Viimeisin päivitys on aiheuttanut paljon ongelmia. Itsellä kone ei sammu valikoista. Se pitää sammuttaa virtanapista. Ainakin ennenvanhaan sellaisen sanottiin olevan haitallista, onko se sitten? Onko olemassa mitään keinoa korjata ongelmaa? Vai odotellaanko seuraavaa päivitystä?
Windows ei sammu
6
1229
Vastaukset
- asetushommako
Eikö jo aikaisemminkin ollut Win 10:n kanssa vastaava ongelma, johon ratkaisuksi oli muutettava Windowsin sammautukseen liittyviä asetuksia?
Itsellä ei ole Win 10:tä, joten en voi edes kokeilla asiaa. Mutta muistaakseni tuosta ihmiset valitti. - paksaa
Windows taitaa olla paska : D
- exBersel
MItä se tekee jos yrität sammuttaa valikosta? Käynnistyy heti uudelleen, jää pyörittämään rengasta vai ei tee mitään?
- asdfds
Joo. Se käynnistyy siihen tilaan missä syötetään pin-koodi. Eli kai se sutii paikoillaan tavallaan.
- Parkupääseee
päivityksen jälkee se kyseli jotain kymenne juttua, vastasin kaikkiin ei..
silti päivitys hidasta taass konettani!
Nää päivitykset on tuskaa, kestää ja yhtä venäläistä rulettia. toimiiko enään - Srteams
Mun koneessa cpu 100 % vaikka prosessien laskennallinen käyttö jää noin 50 %. Jumittaa koko masiinan ja viimmein se sininen ruutu. On tää niin mahtavaa 🤔😖😡🤬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906