Windows ei sammu

sdfgfds

Viimeisin päivitys on aiheuttanut paljon ongelmia. Itsellä kone ei sammu valikoista. Se pitää sammuttaa virtanapista. Ainakin ennenvanhaan sellaisen sanottiin olevan haitallista, onko se sitten? Onko olemassa mitään keinoa korjata ongelmaa? Vai odotellaanko seuraavaa päivitystä?

6

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asetushommako

Eikö jo aikaisemminkin ollut Win 10:n kanssa vastaava ongelma, johon ratkaisuksi oli muutettava Windowsin sammautukseen liittyviä asetuksia?

Itsellä ei ole Win 10:tä, joten en voi edes kokeilla asiaa. Mutta muistaakseni tuosta ihmiset valitti.

• paksaa

Windows taitaa olla paska : D

• exBersel

MItä se tekee jos yrität sammuttaa valikosta? Käynnistyy heti uudelleen, jää pyörittämään rengasta vai ei tee mitään?

• asdfds

Joo. Se käynnistyy siihen tilaan missä syötetään pin-koodi. Eli kai se sutii paikoillaan tavallaan.

• Parkupääseee

päivityksen jälkee se kyseli jotain kymenne juttua, vastasin kaikkiin ei..
      silti päivitys hidasta taass konettani!

Nää päivitykset on tuskaa, kestää ja yhtä venäläistä rulettia. toimiiko enään

• Srteams

Mun koneessa cpu 100 % vaikka prosessien laskennallinen käyttö jää noin 50 %. Jumittaa koko masiinan ja viimmein se sininen ruutu. On tää niin mahtavaa 🤔😖😡🤬

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe