetään erilaisten raporttien tekemiseen viranomaisille . Näitä raportteja pitää laatia todella paljon esim. liikenneministeriölle,ympäristömisteriölle ja jne pitää laskea ympäristövaikutuksia. Elämä on mennyt vaikeaksi nykyään. Ei riitä perusasiat ATK hommista vaan pitää hallita SAP ohjelmistot ja reittien suunnitteluohjelmistot jotka vaativat jopa pitkän perehtymis- ja koulutusjakson ennen kuin voi edes toivoa,että osaisi käyttää sujuvasti näitä järjestelmiä.Kaikki opetus kursseilla on tietysti englanniksi ja sitä teknistä englantia. Nuorille opiskelijoille helppoa kauraa,mutta perustallaajalle mahdoton yhtälö. Jos ralli-englanti on vain hallussa niin ei ole mitään toivoa selviytyä haasteista. Itse kuljetusyritys on varmasti ihan asiallinen ,mutta miksi eivät kertoneet,että ammattipätevyytesi ei ole riittävällä tasolla heidän vaatimuksiin nähden,vaan tarjosivat kuljettajan hommia. On aina reilumpaa sanoa asiat suoraan niin hakijalle tulee selväksi miksi ei saa ajojärjestelijän työtehtävää.Silloin hakijalle tulee selkeä näkemys asiasta ja hän mahdollisesti opiskelee lisää saadakseen unelmiensa homman.

      • Todellakin pielessä on paljon ja pahasti. Mutta käy pyörähtään ei ole edes irtisanomisaikaa ku varmasti alle kuukaudessa jo rupeat katumaan koko hommaa.


      • Kristusmitähommaa kirjoitti:

        Todellakin pielessä on paljon ja pahasti. Mutta käy pyörähtään ei ole edes irtisanomisaikaa ku varmasti alle kuukaudessa jo rupeat katumaan koko hommaa.

        Viestiketjun aloittaja puhui siitä,että hän haki ajojärjestelijän työtä.( mikä on silkka vale,ei juoppo turkulainen hae yhtään mitään) ,mutta hänelle tarjottiin kuljettajan työtä. Eihän tämä turkulainen Bussissa nimimerkki tee mitään työtä. Viestiketjun periaate oli keskustella ajojärjestelijän työstä ja näin ollen annetaan kyseisen yrityksen taloushuolet jonkun muun viestiketjun hoidettavaksi.Ajojärjestelijä järjestelee vaikka ajoja ei enää edes olisi jos palkka juoksee niin tyhjääkin voi järjestellä. Aika monilla firmoilla on pielessä ja pahasti ja siksi ne ei tee tulosta vaan minä köyhä duunari maksan niidenkin verot jolla Suomi nousee euroopan huipulle.. On tämä sairasta hommaa.......


      • NiiloYliMainio kirjoitti:

        Viestiketjun aloittaja puhui siitä,että hän haki ajojärjestelijän työtä.( mikä on silkka vale,ei juoppo turkulainen hae yhtään mitään) ,mutta hänelle tarjottiin kuljettajan työtä. Eihän tämä turkulainen Bussissa nimimerkki tee mitään työtä. Viestiketjun periaate oli keskustella ajojärjestelijän työstä ja näin ollen annetaan kyseisen yrityksen taloushuolet jonkun muun viestiketjun hoidettavaksi.Ajojärjestelijä järjestelee vaikka ajoja ei enää edes olisi jos palkka juoksee niin tyhjääkin voi järjestellä. Aika monilla firmoilla on pielessä ja pahasti ja siksi ne ei tee tulosta vaan minä köyhä duunari maksan niidenkin verot jolla Suomi nousee euroopan huipulle.. On tämä sairasta hommaa.......

        Aloittajan kirjoitus on liian järkevä ollakseen Bussissa-idiootin kirjoittama. Bussissa on monine nimimerkkeineen pysynyt pois palstalta ilahduttavan pitkän aikaa. Toivottavasti näin on jatkossakin. Kyseisen tyhjäpään oksennuksia ei kaivata millään keskustelupalstalla. Yleistä liikenteessä-palstalla päästiin muutama vuosi sitten eroon Auto-Anterosta, nyt näyttää hyvältä että Bussissakin olisi poistunut foorumeilta.


      • Erkkolan..Oy kirjoitti:

        Aloittajan kirjoitus on liian järkevä ollakseen Bussissa-idiootin kirjoittama. Bussissa on monine nimimerkkeineen pysynyt pois palstalta ilahduttavan pitkän aikaa. Toivottavasti näin on jatkossakin. Kyseisen tyhjäpään oksennuksia ei kaivata millään keskustelupalstalla. Yleistä liikenteessä-palstalla päästiin muutama vuosi sitten eroon Auto-Anterosta, nyt näyttää hyvältä että Bussissakin olisi poistunut foorumeilta.

        Busissa on ollut jo hoidossa pitkään. Hyvä niin.


    • Puhuit hieman palturia. Firmallahan on ihan kelpo kotisivut ,.Paremmat kuin monella muulla kuljetusalan yrityksellä. Ja talousluvut löytyvät myöskin. Kas kun ne ovat ihan julkisia asioita.
      Lukutaito on ihan hyvä perustaito SoontobeKristo. Ja vielä paremmaksi menee jos osaa käyttää sitä Googlea ja etsiä nämä asiat sieltä. Mutta otan osaa puolestasi, tuore tutkimustulos kertoi,että suuri joukko nuorista suomalaismiehistä eivät osaa lukea kun päättävät peruskoulun.Kuljetusalalla ei pärjää jos lukutaitoa ei ole.Ei ajojärjestelijänä eikä kuljettajana.

      • En tainnukkaan missään kohti mainita firman kotisivuista, vaan siitä ettei kenelläkään tuntunut olevan kokemuksia ko. yrityksestä......? Ei mulla kauheasti kiinnosta niitten talousluvut eikä omat kotisivut, vaan muiden kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Eläkkeelle jäävällä tosin ymmärrettävästi hieman hankala sisäistää kyseistä tekstiä, onhan sen kummiskin kirjoittanut 27 vuotias. Ajojärjestelijän hommista on itellä 5 vuotta kokemusta takana, mutta muutettuani pohjoiseen pitäs alkaa taas kattelemaan niitä hommia.


      • soontobeKristo kirjoitti:

        En tainnukkaan missään kohti mainita firman kotisivuista, vaan siitä ettei kenelläkään tuntunut olevan kokemuksia ko. yrityksestä......? Ei mulla kauheasti kiinnosta niitten talousluvut eikä omat kotisivut, vaan muiden kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Eläkkeelle jäävällä tosin ymmärrettävästi hieman hankala sisäistää kyseistä tekstiä, onhan sen kummiskin kirjoittanut 27 vuotias. Ajojärjestelijän hommista on itellä 5 vuotta kokemusta takana, mutta muutettuani pohjoiseen pitäs alkaa taas kattelemaan niitä hommia.

        No niin taas on tultu tähän tilanteeseen,kun Bussissa entisillä nimimerkeillä Pakettiautomaatti ,Pankkiautomaatti,Poika Turusta ja SisuMäättä on päässyt Turun psykiatriselta suljetulta osastolta vapauteen. heti oli pakko aloittaa keskustelufoorumin pilaaminen.Nyt on otettu kansainvälinen meininki ja nimimerkki on soontobeKristo jotta kuulostaisi,että asenne on kohdillaan.Jos työnhakija todella hakee työpaikkaa ja vielä ajojärjestelijän paikkaa niin tärkein asia tässä tilanteessa on tutkia hyvinkin tarkkaan yrityksen talousluvut. Kukaan ei halua mennä yritykseen töihin ajojärjestelijäksi jossa talousasiat on huonossa mallissa. Yrityksessä jossa talous on sukeltanut syvälle pinnan alle kaikki paska kasaantuu juurikin ajojärjestelijän niskaan. Onko mukava olla töissä jos rahat on loppu ja kuskeistakin on pulaa ja ajojärjestelyt pitäisi silti hoitaa mallikkaasti ? Asiakkaat haukkuu taukoamatta ajojärjestelijän saamattomaksi vetelykseksi. SoonToBe Eläke tarkoittaa suomeksi ,että jo 10 vuoden jälkeen koittaa vapaus kun eläkeputki alkaa vuonna 2028. Kirjoitit että Googlesta ei löydy mitään yrityksestä. Et kirjoittanut sanaakaan ,että kyselet muiden kokemuksia yrityksestä. Googlesta nimenomaan löytyy nämä kaikki todelliset factatiedot. Kuljettajien kokemukset on sellaista potaskaa. Jotka pitävät työpaikasta ei kirjoita mitään. Luuserit kirjoittavat asiattomuuksia.


      • SoonToBeEläkeOnneksi kirjoitti:

        No niin taas on tultu tähän tilanteeseen,kun Bussissa entisillä nimimerkeillä Pakettiautomaatti ,Pankkiautomaatti,Poika Turusta ja SisuMäättä on päässyt Turun psykiatriselta suljetulta osastolta vapauteen. heti oli pakko aloittaa keskustelufoorumin pilaaminen.Nyt on otettu kansainvälinen meininki ja nimimerkki on soontobeKristo jotta kuulostaisi,että asenne on kohdillaan.Jos työnhakija todella hakee työpaikkaa ja vielä ajojärjestelijän paikkaa niin tärkein asia tässä tilanteessa on tutkia hyvinkin tarkkaan yrityksen talousluvut. Kukaan ei halua mennä yritykseen töihin ajojärjestelijäksi jossa talousasiat on huonossa mallissa. Yrityksessä jossa talous on sukeltanut syvälle pinnan alle kaikki paska kasaantuu juurikin ajojärjestelijän niskaan. Onko mukava olla töissä jos rahat on loppu ja kuskeistakin on pulaa ja ajojärjestelyt pitäisi silti hoitaa mallikkaasti ? Asiakkaat haukkuu taukoamatta ajojärjestelijän saamattomaksi vetelykseksi. SoonToBe Eläke tarkoittaa suomeksi ,että jo 10 vuoden jälkeen koittaa vapaus kun eläkeputki alkaa vuonna 2028. Kirjoitit että Googlesta ei löydy mitään yrityksestä. Et kirjoittanut sanaakaan ,että kyselet muiden kokemuksia yrityksestä. Googlesta nimenomaan löytyy nämä kaikki todelliset factatiedot. Kuljettajien kokemukset on sellaista potaskaa. Jotka pitävät työpaikasta ei kirjoita mitään. Luuserit kirjoittavat asiattomuuksia.

        SoonToBeEläkeOnneksi. Todella hyvää asiallista mielipiteen vaihtoa. Olet kyllä niin oikeassa asioiden suhteen kun tuollaisen jo loppupuolelle työuraa päässeen kaverin kommentit voi vain osua kohdalleen.Kyllä se taitaa taas tämä Turun omapoika olla kyseessä. Eihän kukaan täysjärkinen ammattitaitoinen ajojärjestelijä lähde pohjoiseen sellaiselle työkentälle josta ei ole kokemusta. Pohjois-Suomi on ihan oma erityisalue jossa on paljon haasteita. Etäisyydet on on pitkät eli suomeksi polttoainekustannukset on merkittävä osa mitä firmalle jää käteen. Lisäksi siirtymät kohteesta toiseen ovat ihan eri asia kuin Turussa tai Helsingissä. Lisäksi kirjoituksessa ei ollut muutenkaan mitään järkeä. Kukaan logistiikka-alan pitkään opiskellut
        kaveri ei kysy neuvoa oman työpaikkansa suhteen tältä foorumilta. Kun on paperit plakkarissa ja tietää mitä tekee ja tahto on kova niin ei siinä silloin kuskeilta kysellä mitään kun firman talousluvut on netistä ihan lakisääteisesti saatavilla.Ajojärjestelijä on kuljettajien esimies ja silloin hän määrää tahdin,jos tämä asia on asianomaiselle epäselvä niin ei siitä työntekemisestäkään sitten mitään tule.Menestyksellinen työnjohtaminen on taitolaji.
        Hyvä esimies kannustaa kuljettajia hyviin tuloksiin ja kuljettajistakin homma pelittää vallan mainiosti. Silloin ollaan täydellinen työtiimi.


    • Hyviä ajojärjestelijöitä ei ole ennenkään löytynyt täällä keskustelufoorumilla. parhaat uudet ajojärjestelijijär ja kuljetusalan insinöörit löytyvät Kotkasta jossa heitä koulutetaan. pelkällä pontevalla päällysmies asenteella ei pitkälle pötkitä. Näin oli joskus 1980 luvulla ,muttaq ei enää nykyään.

    • No nythän on niin ,että tämä Turun oma säälittävä logistiikkaa alan monitoimimies luuli olevansa nokkela,mutta ei perhana kas kun kuskit on hyvinkin viisasta porukkaa. Eihän kukaan kuvittele edes ,että tämä mammanpoika muuttaisi Turusta isojen lihapatojen ja vastaleivotun pullan äärestä yhtään mihinkään. Ja miten kävisi YTK:n tukien jos pitäisi tehdä työtä oikein tosissaan. Ajojärjestylyhommia kuin ei hoideta YTK:n tuella vaan se on sellainen 24 h homma. 24 h / 7
      päivää viikossa. Kaikki vastuu painaa päällä ja hommat on hoidettava. Oli sitten Helsinki tai Rovaniemi. Ja siinähän se jutun ihanuus onkin kun hommat hoitaa mallikkasti niin puhelin on hyvin hiljainen.

      • Nämäkin teettäjät vaihtanut jo maisemia...


    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Loppu tulee

      https://www.iltalehti.fi/talous/a/de4f134c-da1b-45ba-88bd-47c1c70283ec Vihdoinkin Umpilla on tajuttu Jämsän heikon sijainnin merkitys bisnekselle. Vi
      Jämsä
      60
      1348
    2. Stefun sisko ja Sofia parhaat ystävät

      Stefun sisko laittanut ig storyyn videon Sofiasta sydämillä. Sofia laittoi ig storyynsa Stefun siskosta videota, Rapumestari ja pusuhymiö. Stefun sisk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1332