https://www.autostadium.fi/index.php?topic=2393.msg497010;topicseen#new
Lukekaa linkki ja todetaan että suzuki on kelpo auto.
Sx4 s-cross
6
278
Vastaukset
- Saksalaisella.kotona
Minulla oli Kroatiassa kyseinen peli vuokra-autona pari viikkoa. Ei hassumpi vehje ollenkaan, ennakkoluuloja paljon parempi. Näppärä ja pienikulutuksinen ja hyvät varusteet, Led- valot, peruutuskamera jne. Sisusta on hieman muovinen mutta eihän tuo mikään premium olekaan. Ohjausta on paljon moitittu mutta näin lähes 40 vuoden autoilukokemuksella ei mitään vaikeuksia. Täytyy ihmetellä miksei Suomessa ole kunnon kattavaa jälleenmyyntiä. Täytyy käydä koeajolla täällä "Bernerin ja Orpon hylkäämillä" asfalteilla.
- De-Facto-jes
"Aivan ensimmäinen asia mikä autosta tulee mieleen, on todella loistava hinta-laatusuhde."
Komppaan aloittajaa!! - Aatu
Aloitus on täyttä totta. S-cross on pämukava ajettava ja vaaputtaa. Suoraan ei kulje metriäkään kun pikkuisen tuulee.
- Snautt
Aloitus Trolli. Jokainen vastaus saman aloittajan itsensä kirjoittama. Säälittävä raukka, jolla itsetunnosta vain rippeet jäljellä.
- Trolli_stop
Kovasti pitää olla jotain hampaankolossa merkkiä tai sillä ajavia ihmisiä kohtaan, kun viitsii tehdä vuodesta toiseen näitä samoja aloituksia.
Ihan kuin me ei puhuttaisi ollenkaan samasta autosta...
https://www.moottori.fi/ajoneuvot/jutut/kaupunkimaasturien-uusiutunut-haastaja-suzuki-sx4-s-cross/
Noh, trollin on trollattava. Huomiosta elävän olennon kuolema alkaa siitä kun ei tule yhtään vastaväitettä. - Carmarketing
Se ei vaan myy, ei sitten millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745