Kretut eivät seuraa Jeesusksen oppia

TheMainman

"Jos on Jeesuksen opetuslapsi, kannattaa pysyä Jeesuksen opetuksessa, sen sijaan, että seurauisi jonkun satunnaisen ateistin oppeja. "

Näin sanoo kretiini 12____13. Muttu onko hän, tai kukaan muukaan palstan kretiineistä seurannut Jeesuksen käskyjä ja raamatun sanaa? Ei ole, sillä heille tärkeintä on löytää omaan elämäänsä sopivat kohdat ja hurskastella pylväspyhimyksinä. Ne kohdat jotka ovat vaikeita ja vaativat muutakin kuin jatkuvaa vinkumista kretut jättävät omaan arvoonsa.

Kysynkin sinulta kretiini jokos olet noudattanut näitä Jeesuksen sinulle antamia käskyjä:

"Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan. "

"Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. "

"34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;"

Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

Ai et vai? Sitähän minäkin. Se on helppo hurskastella ja tuomita ihmisiä joista ei tykkää, mutta uhrauksia ette ole valmiit tekemään. Jeesus vaatii selväsanaisesti että katkaisette välinne läheisiinne, luovutte kaikesta omaisuudestanne, silvotte itseänne heikkoiden hetkellä ja noudatatte Mooseksen lakia pilkulleen. Oletteko vamiita siihen? ETTE. Te ulkokultaiset.

30

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoojostietää

      Kerrohan, kumpaan liittoon nuo Jeesuksen sanat kuuluvat?

      • TheMainman

        Uuteen.


      • vastakkainennäkemys
        TheMainman kirjoitti:

        Uuteen.

        Vanhaan.


      • TheMainman
        vastakkainennäkemys kirjoitti:

        Vanhaan.

        Uuteen. Jeesuksen omia sanoja.


      • tarkentavakysymys
        TheMainman kirjoitti:

        Uuteen. Jeesuksen omia sanoja.

        "Uuteen. Jeesuksen omia sanoja."

        Milloin Testamentti tulee voimaan?


      • tarkentavakysymys kirjoitti:

        "Uuteen. Jeesuksen omia sanoja."

        Milloin Testamentti tulee voimaan?

        Kumpi?


      • testamenttivoimaan
        marathustra kirjoitti:

        Kumpi?

        Vaikka mikä testamentti


    • 12____13

      Jeesuksen opetuksessa pysyminen tarkoittaa, että pitää hänen opetuksen mielessä, eikä seuraa vastakkaisia oppeja tai opettajia tai kehitä tilalle omia korvaavia.

      • IlkimyksenTeologitäti

        Jokainen kreationistihan on oma Jeesuksensa. Hyvin harva, jos yksikään, pysyy vähänkään johdonmukaisesti Jeesuksen opetuksissa kehittämättä tilalle omia korvaavia.


      • TheMainman

        Nuohan ovat jokainen Jeesuksen sanoja raamatusta. Mikset seuraa niitä?


      • 12____13
        TheMainman kirjoitti:

        Nuohan ovat jokainen Jeesuksen sanoja raamatusta. Mikset seuraa niitä?

        "Nuohan ovat jokainen Jeesuksen sanoja raamatusta. Mikset seuraa niitä? "

        Millä perusteella pysyä Jeesuksen sanassa on sama kuin seurata kaikkia niitä sanoja?

        "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        Joh. 8:31-32

        Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä.


      • TheMainman
        12____13 kirjoitti:

        "Nuohan ovat jokainen Jeesuksen sanoja raamatusta. Mikset seuraa niitä? "

        Millä perusteella pysyä Jeesuksen sanassa on sama kuin seurata kaikkia niitä sanoja?

        "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
        Joh. 8:31-32

        Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä.

        "Millä perusteella pysyä Jeesuksen sanassa on sama kuin seurata kaikkia niitä sanoja?"

        Niin, siis valitset itseäsi miellyttävät ja olet tekopyhä. Jos sanot seuraavasi raamatun opetuksia, seuraa niitä, kuten Jeesus vaatii eli pilkulleen.

        "19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. "

        "Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä."

        Jeesus itse antaa tuon käskyn:

        "Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. "


        Mutta kiemurtelehan vaan lisää. Todellisuudessa olet kuin muutkin uskovat ja poimit vain rusinat pullasta, sinä ulkokultainen.


        Joten siitä vaan lahjoittamaan omaisuutta ja silpomaan itseäsi. Vai tuliko raamatun noudattamisesta just nyt vähän hankalaa?


      • 12____13
        TheMainman kirjoitti:

        "Millä perusteella pysyä Jeesuksen sanassa on sama kuin seurata kaikkia niitä sanoja?"

        Niin, siis valitset itseäsi miellyttävät ja olet tekopyhä. Jos sanot seuraavasi raamatun opetuksia, seuraa niitä, kuten Jeesus vaatii eli pilkulleen.

        "19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. "

        "Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä."

        Jeesus itse antaa tuon käskyn:

        "Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden osan ruumiistasi, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. 30 Ja jos oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä pois. Onhan sinulle parempi, että menetät vain yhden jäsenen, kuin että koko ruumiisi joutuu helvettiin. "


        Mutta kiemurtelehan vaan lisää. Todellisuudessa olet kuin muutkin uskovat ja poimit vain rusinat pullasta, sinä ulkokultainen.


        Joten siitä vaan lahjoittamaan omaisuutta ja silpomaan itseäsi. Vai tuliko raamatun noudattamisesta just nyt vähän hankalaa?

        >> "Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä."
        > Jeesus itse antaa tuon käskyn:

        Aika heikolla tasolla on ateistien lukemisenymmärtäminen. Jeesus sanoo, "onhan parempi", ei siinä ole mitään käskyä. Yksinkertaisesti asia vaan on niin, että on parempi, jos vain osa menee hukkaan, kuin että tuhoutuu kokonaan. Mutta jäsenien poisleikkaamisen sijaan voi myös vain luopua pahoista teoista.


      • Vapaus

        Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

        2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.

        3 Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.

        4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

        5 Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.

        6 Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.

        7 Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?

        8 Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.

        9 Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.

        10 Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.

        11 Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.

        12 Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!

        13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.

        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".


      • Vapaus kirjoitti:

        Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.

        2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.

        3 Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.

        4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.

        5 Sillä me odotamme uskosta vanhurskauden toivoa Hengen kautta.

        6 Sillä Kristuksessa Jeesuksessa ei auta ympärileikkaus eikä ympärileikkaamattomuus, vaan rakkauden kautta vaikuttava usko.

        7 Te juoksitte hyvin; kuka esti teitä olemasta totuudelle kuuliaisia?

        8 Houkutus siihen ei ole hänestä, joka teitä kutsuu.

        9 Vähäinen hapatus hapattaa koko taikinan.

        10 Minulla on teihin se luottamus Herrassa, että te ette missään kohden tule ajattelemaan toisin; mutta teidän häiritsijänne saa kantaa tuomionsa, olkoon kuka hyvänsä.

        11 Mutta jos minä, veljet, vielä saarnaan ympärileikkausta, miksi minua vielä vainotaan? Silloinhan olisi ristin pahennus poistettu.

        12 Kunpa aivan silpoisivat itsensä, nuo teidän kiihoittajanne!

        13 Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle, vaan palvelkaa toisianne rakkaudessa.

        14 Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".

        Minkähän takia Jumala on niin kiinnostunut sukupuolielimistä ja siitä mitä ihmiset omillaan tekevät? Spekuloinnin pohjaksi arvaus: Jumalaa harmittaa kun hän tuli ulkoistaneeksi synnytyksen Eevalle.


      • TheMainman
        12____13 kirjoitti:

        >> "Millä perusteella en pysy Jeesuksen sanassa? Siksi kun en ole leikannut silmiäni? Ei ole käskyä leikata silmiä."
        > Jeesus itse antaa tuon käskyn:

        Aika heikolla tasolla on ateistien lukemisenymmärtäminen. Jeesus sanoo, "onhan parempi", ei siinä ole mitään käskyä. Yksinkertaisesti asia vaan on niin, että on parempi, jos vain osa menee hukkaan, kuin että tuhoutuu kokonaan. Mutta jäsenien poisleikkaamisen sijaan voi myös vain luopua pahoista teoista.

        "Aika heikolla tasolla on ateistien lukemisenymmärtäminen. Jeesus sanoo, "onhan parempi", ei siinä ole mitään käskyä. Yksinkertaisesti asia vaan on niin, että on parempi, jos vain osa menee hukkaan, kuin että tuhoutuu kokonaan. Mutta jäsenien poisleikkaamisen sijaan voi myös vain luopua pahoista teoista. "

        Aika heikoilla on tuo uskovien ymmärrys:

        "Jos oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se irti ja heitä pois. "

        Tässä EI ole vaihtoehtona luopua pahoista teoista, vaikka yrität taas lisäillä raamattuun omiasi, vaan ainoastaan itsensä silpominen tulee kysymykseen. Joten lopeta kiemurtelu ja seuraa herraasi.


    • Mainman. Kuis kauan jaksat uhota?

    • Sivari

      Minä olen tehnyt kaiken juuri kuten Raamattu kristityiltä vaatii joten miten luulet minulle käyvän?

      Esimerkiksi Jeesus kielsi Pietaria tarttumasta aseeseen ja minä tein niin. Kumpi meistä on parempi ihminen, sinäkö joka olet valmis tappamaan toisia kun joku käskee vaiko minä joka en edes kuuntele tuollaisia tappokäskyjä?

      • IlkimyksenTeologitäti

        "Minä olen tehnyt kaiken juuri kuten Raamattu kristityiltä vaatii"

        Ainahan sinä olet valehdellut, mutta tuo on kyllä valeistasi paksuin. Pussaa hirvinautaa (tai trooppista kultakalaa, jos se sattuu olemaan lähempänä).


      • Miksi Jeesus ei kieltänyt Pietaria ENNEN kuin tämä iskenyt korvan irti miekallaan joltakulta? Kai nyt yksi jumalanpoika olisi tilanteen osannut ennakoida.

        Miksi oikeastaan ei kieltänyt opetuslapsia kantamasta miekkoja mukanaan tykkänään?

        Ei opetuslapset selvästikään mitään aseistakieltäytyjiä evankeliumien mukaan olleet.


    • Ennnen kuin voidaan puhua Jeesuksen seuraamisesta, täytyy uskoa, että Jeesus on olemassa ja Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja. Siitä aloitetaan. Kreationisti uskoo näihin asioihin, mutta ateisti ja evolutionisti ei. Siinä on jo lähtökohtaisesti suuri ero ateistien/evolutionistien ja kreationistien välillä.

      Kreationisti, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen omana Vapahtajanaan ja Herranaan, menee iankaikkiseen elämään Jumalan Valtakuntaan, kun taas ateistit ja evolutionistit menevät iankaikkiseen kadotukseen. Siinä lopputulos.
      Siksi kenenkään ei kannata olla ateisti tai evolutionisti, vaan uskova kreationisti.

      • Jeesus laittaa kadotukseen hyötyajattelijat...


      • TheMainman

        Kiemurtelehan lisää. Mikset seuraa profeettasi sanoja?


      • jooeisitäjeesustataas

        Kreationisti, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen omana Vapahtajanaan ja Herranaan sekä iankaikkiseen elämään Jumalan Valtakuntaan on tullut kusetetuksi ja pettyy pahasti kun taas ateistit ja evolutionistit eivät voi mennä iankaikkiseen kadotukseen, sillä se on varattu vain uskovaisille.
        Voihan sitä valehdella itselleen näinkin: "Siksi kenenkään ei kannata olla ateisti tai evolutionisti, vaan uskova kreationisti". Kuin kusisi pakkasella kenkäänsä.


      • " - - kun taas ateistit ja evolutionistit menevät iankaikkiseen kadotukseen."

        Ole hyvä ja osoita tämä Raamatulla.


      • "ateistit ja evolutionistit menevät iankaikkiseen kadotukseen."

        Sinäkö sen muka päätät? Etkö muista mitä itse Jumala on sinulle näillä palstoilla kirjoittanut?


      • ilkimyksen.päivystys
        itte.piru kirjoitti:

        "ateistit ja evolutionistit menevät iankaikkiseen kadotukseen."

        Sinäkö sen muka päätät? Etkö muista mitä itse Jumala on sinulle näillä palstoilla kirjoittanut?

        Markin dementia tuntuu etenevän aika hyvää vauhtia.


      • räyhräyh2

        "Ennnen kuin voidaan puhua Jeesuksen seuraamisesta, täytyy uskoa, että Jeesus on olemassa ja Jumala on olemassa ja että Hän on kaiken luoja."
        Ennen kuin voidaan puhua Buddhan opetuksista, täytyy uskoa Buddhan valaistumiseen. Ennen kuin voidaan puhua Shivasta, täytyy uskoa kaiken olevaisen olevan Shivan tanssia. Ennen kuin voidaan puhua ulkoavaruuden olentojen olemassaolon mahdollisuudesta, täytyy uskoa niiden vierailuun maapallolla. Kannattaako edes mainita, olet tollo.


      • ilkimyksen.päivystys

        Ja erityisesti Markia varten on vielä lisättävä, että ennen kuin voidaan puhua ateismista, täytyy olla uskomatta jumaliin.


    • kerty

      Apostolien kokous vapautti pakabat ympäileikauksesta Apostolien tekojen muaan. Lue sieltä apostoien pääts! Samalla säätivät pakanoille lepopäiväksi sunnuntain, etteivät erehyisi menemååb Jerusalemin temppeliin tai synagoogiin.
      Kretut siis usovat Jeesukseen ja seuraavat Jeesuksen opetuksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe