Jep, älkää ihastuko autoilmoituksiin 200 eur/kk uusi auto. Lukekaa huolella. Viimeinen maksuerä voi olla noin 10 000 euroa, kuinka osaat varautua siihen, onko tilillä sellaista summaa ja miltä tuntuu maksaa kun auto jo 4-5 vuotta vanha, arvokin pudonut tuhansia euroja.
Autojen kaksihintajärjestelmä ansa!
5
146
Vastaukset
- JUUU.U
JUUUU ' U noihan se menee. Siinä on porrvarinmusun huuli pyöreenä, kun asuntokin tuli ostettua velaksi ja pankissa sanoivat, että nyt vasta olet VARAKAS, silla sinulla (paskahousu) on nyt sitä "varallisuutta":
ELI, Näyttää KUSETTAJILLA olevan enää mielikuvitus rajana eli miltä tuntuisi, Sopuli, uusin jallitus
Puoli-HITAS, vaikka tällainen
4h kt s, 94,5 m², 363 940 € Rivitalo, Helsinki, Myllypuro,
https://www.etuovi.com/kohde/9864047?sc=M1273537207&pos=53
Kaksihinta-jallituksella tietenkin
Myyntihinta 211 453 € Velkaosuus 152 487 € = 3 851,22 € / m²
Yhtiövastike:
1 233,23 € / kk
===================
Aloha !!!!
(Hoitovastike 604,80 € / kk Rahoitusvastike 628,43 € / kk)
""Puolihitaksessa ei ole omistusrajoituksia – puolihitaksen jälleenmyyntihintaa ei ole rajoitettu – voit myydä asunnon mihin hintaan haluat! ""- ei.mitenkään
Aika tyhmä täytyy olla jos luulee että Helsingistä saa 100 neliötä 200 000 eurolla.
- Vantaaonpetseestä
Vantaalla sa ja matkaa alle kilsa
- Jarikkaat-
Sijoittajille mehukkaita kohteita. Rahoitusvastikkeen voi yhtiövastikkeen lisäksi vähentää verotuksessa. Eli vastikkeet 1200, vuokra 1200, kämppä maksaa itse itsensä pois verottomasti.
- 34erff3r4egf34
Totuus 200 eurosta:
Sen päälle tulee vielä vakuutusmaksu, esimerkiksi 50e/kk.
Määräaikainen sopimus, jota ei voi purkaa ilman sanktioita yleensä eli 24kk sopimus ja
yleensä rajoitettu kilometrimäärä vuositasolla. Todennäköisesti 10tkm tuolla hinnalla saa, manuaalivaihteisen pikkuauton.
Moni ajattelee sitä huolettomuutta mutta ota huomioon että huolettomuutta olisi joka
tapauksessa uudessa autossa jossa on 2-7 vuoden takuu riippuen automerkistä, muutenkaan yleensä vikoja ei tuona aikana edes tule ja tehdastakuu kattaa jos tulee.
Leasing autoa et omista, vain vuokraat autoa mutta onko tuollainen diili hyvä vuokraus diili sitten?
Pienellä käsirahalla pääset ostamaan jo vähän ajetun käytetyn auton, joka voi olla jopa samaa malliakin vielä kuin se uusi leasing auto mutta tällä käytetyllä on ajettu 20tkm. Tässä käytetyssä on vielä tehdastakuu voimassa, hinta on laskenut jo 15% uudesta. Tätä osamaksua maksat itselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023