onko jokin vinossa jos tietokone pätkii, sammuilee

ongelma

Osaisiko joku kertoa mikä on vialla jos tietokone pätkii ja sammuu pariksi sekunniksi ja tulee taas päälle itsestään ja toimii hitaasti kun avaa uuden ohjelaman, välilehden, tiedostot yms.?? (viruksia ei ollut kun tein virustarkastuksen!) (koneella ei ole pelailtu pelejä, ohjelmia on katsottu, muttei vähään aikaan kun ajattelin sen vaikuttavan?. Voisiko se vaikuttaa toimintaan?)

1

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liian.paljon.nähnyt

Jos olet silloin katsellut kansallismielisiä videoita, on asialla Suomen PolPo. Ainakin Oulussa tekevät tällaista lainvastaista häiriköintiä suorana lähetettäville videoille. Seuraavana päivänä sama video toimii moitteetta.
      Kerran Oulun PolPo kysyi pätkivän videon reunaan ilmestyneellä tekstillä, että "Pätkiikö?"
      Siihen pystyi vastaamaan ja vastasin jotakin, että itsehän te siellä PolPo:ssa pätkitte.
      Oulun PolPo on tehnyt muitakin viestintärikoksia. Muistaakseni 4.-5.4.2017 signaaliautollaan tukkivat ainakin kahden puhelimen toiminnan siksi aikaa, kun itse tekivät toista rikosta. Asia löytynee netistä ellei ole PolPo:n käskystä sensuroitu pois.
      Se PolPo:n signaaliauto on sellainen iso sininen pakettiauto, jonka katolla on paljon antenneja. Tai ainakin taannoin oli sellainen.
      Vieläkö meillä löytyy niitä, jotka eivät usko, että Suomi on myyty vieraan valtakunnan temmellyskentäksi syystä, jota ei saa sanoa koska siionismi? Meillä esimerkiksi mitkään lait eivät ole voimassa - ainakaan kaikille ja poliisi on vain yksi rikollisjoukko toisten rikollisjoukkojen joukossa. Osittain nämä taistelevat vallasta keskenään vaihtelevin tuloksin, kansaa vastaan kuitenkin kaikki.
      Todennäköisyys sadan vuoden takaisten tapahtumien toistumiselle kasvaa sitä mukaa, kun kansa herää näkemään, mitä meillä oikeasti tapahtuu. Toivottavasti asia viedään tällä kertaa loppuun asti, ettei sama toistu taas sadan vuoden päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5380
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1292
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      103
      895
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      821
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      793
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      767
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      49
      766
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      764
    9. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    10. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      749
    Aihe