Rakkaat palstakamuni...

Tulkaas nyt kertomaan teidän kuulumisia näin alkavan kesän kunniaks... <3

En ole käynyt, kun tuo arkielämä ottaa murheineen välillä niin kiinni, ettei pysty oikein muuta ajattelemaankaan.

Talviturkkia ette varmaankaan ole vielä pois riisunu ?
Minä en ees meinaa...

120

3308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervetuloa_takaisin

      Tsemppiä sinne, kuollutta täällä on kun vakiopoppoo on tiessään:( Jokaisessa pilvessä on röyhelöreuna vai miten se vanha fraasi menikään? No alamäen jälkeen tulee ylämäki tai tasaista jos ei muuta..

      • Jokaisella pilvellä on hopeareunus..
        Toi röyhelöreuna oli kyllä söpö..sai ihan hymyn huulille :)

        Joskus sitä kaipasi sitä ylämäkeä. Nyt riittäis ihan tasamaakin.


    • Ihmekään_että_kuollutta

      Sama viesti kuin kittiellä muutama päivä sitte? Onko tamä sitä älyä mitä kittie siinä ketjussa peräänkuulutti?

      • No en ollu nähny Kittien aloitusta ja mitä äsken vilkaisin, niin ei ole samaa..

        Ota nessu ja mene vaikka komeroon tätäkin asiaa itkemään.


      • Sama_sisältö
        tinttu-liina kirjoitti:

        No en ollu nähny Kittien aloitusta ja mitä äsken vilkaisin, niin ei ole samaa..

        Ota nessu ja mene vaikka komeroon tätäkin asiaa itkemään.

        Samaa paskaa vähän eri paketissa!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No en ollu nähny Kittien aloitusta ja mitä äsken vilkaisin, niin ei ole samaa..

        Ota nessu ja mene vaikka komeroon tätäkin asiaa itkemään.

        Ite oot yks iso paska ja ihan omassa paketissas.


      • Otan_osaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ite oot yks iso paska ja ihan omassa paketissas.

        No itsepä sen itsellesi sanoit!
        Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi, tuo vaatii jo tietynlaista luonnetta🤣


      • Otan_osaa kirjoitti:

        No itsepä sen itsellesi sanoit!
        Kiitos kuitenkin rehellisyydestäsi, tuo vaatii jo tietynlaista luonnetta🤣

        No kyllä ymmärsit kenelle se oli.


    • Munat_jäätyy

      S**tanan kylmää vesi on vielä, max. 6-8 asteista.

      • Ai se on vielä niin kylmää..No ei kannata mennä kenenkään sukukalleuksiaan palelluttamaan.. Siinä on pieni pelko, ettei enää virkoa kylmäshokista.


    • kesäisiä_mietteitä

      Noh, mikäpäs tässä kun rakkaaksi kutsutaan. On vaan semmoista harvinaista herkkua että kovasti lämmittää;) Pihatöitä olen tässä aikani kuluksi puuhaillut, kukkasia istuttanut silmän iloksi:) Talviturkki on ollut heittämättä monet vuodet, ei vaan enää tarkene;)

      • Oot sitten touhunnu ihan samaa kuin minäkin. Kyllä noi kukat vaan piristää kummasti ja kiva niitä on hoitaa. Sadetta sais jo pikkasen tulla.

        Oot sitten sinäkin vilukinttu....vai pelkääkkö että jos sattuis sukukalleudet hyytymään?
        Sori sit jos järkytin törkyjutuilla ;)


      • kesäisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sitten touhunnu ihan samaa kuin minäkin. Kyllä noi kukat vaan piristää kummasti ja kiva niitä on hoitaa. Sadetta sais jo pikkasen tulla.

        Oot sitten sinäkin vilukinttu....vai pelkääkkö että jos sattuis sukukalleudet hyytymään?
        Sori sit jos järkytin törkyjutuilla ;)

        Toki 'Kilisee, kilisee kulkuset' sopii teemansa puolesta paremmin jouluun;)


      • kesäisiä_mietteitä kirjoitti:

        Toki 'Kilisee, kilisee kulkuset' sopii teemansa puolesta paremmin jouluun;)

        Kilistät kulkusia vaan jouluna...Sanotaan että jouluna saa yölläkin syödä, mutta sä oot vaihtanu sen vähän toiseen ;)


      • mahtavaolojälkeenpäin
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oot sitten touhunnu ihan samaa kuin minäkin. Kyllä noi kukat vaan piristää kummasti ja kiva niitä on hoitaa. Sadetta sais jo pikkasen tulla.

        Oot sitten sinäkin vilukinttu....vai pelkääkkö että jos sattuis sukukalleudet hyytymään?
        Sori sit jos järkytin törkyjutuilla ;)

        Minä käyn avannossa,ja mitä kovempi pakkanen sen parempi,en kesällä tarkene uida!


    • Heipsan! Joo, tein aiemmin avauksen tänne ja kyselin kuulumisia.. Eipä tullut monta kommenttia, Ariel vain kelpaa.. Minusta olisi mukavaa kun porukka juttelisi muidenkin kanssa.
      En minä, eikä muutkaan olla kamalia..

      Ihan ok, kuuluu, ihanaa kun on kesä ja lämmintä!😎

      • Mitä porukkaa sä meinaat, jotka vois jutella muidenkin kanssa?
        Noi muut rekatuthan musta kyl juttelee..siis jos/kun ovat täällä..Nii ja sit jokunen rekkaamatonkin.

        Aattelin tulla kyselemään kuulumisia, nii saa välillä ajatukset pois arkiasioista. Jos ketään ei enää tuu, niin eihän sille sitten mitään voi. Sitten täytyy pomppia live-elämässä niinku ennenkin.

        Täällä ei muutes ole minusta ollu nyt nii lämmintä. Vähän kolea tuuli on ollut ja tämmöselle vilukintulle se ei ole kiva :( Nytkin just mulla on paksut sukat jalassa :))


      • Juu, kyllä rekatut ja muutamat muut kivat juttelevat.😊

        Tympi vain kun tein avauksen ja lähetin terveisiä, niin Arielin perään kuolaajat sotki ketjun heti..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Juu, kyllä rekatut ja muutamat muut kivat juttelevat.😊

        Tympi vain kun tein avauksen ja lähetin terveisiä, niin Arielin perään kuolaajat sotki ketjun heti..

        No ei kannata stressiä ottaa tollasista pikkujutuista. Loppujen lopuksihan nämä kaikki on pikkujuttuja.

        Kannattaa vaan ohittaa semmoset mistä ei tykkää. Toisaalta eihän jonkun ihailu nii hirveetä ole. Ilkeilyviestit on kurjempia.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kannata stressiä ottaa tollasista pikkujutuista. Loppujen lopuksihan nämä kaikki on pikkujuttuja.

        Kannattaa vaan ohittaa semmoset mistä ei tykkää. Toisaalta eihän jonkun ihailu nii hirveetä ole. Ilkeilyviestit on kurjempia.

        Joo tiedän ettei kannata välittää.. Tympi vain, kun halusin keskustelua, niin ei tullut kui tuota yhtä Ja samaa..😑


      • Hiljaista täällä on


      • ilmannimiiä kirjoitti:

        Hiljaista täällä on

        No kiva kun sinä piipahdit.😊


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä porukkaa sä meinaat, jotka vois jutella muidenkin kanssa?
        Noi muut rekatuthan musta kyl juttelee..siis jos/kun ovat täällä..Nii ja sit jokunen rekkaamatonkin.

        Aattelin tulla kyselemään kuulumisia, nii saa välillä ajatukset pois arkiasioista. Jos ketään ei enää tuu, niin eihän sille sitten mitään voi. Sitten täytyy pomppia live-elämässä niinku ennenkin.

        Täällä ei muutes ole minusta ollu nyt nii lämmintä. Vähän kolea tuuli on ollut ja tämmöselle vilukintulle se ei ole kiva :( Nytkin just mulla on paksut sukat jalassa :))

        No et kai sä sit tääl roolii vedä? Mä meinaan et sä oot paimen niinku live-elämäs myöski..? ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No et kai sä sit tääl roolii vedä? Mä meinaan et sä oot paimen niinku live-elämäs myöski..? ;)

        Jaksa rooleja vedellä. Tämmönen oon ku oon ja aina ja joka paikassa :)

        Mukava nähä sun namut pitkästä aikaa ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jaksa rooleja vedellä. Tämmönen oon ku oon ja aina ja joka paikassa :)

        Mukava nähä sun namut pitkästä aikaa ;)

        No tota se Arielki funtsi ku penkoi mun himan lattiast kattoon et jees-homma nähdä nää namut... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No tota se Arielki funtsi ku penkoi mun himan lattiast kattoon et jees-homma nähdä nää namut... ;)

        Puhutaanko ny samoista namuista? ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Puhutaanko ny samoista namuista? ;)

        Joo-o, siis niistä joiden parasta ennen päiväys oli jo mennyt, mutta kyllä ne mulle kuitenkin maistuivat... :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Joo-o, siis niistä joiden parasta ennen päiväys oli jo mennyt, mutta kyllä ne mulle kuitenkin maistuivat... :))

        No sitte oli samat namut :))
        Muut parasta ennen-päiväyksellä ei olis kyllä niiiii namia ;))


    • Sun_flower

      Kiva nähdä teitä molempia!:) Valmistujaiset, yo-juhlat jne. kai vaikuttaa aktiivisuuteen täällä plus muut härdellit jotka sijoittuu lukuvuoden loppuun. Uimassa en käy, taito siihen on jonkinnäköinen mutta lempiharrastukset ovat muuta. Merivesi viluttaa:(

      • Kiva nähdä myös sinua!😊 Jaa, että juhlia, niitä joillakin piisaa kesällä.

        Minä en osaa uida.. Mutta onneksi kesästä voi nauttia muutenkin.😎


      • Ehkei merivedessä vielä voi uida. Järvivesi on lämpimämpää ja siellä on jo muutamat kamut uineet. En minäkää tarkene mitenkää. Pitäis olla kuumaa vettä.


      • Sun_flower
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Kiva nähdä myös sinua!😊 Jaa, että juhlia, niitä joillakin piisaa kesällä.

        Minä en osaa uida.. Mutta onneksi kesästä voi nauttia muutenkin.😎

        Esim. jäätelöä syöden ja pyöräillen:)


    • TosiTahvon

      Hulluudenpuuska? Lähtenee poistoon piakkoin..

      • En edes kerinnyt lukea, mutta en haluaisikaan..😄


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        En edes kerinnyt lukea, mutta en haluaisikaan..😄

        Tuolta ylhäältä näin, että alkoi sanoilla " tuo sama ämmä vituttaa.." jatko oli varmaan näin "kirjoittaa kymmellä eri nimellä" jne.. :)

        Sama vanha litania..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuolta ylhäältä näin, että alkoi sanoilla " tuo sama ämmä vituttaa.." jatko oli varmaan näin "kirjoittaa kymmellä eri nimellä" jne.. :)

        Sama vanha litania..

        Arvasin kyllä että samaa kakkaa, lapsellinen ukko..😄


    • Sitäsaamitätilaa

      Rakkaat on käyny vähiin:D

      • Hanki elämä.


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Hanki elämä.

        No oikeassahan tuo on.. Ei tänne varmaan enää ketään tule, joten turhaa enää huhuilla.


      • varma_tieto

        Turkoosi neitonen luo uraa mallina, ovat tainneet paikalliset jätkät jäädä junasta kun suuremmat areenat odottavat kaunotarta.


      • armoton_meno
        varma_tieto kirjoitti:

        Turkoosi neitonen luo uraa mallina, ovat tainneet paikalliset jätkät jäädä junasta kun suuremmat areenat odottavat kaunotarta.

        Eivät kehtaa naamojaan näyttää kun tulivat dumpatuiksi.


      • hetken_hurmaa_

        Tavisjampat nuolee näppejään:D


      • varma_tieto kirjoitti:

        Turkoosi neitonen luo uraa mallina, ovat tainneet paikalliset jätkät jäädä junasta kun suuremmat areenat odottavat kaunotarta.

        Tylsää meininkiä täällä palstalla.. Ripulisti senkuin edelleen kirjoittaa samaa tylsää juttua.. Ja sitten kuolaajat jauhavat samaa juttua.. Siihen sanon, ettei saa kirjoittaa toisen elämästä tänne! Huokaus!....😑


      • Mua kyllä vähä loukkas se, ettei kukaan mitään sanonu ku lopettivat.
        Oisin arvostanu ees jos parilla sanalla olis sanottu.

        Kai mä sit oon vaa semmone, että tykästyn enempi ku muut..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua kyllä vähä loukkas se, ettei kukaan mitään sanonu ku lopettivat.
        Oisin arvostanu ees jos parilla sanalla olis sanottu.

        Kai mä sit oon vaa semmone, että tykästyn enempi ku muut..

        Aiot sä vetää pässiis ny turpaan..? ;)


      • varma_tieto kirjoitti:

        Turkoosi neitonen luo uraa mallina, ovat tainneet paikalliset jätkät jäädä junasta kun suuremmat areenat odottavat kaunotarta.

        En mä minnekään oo jäänyt. Mä oon niinku bile-Dani ku mä tunnen lempee...


      • artagnan kirjoitti:

        Aiot sä vetää pässiis ny turpaan..? ;)

        No arvaa vaan kuinka paljon tekis mieli! :[

        Saa olla viimenen kerta, ku mulle tommosta teette, tai kohta mäjähtää ja kunnolla :] ♡


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No arvaa vaan kuinka paljon tekis mieli! :[

        Saa olla viimenen kerta, ku mulle tommosta teette, tai kohta mäjähtää ja kunnolla :] ♡

        Tää oli sillai työtapaturma ku kaikil oli menoi samaan aikaan... :(


      • artagnan kirjoitti:

        Tää oli sillai työtapaturma ku kaikil oli menoi samaan aikaan... :(

        No kyllä sen ymmärtää, että ihmisillä on välillä kiireitä tai muita esteitä.

        Luulin vaa sen yhen ikävän jutun jälkeen, että kaikki häipy lopullisesti...Siks aattelin, että olishan se kiva ollu, ku joku olis sanonu jotain. Silloin toivottaa kaikille kaikkea hyvää tulevaisuudessa <3
        Kiva, ku ette viel häipyny <3


      • eitänneenään
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tylsää meininkiä täällä palstalla.. Ripulisti senkuin edelleen kirjoittaa samaa tylsää juttua.. Ja sitten kuolaajat jauhavat samaa juttua.. Siihen sanon, ettei saa kirjoittaa toisen elämästä tänne! Huokaus!....😑

        Minä en oo ollu täällä vuoteen,sitten kun tulin,niin ensimmäisenä tuon läskin toivomus tulis sota!toivoo varmaan,että jos tulis pääsis helpommin täältä pois,kun ei tiiä minne se pommi iskee,reppana luulee,että jokaiselta kysyttäis poltatko ootko hintti voi hemmetti,siittä on ainaki 10v kun luin tuon saman rämssyn!junnaa ajatukset sillä samaa rataa,menoa tommoinen tietää.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mua kyllä vähä loukkas se, ettei kukaan mitään sanonu ku lopettivat.
        Oisin arvostanu ees jos parilla sanalla olis sanottu.

        Kai mä sit oon vaa semmone, että tykästyn enempi ku muut..

        En ole lopettanut mutta täällä ei voi puhua omasta elämästä joten mistä puhun? Auringosta? Kukista? Moikka kaikille. Tänne jos kertoo ni saa vain kyyneleitä


    • No kyllä me voidaan täällä edelleen jutella, jos haluat.😊

    • Taas on poistettu muutama viesti, taisi taas olla jotain rumaa.. On joillakin tylsä elämä.

      • KokkolanKehveli

        Taisi olla jotain seksuaalista ehdottelua, kun viestit poistettiin.
        En tiedä, kun en poistettuja viestejä ehtinyt lukemaan, mutta oletan.


      • KokkolanKehveli kirjoitti:

        Taisi olla jotain seksuaalista ehdottelua, kun viestit poistettiin.
        En tiedä, kun en poistettuja viestejä ehtinyt lukemaan, mutta oletan.

        Siitä puhe mistä puute..


    • Hengissä olen, ja nauttinut lämpimästä kesäpäivästä.😎

      • Nyt on pari päivää ollu kylmää karsean tuulen kera. Harmittaa pihakukkienki takia, ku nekin kaipaa lämpöä :[


    • Theendtaas

      Rakkaat? Ei ollukkaa niin rakkaita:D

    • No en mäkään oo kerenny heitteleen turkkei. Jengi ylipuhui mut mukaan jutskaan missä mä oon ollu alkukesän kiinni ku täi ruves... :/

      • No höh..kuules Artsi..sä et ole enää lammas, ku sut on ylennetty aikaa sitten pässiks ;)

        Tuosta talviturkista, nii nyt saa melkeen kaivaa semmosen takas, ku on nii hyytävät säät :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No höh..kuules Artsi..sä et ole enää lammas, ku sut on ylennetty aikaa sitten pässiks ;)

        Tuosta talviturkista, nii nyt saa melkeen kaivaa semmosen takas, ku on nii hyytävät säät :(

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        No kyl mä tuun ainaski viivana jos toi lupaus pitää et sä käytät biksui muotteina. Sori sit tää kuola... :P


      • Caterpillari_mies
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Kaivinkoneyrittäjä tarjoutuu palvelukseen kaunis neito, kauhalla kaivaa syvältä;)


      • Edelliseen_lisäystä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Hyttiin pääsee lämmittelemään jos kylmä tulee;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Kylmä mulle tulis, jos nii vähis vaatteissa olis joku..siis jos tosiaan teet kakkuja niillä biksuilla kuten Artsi meinas :))


      • Sun_flower

        Oletteko muut bikini-ihmisiä? Miehet tietty tykkää katsoa mutta itellä on korkea kynnys niukkaan pukeutumiseen. Sortsit ja t-paita linjalla mennään kesäisin:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Oletteko muut bikini-ihmisiä? Miehet tietty tykkää katsoa mutta itellä on korkea kynnys niukkaan pukeutumiseen. Sortsit ja t-paita linjalla mennään kesäisin:)

        Joskus tuli käytettyä bikineitä. Nyt mulla lojuu kaapissa musta, seläntakaa syvään uurrettu kokouimapuku :)

        Bikinit on nättejä, ku on niihin sopiva nätti vartalo. :) Nii..semmoset bikinit missä on niitä semmosia erillisiä nauhoja mukana, nii on todella upeet..En ny osannu selittää tuota nauhajuttua :]


      • Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        No varmaan palais..meinaan ku muistaa sen tontun kuvan. Siihe yhdistettynä pyöreähkö, vähän turvonnu kroppa ja karvaset lyhyet jalat :]
        Yllä vielä punaiset ja pari numeroa liian pienet uimapöksyt..saattaa viel olla sellaset pattipolviin ulottuvat lahkeet..Ei ihme, jos silmät kuivuu päähän :))))))))))reps..


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Tuota kaveriasi voisin kai silmäillä, vanhemmat jätkät ei silleen kiinnosta:)


      • Valkohiedan_rantajellona
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Tämmöinen rekkaamaton komistus esittelee mieluusti uimahousunsa;) Aurinkorasvat levitän varmoin ottein, ja uinnin jälkeen otan kylmästä hytisevän neitokaisen pyyhkeen suojiin herrasmiehen elkein:) Mites on?;)


      • Väännetään_rautalangasta
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Buahhahhah hahah, eikös flirtti pure? Se on väsynyt suhun tollo!


      • ToljanterinKaveri

        Tollasta tyrkkyä kukaan huoli.


      • tiedät_kyllä_kuka
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Tartu käteen Ariel niin vien sut täältä:)


      • Uimaripoitsu
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Jos mä toivoa voisin sen verran,
        että sut bikineissä näkisin kesällä kerran.
        Kauniit kasvosi, vartalosi upean,
        mä tässä haaveksimaan susta rupean.
        Silmiisi vihreisiin tahtoisin mieluusti hukkua,
        sut viereeni yöksi saada, muttei nukkua.
        Susta Ariel unelmoiden...... <3


      • Uimaripoitsu
        Väännetään_rautalangasta kirjoitti:

        Buahhahhah hahah, eikös flirtti pure? Se on väsynyt suhun tollo!

        Toki puree kun kohde on oikea.


      • kesäisiä_mietteitä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun suosikkeja ovat olkaimettomat bikinit ja sellaiset, missä on röyhelöitä...

        Mutta arvaatteko ollenkaan, kenen hellepäivän ranta-asu olisi ehdottomasti niin KAIKKEIN mielenkiintoisinta päästä näkemään??? Ta-daa!!! T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...

        Siis oikeasti mun silmät kuivuisivat karrelle tuijottamisesta, haha... (☉_☉❀)*:・゚✧

        Uimahousut on vm. 1998, nuori neiti on tainnut olla taapero ennen vuosituhannen vaihdetta? Noh, jäävät pukematta kun kummasti kiristävät vatsan seudulta;)


      • Uimaripoitsu kirjoitti:

        Jos mä toivoa voisin sen verran,
        että sut bikineissä näkisin kesällä kerran.
        Kauniit kasvosi, vartalosi upean,
        mä tässä haaveksimaan susta rupean.
        Silmiisi vihreisiin tahtoisin mieluusti hukkua,
        sut viereeni yöksi saada, muttei nukkua.
        Susta Ariel unelmoiden...... <3

        Oheinen 'kyhäelmä' on tään poitsun aikaansaannosta, muut vie kunnian jos jää mainitsematta;)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis oikeasti sun pitäisi lähteä mun kanssa rannalle. Koska sullekin tulisi varmasti ihan superkuuma, kun näyttäisin sulle hyvää esimerkkiä eli leipoisin hiekkakakkuja mun bikineissä... (ಥ◡ಥ❀)♫♪♪

        Saat mut halutessasi näkösuojaksi ja aurinkovoiteen levittäjäksi;)


    • Haha, en riisu mun talviturkkia, enkä ikimaailmassa mun ruskeita sukkiksia... ;))

      • :)) Juu, ei kannata..Eikös teillä vanhoilla täteillä ala lonkat paukkua särystä, ku kylmää tulee? ;)

        Vai oliko se niin, että tulee sadetta, ku lonkat vinkuu? :P


    • M-i-n-k-ä-h-ä-n t-a-k-i-a m-u-n s-ö-p-ö l-o-h-d-u-t-u-s-v-i-e-s-t-i o-n p-i-t-ä-n-y-t p-o-i-s-t-a-a??? S-i-i-s s-e, j-o-n-k-a l-ä-h-e-t-i-n e-n-n-e-n t-ä-t-i-ä. I d-o-n't g-e-t i-t... (◕‸ ◕✿)

      • Näin tuolta ylhäältä vähän alkua...
        Kummallista, että ihan viattomia juttuja automaatti poistaa :(

        Mua kuiteski lämmittää tuo, vaikka en sitä kokonaan nähnykkää. Oot herttainen ja symppis..ja lämminsydäminen <3

        Oon varmaan tän joskus sanonukki, mut on hienoa, että kaiken muun kauneuden lisäksi sulla on äärettömästi sydämmenkauneutta. Se on asia mitä ei kaikilla ole :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Näin tuolta ylhäältä vähän alkua...
        Kummallista, että ihan viattomia juttuja automaatti poistaa :(

        Mua kuiteski lämmittää tuo, vaikka en sitä kokonaan nähnykkää. Oot herttainen ja symppis..ja lämminsydäminen <3

        Oon varmaan tän joskus sanonukki, mut on hienoa, että kaiken muun kauneuden lisäksi sulla on äärettömästi sydämmenkauneutta. Se on asia mitä ei kaikilla ole :)

        Kiitos sun superihanista sanoista mun rakas henkinen valmentaja... ♡

        Mulla on muuten vieläkin tallessa se sun kommentti vajaan kolmen vuoden takaa, kun putosin päistikkaa alas puomilta ja loukkasin mun säären tosi pahasti... ♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kiitos sun superihanista sanoista mun rakas henkinen valmentaja... ♡

        Mulla on muuten vieläkin tallessa se sun kommentti vajaan kolmen vuoden takaa, kun putosin päistikkaa alas puomilta ja loukkasin mun säären tosi pahasti... ♡

        Ai se juttu, ku mä melkeen kiukustuin ku luin sen sun vuodatuksen ;))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Kiitos sun superihanista sanoista mun rakas henkinen valmentaja... ♡

        Mulla on muuten vieläkin tallessa se sun kommentti vajaan kolmen vuoden takaa, kun putosin päistikkaa alas puomilta ja loukkasin mun säären tosi pahasti... ♡

        Anteeksi kun on pakko sanoa tämä, mukavaa että porukka on täällä taas. Mutta, itselleni tul kurja olo, kun avaukset ei herätä vastakaikua.. Esim. Ariel ja muut saavat heti kommentteja..

        Ja Ariel osaat jättää minut pois keskusteluista, juttelet Tintun kanssa isosti kehuen.. Sori vuodatus, mutta aika ilkeätä jutella vain muille..

        Taitaa olla hyvä jättää tämä palsta, ettei mieleni masennu täysin.


      • Älä_välitä
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Anteeksi kun on pakko sanoa tämä, mukavaa että porukka on täällä taas. Mutta, itselleni tul kurja olo, kun avaukset ei herätä vastakaikua.. Esim. Ariel ja muut saavat heti kommentteja..

        Ja Ariel osaat jättää minut pois keskusteluista, juttelet Tintun kanssa isosti kehuen.. Sori vuodatus, mutta aika ilkeätä jutella vain muille..

        Taitaa olla hyvä jättää tämä palsta, ettei mieleni masennu täysin.

        Huomattu on, että on koulukiusaaja-ainesta. Täällä on muitakin mukavia nikkejä jotka susta tykkää:)


      • No eipäs nyt aleta ketään haukkumaan kiusaajaksi.

        Kittieltä on nyt pakko kysyä, että mitä hommaa sä ny meinaat? Tässä mun aloituksessa sä oot kirjotellu vaa mun ja muutaman muun kanssa ja noi toiset rekatut tuli vasta eilen tänne :) Sä oisit varmaankin saanut heiltä vastauksia, jos sä oisit käyny täällä kirjottelemassa :)
        Kannattaa vaan olla aktiivinen ja tullu mukaan keskusteluihin, ku eihän täällä kukaan ainakaa mun mielestä hyljeksi ketään, joten nyt vaa näppäimistö kuumaks! :)


      • Sä oot paskaa päältä ja sisältä! :// Häpeä jos ees osaat!! ://


      • sua_on_kiva_katella

        Voimahali suhun tykästyneeltä jätkältä, ollaan joskus moikattu:)


      • Sun_flower
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Anteeksi kun on pakko sanoa tämä, mukavaa että porukka on täällä taas. Mutta, itselleni tul kurja olo, kun avaukset ei herätä vastakaikua.. Esim. Ariel ja muut saavat heti kommentteja..

        Ja Ariel osaat jättää minut pois keskusteluista, juttelet Tintun kanssa isosti kehuen.. Sori vuodatus, mutta aika ilkeätä jutella vain muille..

        Taitaa olla hyvä jättää tämä palsta, ettei mieleni masennu täysin.

        Koittakaa sopia välinne, tällainen on ikävää kun molemmat olette mukavia:(


      • tinttu-liina

        Mä oon lukenu ketjua monta kertaa läpi, ja en vaan millään näe tuolla missään, että mua olis kehuttu..
        Vai olisko nyt aika mennä hommaamaan lasit :]


      • nyt_se_tuli
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä oon lukenu ketjua monta kertaa läpi, ja en vaan millään näe tuolla missään, että mua olis kehuttu..
        Vai olisko nyt aika mennä hommaamaan lasit :]

        Olet kuuma pimu;)


      • nyt_se_tuli kirjoitti:

        Olet kuuma pimu;)

        No tulihan se ;)
        NYT mua on kehuttu ;)))) Hih...


      • kesäisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tulihan se ;)
        NYT mua on kehuttu ;)))) Hih...

        Helmi naiseksi, siippasi on onnekas mies:)


      • kesäisiä_mietteitä kirjoitti:

        Helmi naiseksi, siippasi on onnekas mies:)

        Oho..jo toinen kehu ;) Tässähä on kohta se vaara, että nousee pissi päähän ;)))))
        Okei..yritän olla leijumatta :]


      • kolmatta_pukkaa

        Hiton hyvä neuvomaan.


      • kolmatta_pukkaa kirjoitti:

        Hiton hyvä neuvomaan.

        Nyt alkaa jo naurattamaan :))) Okei..sidoin itteni tuoliin kiinni ;))


    • Sä oot muru kuules mustal listal mut yritteliäisyydest sä ansaitset ny kyl täydet pointsit... :)

      • Mikä toi musta lista on, missä hän nyt on..uteliaisuudesta ihan pakko kysyä :))


    • Mä oon nii äärettömän pettynyt, ku täällä meni taas tämmöseks :((((((

      Mikä teitä joitaki ihmisiä oikein vaivaa??

      • Perisuomalainen

        Kateus.


      • Perisuomalainen kirjoitti:

        Kateus.

        No mitä yleensä auttaa olla kenellekkään kateellinen?
        Ei se kadehtiminen muuta millään lailla sitä omaa elämää. Sitä vaan myrkyttyy se oma elo, kun tuollasilla asioilla vaivaa päätään.
        Jokaisen pitäisi vain miettiä tarkkaan niitä omia hyviä asioita mitä on saanut elämäänsä.

        Kun oikein miettii, niin useinkin huomaa, että loppujen lopuksi itselläkin on hyvin asiat, kun ne voisi olla aina huonomminkin.

        Ollaan synnytty kaikki semmosiks ku ollaan. Niin kauan ku ihminen on terve, on läheisiä, ystäviä ja peruselinolosuhteen, niin ei pitäisi olla mitään valittamista.

        Jos naapuri on kauniimpi/komeampi, suosittu ja haluttu, niin mitä sitten.. Jokaisella on se oma hyvyytensä kumminkin. Pitää vain nähdä metsää puilta.
        Ja onhan se oma elämä mukavampi elää, kun jättää pois turhat kateudet ja katkeruudet.

        Uskokaa vaan mua..tähän sopii sanonta "elämä opettaa, jos ei muuta niin hiljaa kävelemään".
        Sanoo paljon kokenu ja nähny..


      • samaa_mieltä

        Mitäpä kateus auttaa, eipä mitään! Rohkeasti vaan suositun ja onnekkaamman seuraan, jospa se hyväonnisuus tarttuu. Sääli seurata sivusta kun sillat poltetaan tyhjän takia.


      • samaa_mieltä kirjoitti:

        Mitäpä kateus auttaa, eipä mitään! Rohkeasti vaan suositun ja onnekkaamman seuraan, jospa se hyväonnisuus tarttuu. Sääli seurata sivusta kun sillat poltetaan tyhjän takia.

        Niinpä..

        Mut onhan ihan perus-ulkonäönki omaava monin tavoin onnekas. On terveet kasvot ym. Kaikilla ei ole näin. Tuli tässä mieleen eräs ohjelmasarja mikä liittyi tähän asiaan.
        Loppujen lopuksi oli ihminen kaunis/komea tai perus, niin ihan samaa elämää eletään iloineen ja suruineen.


      • totta_puhut

        No jospa vaan iloitaan sen kauniimman puolesta joka tienaa itelleen ulkonäöllään kivat säästöt. Jokainen kun saa avujaan elämässään käyttää. Toi terveys on kyllä ykkösasia, esim. kolari- tai palovammapotilaille kasvot räätälöidään uudestaan. Taatusti ei ole helpoin homma läpikäydä.


      • totta_puhut kirjoitti:

        No jospa vaan iloitaan sen kauniimman puolesta joka tienaa itelleen ulkonäöllään kivat säästöt. Jokainen kun saa avujaan elämässään käyttää. Toi terveys on kyllä ykkösasia, esim. kolari- tai palovammapotilaille kasvot räätälöidään uudestaan. Taatusti ei ole helpoin homma läpikäydä.

        Totta turiset.

        Loppujen lopuksi kaikki ihmiset käyttää avujaan johonkin. Kauniit omassa työssään ja muut ihmiset sitten muissa asioissa. Joku on hyvä tanssimaan ja alkaa ammattilaiseksi. Taiteilijat maalaa työkseen tauluja. Kirjailijat kirjoittaa kirjoja jne..Jokaisella on joku juttu eli ei sen kummempaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Totta turiset.

        Loppujen lopuksi kaikki ihmiset käyttää avujaan johonkin. Kauniit omassa työssään ja muut ihmiset sitten muissa asioissa. Joku on hyvä tanssimaan ja alkaa ammattilaiseksi. Taiteilijat maalaa työkseen tauluja. Kirjailijat kirjoittaa kirjoja jne..Jokaisella on joku juttu eli ei sen kummempaa.

        Piti tää vielä lisätä, että joillaki on myös useampia juttuja mitä voi hyödyntää. Oon joskus jotain kaunista laulajaa kattellu ja aatellu, että onpas toi kaunis ja viel laulaaki ku enkeli :)


      • Sun_flower

        Se kai harmittaa kun joku vetää jätkiä puoleensa, kiinnostavaa kumppanimateriaalia. Ite vaan katselee päältä ja tahtoisi olla samassa roolissa että jätkät piirittää ja näyttävät kiinnostustaan. Kai se on kateutta:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Se kai harmittaa kun joku vetää jätkiä puoleensa, kiinnostavaa kumppanimateriaalia. Ite vaan katselee päältä ja tahtoisi olla samassa roolissa että jätkät piirittää ja näyttävät kiinnostustaan. Kai se on kateutta:(

        Mä kerron sulle yhen tosijutun..
        Oli neljän hengen naisporukka illanvietossa. Kolme tavista (jotka oli kyllä tälläytyny parhaimman mukaansa) yksi oli sellainen, jota oli vuodenpäivät aina kehuttu niin kauniiksi. Kävi kuitenkin sillai, että näillä kolmella taviksella oli hirveesti miesporukkaa ympärillä ja tää kaunis ihmetteli, että miksi näin oli..

        Se on katos sillai, että omalla olemuksellaan voi vetää ihmisiä puoleensa, kun ei ole asenteella "anteeks ku mä olen olemassa". Tuo asenne näkyy ulospäin vaikka sitä ei itse huomaa.
        Tuossa naisporukassa myös vaikutti se, että nämä tavikset eivät pitäneet itseään yhtään mitättömimpänä kuin tämä kaunis, vaan olivat iloisia, kaikille juttelevia ihmisiä. Se katos vetää myös vastakkaista sukupuolta puoleensa :)


      • kesäisiä_mietteitä
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä kerron sulle yhen tosijutun..
        Oli neljän hengen naisporukka illanvietossa. Kolme tavista (jotka oli kyllä tälläytyny parhaimman mukaansa) yksi oli sellainen, jota oli vuodenpäivät aina kehuttu niin kauniiksi. Kävi kuitenkin sillai, että näillä kolmella taviksella oli hirveesti miesporukkaa ympärillä ja tää kaunis ihmetteli, että miksi näin oli..

        Se on katos sillai, että omalla olemuksellaan voi vetää ihmisiä puoleensa, kun ei ole asenteella "anteeks ku mä olen olemassa". Tuo asenne näkyy ulospäin vaikka sitä ei itse huomaa.
        Tuossa naisporukassa myös vaikutti se, että nämä tavikset eivät pitäneet itseään yhtään mitättömimpänä kuin tämä kaunis, vaan olivat iloisia, kaikille juttelevia ihmisiä. Se katos vetää myös vastakkaista sukupuolta puoleensa :)

        Paikkaansa pitävää tekstiä, iloisuus ja ulospäinsuuntaisuus vetoavat kyllä ainakin allekirjoittaneeseen:)


      • kesäisiä_mietteitä kirjoitti:

        Paikkaansa pitävää tekstiä, iloisuus ja ulospäinsuuntaisuus vetoavat kyllä ainakin allekirjoittaneeseen:)

        Juu.. kyllä esimerkiks hymy ihmisen kasvoilla tekee jo paljon :)

        Täytyy tuota juttua nyt oikoa vähän, ku siitä saa ny kuvan niinku kauniit olis myrttyjä ja tympeitä, mut tietenkää se ei pidä paikkansa. On niitä paljonkin sellasia herttasia ja sydämmellisiä..niinku täällä palstallaki on :)


      • näin_on_näreet
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu.. kyllä esimerkiks hymy ihmisen kasvoilla tekee jo paljon :)

        Täytyy tuota juttua nyt oikoa vähän, ku siitä saa ny kuvan niinku kauniit olis myrttyjä ja tympeitä, mut tietenkää se ei pidä paikkansa. On niitä paljonkin sellasia herttasia ja sydämmellisiä..niinku täällä palstallaki on :)

        Hyvännäköisiä naisia on hankalampi tavisjannun lähestyä. Uskallus vaan loppuu.


      • näin_on_näreet kirjoitti:

        Hyvännäköisiä naisia on hankalampi tavisjannun lähestyä. Uskallus vaan loppuu.

        Jotenki ymmärrän tuon, mut toisaalta miks valmiiks aatella, että toi ei ikinä huolis seuraansa..Parempi kerätä rohkeutensa ja ottaa asiasta selvää :)
        Älä kumminkaa ensi sanoiks lörpöttele kauneudesta..Se on jotenki idioottimaista ja lapsellista.. :))


    • useinhuomannut

      Miksi avaat toistuvasti uusia palstoja joilla kyselet rakkaiden palstakamujesi kuulumisia milloin milläkin nimimerkillä kommunikoiden itsesi kanssa? Tuollainen on omituista eikä mikään itsensä kanssa chattailu ei kuulu Kokkolan-palstalle vaan yleisiin kahvikeskusteluihin.

      • Maassamaantavalla

        Eiköhän vähene nyt kun riitelivät itsensä ulos.


      • LorutLoppuu

        Jospa sen on käsketty avata viikottain uusia saitteja sekä jutella enemmän palstalaisten kans, mutku kukaan ei juttele sen kans nii se on avannu niitä rekattuja nimmareita ja jankuttaa sitä yhtä ja samaa ihtensä kans. Huomasikko muutes mitä se teki eilen? Avas muka entisellä nimimerkillä uuden kamukyselysaitin ja kuuden kommentin ja kuuden tunnin jälkeen se oli laittanu sen saitin Koko Keski-Pohjanmaan luetumpien aiheiden listalle ykköspaikalle ohi kaikkien viikon luetuimpien aiheiden jokka oli ollu siellä jo päiväkäusia. No eihän sitä saittia ollu kerenny lukea kukaan,
        jotta kyllä oli törkiää menettelyä käyttää annettuja valtuuksia moiseen vilunkipeliin ja paljasti siinä samalla ihtensä.


      • niskahiessä
        LorutLoppuu kirjoitti:

        Jospa sen on käsketty avata viikottain uusia saitteja sekä jutella enemmän palstalaisten kans, mutku kukaan ei juttele sen kans nii se on avannu niitä rekattuja nimmareita ja jankuttaa sitä yhtä ja samaa ihtensä kans. Huomasikko muutes mitä se teki eilen? Avas muka entisellä nimimerkillä uuden kamukyselysaitin ja kuuden kommentin ja kuuden tunnin jälkeen se oli laittanu sen saitin Koko Keski-Pohjanmaan luetumpien aiheiden listalle ykköspaikalle ohi kaikkien viikon luetuimpien aiheiden jokka oli ollu siellä jo päiväkäusia. No eihän sitä saittia ollu kerenny lukea kukaan,
        jotta kyllä oli törkiää menettelyä käyttää annettuja valtuuksia moiseen vilunkipeliin ja paljasti siinä samalla ihtensä.

        Oli poistanut sen palstansa tänään iltapäivällä yritti kait pelastaa kasvonsa.


    • Vanhavirtuoosi

      Haise vitulle.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      226
      1983
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1362
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      91
      1293
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1209
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      29
      940
    6. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      801
    7. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      55
      800
    8. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      776
    9. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      736
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      724
    Aihe