Lapsellinen mustasukkanen nainen - ei hyvää päivää

PinnaPalanut

Mul on menny hermo jo monta kertaa!

Yhen naisen miesystävä tuli puhuu mulle yhessä vaiheessa. Mä ja tää nainen omataan yhteisiä kavereita. Tää miesystävä vaan jutteli mulle kerran pari, siinä kaikki. Nainen sai päähän, että mä oon muka vikitelly sitä. Ei pidä paikkaansa.

Tää nainen on tullu mulle haistattelee monta kertaa. Yritän puhuu sille järkee, mutta se on haukkunut mua ainakin lortoksi, takakenovammaiseksi, piripääksi, halvaksi Cher-kopioksi, paskanjauhajaksi, juorukelloksi, kaksinaamaksi, listaa riittää. Lapsellista sen käytös ja mä oon tiennyt vaikka mitä lapsellisia ihmisiä. Se on välillä pyytäny sen kaverit seuraa mua. Mä oon nähny tyyppejä useasti Kouvolassa liikkuessa. Se on pari kertaa ujuttanut postilaatikkoon lappua, jossa keuhkoo "lopeta miesystäväni vikittely" tai muuta sontaa kun en oo tehny yhtään mitään. Se on laittanu sen postilaatikkoon nimenomaan, että mun porukat löytäis sen ja alkais kyseenalaistaa mua. Mä oon jopa nähnyt pari kertaa joidenkin sen kaverien kävelevän mun talon ohi raviradan vierestä.

Se on kehitelly jotain kohujuttua, jota mä en oo ees sanonut. Se on väittänyt, että mä muka väitin sen lempanneen koiranpaskaa mun ja mun kaverin drinkkeihin jossain Amarillossa. Mä en edes käy missään juomassa. En oo koskaan käynyt. Se on myös väittänyt, että mä oon muka puhunut paskaa joistain tyypeistä jostain koulusta. Oi että! Se on puhunut kaikenlaista mun selän takana. Mä tuun sentään kaikkien kaa toimeen.

Tää nainen narsuilee ihan järjettömästi. Sillä on parilla muulla paikkakunnalla kavereita, jotka narsuilee aivan yhtä paljon. Järkyttävän lapsellista! Ei tätä voi ymmärtää! Tätä on jatkunut jo kuukausitolkulla.

Jos joku tunnistaa tän naisen, niin se valehtelee aina kun puhuu. Älkää uskoko mitään mitä se sanoo.

27

976

    Vastaukset

    • peruskouvolalainen

      Oikein sulle kun asut Kouvolassa.

      • Anonyymi

        Ne Vaasan palstan kirjoittelut on sitten asuntolatyyppien lavastamia! Mä en oo kirjoittanu niitä! Mä en oo lortonnu kenenkään miestä! En tunne ketään, joka tuntis ketään juoppoerkkiä enkä oo ikinä sekaantunu Erkki-nimiseen alkoholistiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne Vaasan palstan kirjoittelut on sitten asuntolatyyppien lavastamia! Mä en oo kirjoittanu niitä! Mä en oo lortonnu kenenkään miestä! En tunne ketään, joka tuntis ketään juoppoerkkiä enkä oo ikinä sekaantunu Erkki-nimiseen alkoholistiin!

        ..................joooooooo ok?


    • 1239980

      ja ikää oli se 17vee.
      noille jutuille on oma palstansa.

      • PinnaPalanut

        Ja minkähän perusteella mua panettelet noin?! Sinä taidat olla vain joku satunnainen peikko.


      • 1239980
        PinnaPalanut kirjoitti:

        Ja minkähän perusteella mua panettelet noin?! Sinä taidat olla vain joku satunnainen peikko.

        kunhan nyt kirjoitin että nuo sun ketomukset ei kuulu tälle palstalle.
        koitappa vaikka yrittää suhteet ja tunteet palstaa.jos olet siis tajuissas.


    • PinnaPalanut

      Mitäs teillä on, joka auttas ymmärtää teitä? Mun veljellä on sentään Asperger, mutta teillä taitaa olla vain pää täynnä kusta. Oon ite tuntenut parilta eri paikkakunnalta, aikuisia ihmisiä, jotka käyttäytyy ihan samaten. Että jaksaa!!!!

      Mua ei kiinnosta kuulla miten mä kuljen takakenossa tai mitä vittua nyt ikinä!! Pitäkää päät kiinni! Oootte varmaan tän kyseisen naisen kavereita. Hyi teitä, teidän valheiden levittelyssä ei ole mitään hienoa!!!! Mua ei kiinnosta kuulla teidän kaltaisten idioottien aivopieruja!

      • sekasikukäkikello

        Ei sullakaan ole pää kunnossa.


      • PinnaPalanut
        sekasikukäkikello kirjoitti:

        Ei sullakaan ole pää kunnossa.

        Hermo palanut, mutta minkäs perusteellla sinä tollaista soopaa horiset?


      • Anonyymi

        sun veljellä ja sun enolla ja sun siskolla ja sun tätösellä ja mummilla ja keillä nyt seuraavaks!!! KAikki muut on ongelmaisia!! Sä joudut aina kärsii muiden tyhmyyksistä! SIKS sä löydätkin aina jonkun joka tekee sut hulluks!! Joudut aina kärsimään!! Miksi aina sinä!!


    • ribuls

      mikset sano sille sen poikakaverille mitä sen mimmi puuhaa ja näytä niit lappusiiki sille xd jos se vaik puhuu sille järkee tai käskee lopettaa

    • Valtakunnankansleri

      Luulin että kirjoittamari kaltaisia kaikesta kateellisia ja mihinkään kykenemättömiä paskanpuhuja 'Kerkkoja' on ainoastaan miesvaltaisissa (-eunukkivaltaisissa) ammateissa. Kuten rakennusmaalareina ja hiekkapuhaltajina.

      • PinnaPalanut

        Ja mitäs sinä hourailet???


    • Minä1234

      Eikö me nyt voitaisi oikeasti paljastaa tämä meidän suhde? Lopeta täällä huutelu! Mehän ollaan puhuttu tästä. Minä kerron tänään, että ollaan pantu jo jonkin aikaa. Saadaan tämä tältä osalta päätökseen....

      • PinnaPalanut

        Oletko sen mustasukkaisen naisen trolli?!!! Tai jonkun sen kaverin!!?!?! Mikä suakin vaivaa?? Oon huomannut, että pari tyyppiä Kouvolan alueella seuraa. Voitte vähän niinku kertoo teidän sairaalle kaverille, ettei sen käytös oo tervettä! Mitä te sen juttuihin mukaan menette?! Ooteko 10-vuotiaita mitä?!

        Suomi24:n ylläpitäjätkin näköjään on yhtäkkiä mua vastaan, kun mun kommentit vaan poistettiin yks kaks.

        Ja mua ei oikeesti kiinnosta kuulla toistamiseen mite takakenossa mä liikun! Mä tiiän, että mä liikun. Mitä sit? Mul on paljon enemmän järkeä päässä kuin teillä kaikilla yhteensä. Mä oon sentään käyny lakilinjan opintoja. Miettikää sitä! Ja mitä järkee mua on haukkuu eka lortoksi ja sit takakenovammaseks, johon ei kukaan vois viehättyä?! Jos sinä aikuinen nainen oot noin epävarma itestäs ja vainoharhainen kaupan päälle, niin voit mun luvalla mennä psykoterapeutille. Kiitos!


    • öööömmmmmmmmmmmmmmmm

      .............siiiiiiiiiiis.........????????

    • Anonyymi

      Voisko joku pyytää eräitä lopettaa sen narsuilun?!

      Mä oon kuullu et jossain Vaasan palstalla on ketjuu, sama aihe! Eri tyyppii, ne ei liity mitenkään tähän, ne on täysin eri tyyppi, mä en oo kirjottanu niistä paskaakaan!!! Ihan vain jos eksytte sinne! Minä en ole niitä kirjoittanu eikä ne liity tähän mun tpaakuseen mitenkään.

      • Anonyymi

        voi huoh

        Millos takakenomimmi aatteli lopettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi huoh

        Millos takakenomimmi aatteli lopettaa?

        Mua ei kiinnosta kuulla mun takakenosta onko selvä@!@!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta kuulla mun takakenosta onko selvä@!@!!

        No pliide älä sit laittele noita draamailujas tänne.


      • Anonyymi

        Mitäs nyt tällai tääl?? Kai mies tai toinen lähtee sun mukaan joskus kun juttus sun on livenä mitä on.


    • Anonyymi

      No saitko sitä huomiota siltä mieheltä? Sil varmaan leiskahti? :)

    • Anonyymi

      Ja mua ei kiinnosta kuulla mun takakenosta onko selvä??!!!!!??!?!

      • Anonyymi

        Ootko kunnos nykyään? Voitko ässä paremmin?


    • Anonyymi

      Neitiä näyttää jatkuvasti vainoovan joku ja ihmiset lähtee elämästä.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe