Tekovaginan koko ja joustavuus?

Lerssi_Leevi

Ihmettelen sitä että kuinka vaikeaa on löytää tietoa miesten seksivälineiden koosta ja vaginan mitoista sekä joustavuudesta?
Kun ostan kenkiä niin koko on tärkein ja kokeilemalla löytyy sopiva.
Seksivälineitä ei voi kokeilla joten tällöin pitäisi saada muulla tavalla tietoa.Mitään testejä en ole myöskään löytänyt joissa olisi arvioita ja vertailua tuotteiden kesken.
Pelkkä kuva ei kerro mitään ja monet välineet ovat selvästi pieniä kun joissakin kuvissa ne on ihmisen kädessä.
Amazon verkkokaupasta löytyy jonkin verran arvioituja välineitä ja usein negatiivisissa arvioissa sanotaan että "liian tiukka".
Parempi olisi liian väljä kuin liian tiukka jota ei sitten voi ollenkaan käyttää.
Miten löytää sellainen tarpeeksi iso tai venyvä tai jonkinlaisella pumpulla säädettävä keinovagina?

4

481

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kimppatekovittu

Mä voin lainata sulle laadukasta silikoni valmisteisen akira fletsun. Makso muistaakseni noin 130e. Tietty liukkarin kans venyy isommallekkin.

• Lerssi_Leevi

En nyt heti innostu pelkän vaginan lainaamisesta mutta sellainen kyllä kiinnostaa että kimppahankintana nukke jota kierrätetään.Huoraava nukkehan on jo pelkkänä ajatuksena kiihottava ja hinta sitä edullisempi mitä useammalle se jakaa tavaraansa.

• Jaa-a, mahtaako tulla sanomista jos nukke alkaa olemaan täynnä hiertymiä ja olis oma vuoro :)

En kuitenkaan suosittele moista vaikka onhan noita nukkebordellejakin. En tiedä miten ovat hoitaneet hygieniapuolen ellei kortsupakko. Tollasen kiertonuken kortsupakkoa ei kukaan valvo; .. muttta, mutta, ei muuta ku ostoksille jos siltä tuntuu ja porukka koossa.

Sitten vaan nukkea valitsemaan.
        http://www.jennisewer.com/

• Lerssi_Leevi

Se nukke voisi olla sellaista mallia jossa alapään osa on vaihdettava ja olisi mahdollisuus käyttää henkilökohtaista vaginaa.
        Jos myynnissä on kohtuuhintaan nukkeja joiden osia voi vaihtaa niin järkevintä olisi ostaa nukke joka on korjattavissa ja muokattavissa jokaisen makuun sopivaksi.
        Tämä ei nyt liity aloitukseen mutta jos kiinnostusta on niin aiheesta voisi tehdä erillisen aloituksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5101
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2782
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2599
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2398
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1580
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1500
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1254
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      89
      1148
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe