Vähän noloa

Kerttu64

Näin unta, että ulostin housuihini (en vahingossa, vaan tahallani) Etsin sitten vessaa, jotta saisin itseni siivottua. Löysin lopulta vapaan vessan. Vessassa oli kevyt ovi, mutta sain siellä itseni puhdistettua ja pakkasin sitten likaiset alushousuni pussiin. Tulin pois vessasta ja yritin laittaa pussin nopeasti, (ettei kukaan vain huomaisi) johonkin roska-astiaan. Paikalle tuli tuttu mies, joka sanoi ystävällisesti, että anna roskapussi minulle, laitan sen kunnon roska-astiaan. Minua hävetti ja pelkäsin, että hän huomaisi pussin sisällön. Annoin roskapussin kuitenkin hänelle.
Unessa huomasin, että kaikkialla oli hyvin siistiä.
Unessa oli melko rauhallinen, mutta vaivautunut tunnelma.
Mitä tämänkaltaiset unet tarkoittavat ?

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa

      Hei,

      Saniteettitilat (wc, suihku) unissa symboloivat ihmisen yksityisyyttä ja intimiteettisuojaa.
      Ulostaminen taas emotionaalisten taakkojen tai ahdistusten purkua (paineiden purkua).

      Aluksi unennäkijä "ulostaa" housuihinsa tahallaan, eli päästää paineitaan näkyvästi , avoimesti ja julkisesti. Tuo julki siis paineensa ulospäin näkyväksi. Estottomasti ilmaisee itseään ja oloaan.

      Sitten hän käsittelee paineensa yksityisesti (missä puhdistautuu ja pakkaa (eli käsittelee) tahriintuneen alusvaatteen pussiin. Pussin hän yrittää huomaamattomasti ja vaivihkaa (häpeillen) laittaa johonkin roska-astiaan, mutta unen mies tulee tässä kohdin esiin ja sanoo ystävällisesti että pussin voi ojentaa hänelle ja hän tarjoutuu sen laittamaan kunnon roska-astiaan.
      Uni( alitajunta) viestii unennäkijälle miehen esiintulon kautta että on täysin hyväksyttävää ja oikein päästellä henkisiä paineita eikä sitä tarvitse häpeillä eikä siitä syyllistyä jos ilmaisee raskaana kokemiensa asioiden kuormittavan.

      Unessa unennäkijällä onkin tämän oivalluksen jälkeen hyvä olla, kaikkialla oli hyvin siistiä ja rauhallista, joskin hieman hämmentynyttä (purkauksen jälkeen).

      Kaunista ja aurinkoista kesän jatkoa unnenäkijälle ja kaikkea parasta elämään!

    • Tulkintaa

      Onko tässä se sama kysyjä kyseessä kuin aiemmin tällä palstalla melkein samantyyppinen uni tuossa ollut? Vastauksistani muistin samankaltaisuuden.

      • Tulkintaa

        21.5, nimimerkillä "Siitepöly" kysytty samaa.


    • Kerttu64

      Hei, en ole sama kysyjä, pitänee lukea tuo Siitepölyn uni.
      Ilmeisesti siis yleinen unityyppi.
      Kiitos vastauksesta, jäin sitä miettimään ja uni voisi kuvata, kuten sanoit; avoimesti pahan olon purkua ja sitten jälkikäteen miettii, että olisi pitänyt jättää sanomatta... En pidä riitatilanteista.

    • Tulkintaa

      Se (samankaltainen uni) löytyy tästä alta otsikolla "Todella outo ja kiusallinen unenaihe"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2222
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1715
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      379
      1682
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1206
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1035
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1003
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      867
    Aihe