Lähdetkö nakuuinnille ?

Asun Jyväskylässä ja Minulla alkaa kohta kesäloma joten aijoin mennä uimaan joka viikko.
kaipaan rohkeata uinti seuraa joka uisi alasti ja pitää alastomuutta normaalina asiana ja eikä sinua haittaa jos minulla seisoisi vähän seuran ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaan
Tietäisi hyvän uima paikan nakuuinnille.

Jos olet uinut alasti jyväskylässä niin kertoisitko missä ?
Ilmianna
Jaa

5 Vastausta

Mitä rohkeutta siinä tarvitaan?
Minäkin käyn Yrjönkadulla pari kertaa joka viikko.
Ilmianna
Jaa
Tarkoitin Jyväskylässä jossakin järvessä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
No mikä estää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyppää-jo kirjoitti:
No mikä estää?
No En tiedä missä Jyväskylässä on hyvä uimaranta nakuuinnille ja uisin jonkun kanssa mielummin kun yksin. ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaa.

Voihan sitä yksinkin mennä mutta jos ei tiedä mihin niin eihän silloin voi mennä

Ehdokkaat hyvä uimaranta Jyväskylästä niin menen uimaan vaikka yksin alasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Hyppää-jo kirjoitti:
No mikä estää?
No En tiedä missä Jyväskylässä on hyvä uimaranta nakuuinnille ja uisin jonkun kanssa mielummin kun yksin. ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaa.

Voihan sitä yksinkin mennä mutta jos ei tiedä mihin niin eihän silloin voi mennä

Ehdokkaat hyvä uimaranta Jyväskylästä niin menen uimaan vaikka yksin alasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lähdetkö nakuuinnille ?

Asun Jyväskylässä ja Minulla alkaa kohta kesäloma joten aijoin mennä uimaan joka viikko.
kaipaan rohkeata uinti seuraa joka uisi alasti ja pitää alastomuutta normaalina asiana ja eikä sinua haittaa jos minulla seisoisi vähän seuran ikä luokka Miehillä 18v-30v ja naisilla 18v-35
Etsin enemmän Naisseura uimaan
Tietäisi hyvän uima paikan nakuuinnille.

Jos olet uinut alasti jyväskylässä niin kertoisitko missä ?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta