Asun Jyväskylässä ja Minulla alkaa kohta kesäloma joten aijoin mennä uimaan joka viikko.
kaipaan rohkeata uinti seuraa joka uisi alasti ja pitää alastomuutta normaalina asiana ja eikä sinua haittaa jos minulla seisoisi vähän seuran ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaan
Tietäisi hyvän uima paikan nakuuinnille.
Jos olet uinut alasti jyväskylässä niin kertoisitko missä ?
Lähdetkö nakuuinnille ?
6
728
Vastaukset 6
- Aika-usein
Mitä rohkeutta siinä tarvitaan?
Minäkin käyn Yrjönkadulla pari kertaa joka viikko. - 1Kysymys
Tarkoitin Jyväskylässä jossakin järvessä
- Hyppää-jo
No mikä estää?
- 1Kysymys
Hyppää-jo kirjoitti:
No mikä estää?
No En tiedä missä Jyväskylässä on hyvä uimaranta nakuuinnille ja uisin jonkun kanssa mielummin kun yksin. ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaa.
Voihan sitä yksinkin mennä mutta jos ei tiedä mihin niin eihän silloin voi mennä
Ehdokkaat hyvä uimaranta Jyväskylästä niin menen uimaan vaikka yksin alasti. - 1Kysymys
Hyppää-jo kirjoitti:
No mikä estää?
No En tiedä missä Jyväskylässä on hyvä uimaranta nakuuinnille ja uisin jonkun kanssa mielummin kun yksin. ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaa.
Voihan sitä yksinkin mennä mutta jos ei tiedä mihin niin eihän silloin voi mennä
Ehdokkaat hyvä uimaranta Jyväskylästä niin menen uimaan vaikka yksin alasti. - Anonyymi
Hyppää-jo kirjoitti:
No mikä estää?
Munaton pelkuri
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493