Millasia miehiä?

Mie oon tämmöinen sievä sinkkuneiti ja oon tulossa Lieksaan kesälomalle Juhannuksena. Mahtaako sieltä Lieksasta löytyä yhtään raitista mukavaa miehenpuolta ja jos, niin mistä kannattais katella? Oon vähän alle kolmekymppinen😊
37888
3Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 37

Vanhimmat

Tervetuloa Lieksaan. Kun muistat, ettet mene mihinkään lieksalaiseen kaljabaariin tai pubiin, jotka ovat Lieksassa räkälöitä kaikki. Niistä et ainakaan löydä raitista tai mukavaa miehenpuolta. Kaikki asiakkaat niissä ovat humalaisia örveltäjiä, joilla on pysyvä humalatila. Eräs paikka, johon kännikalat eivät ole pesiytyneet, on Puusteli (ravintola ja hotelli). Minä käyn siellä usein lounalla ja joskus myös kahvilla. En käytä alkoholia enkä tupakoi.

4Äänestä

Puustelliin aionkin majoittua ja käydä ainakin Kolilla.

3Äänestä
  • Puustellissa ei ole mitään iltaelämää vain majoitusta ja ruokailua päivällä tarjolla. Tosin icella on auki juhannus aattonakin. Lavatanssit ehkä vuonislahdesssa 30km keskustasta.

Äänestä

Minä en ole satakiloinen läskimooses, vaan hoikka ja jäntevä huumorintajuinen mies. Voin lähteä Kolille oppaaksi.

2Äänestä
  • Enkä ole myöskään tyhmänoloinen silmiin tuijottaja. Minun kanssani ei satu mitään noloa.

2Äänestä

Sanoisin että 100kg on kyllä hieman liikaa, koska tykkään enemmän hoikista pojista. Itse olen pieni ja hoikka neitonen.

2Äänestä
  • Kannattaa varoa montaa lieksalaista miestä ja juottopaikkaa. Saattaa tulla satumainen Hassin kokemus. Puustelli on kyllä ihan ok mielestäni. Hyvä valinta.
    Minä käyn joskus puustellissa syömässä ja olen hoikka ja pitkä, paino lyhyet kalsarit päällä mitattuna 71,2 kg ennen illallista, pituutta 184 cm. Reisilihakseni ovat erittäin kehittyneet. Lisäksi muistan ulkoa monta runoa. Pertti Niemisen pajulintu esim. on aika hyvä. 🌱🍀
    ”sinä olet pajulintu, minä paju,”...

1Äänestä

• sävykäs kirjoitti:

Kannattaa varoa montaa lieksalaista miestä ja juottopaikkaa. Saattaa tulla satumainen Hassin kokemus. Puustelli on kyllä ihan ok mielestäni. Hyvä valinta.
    Minä käyn joskus puustellissa syömässä ja olen hoikka ja pitkä, paino lyhyet kalsarit päällä mitattuna 71,2 kg ennen illallista, pituutta 184 cm. Reisilihakseni ovat erittäin kehittyneet. Lisäksi muistan ulkoa monta runoa. Pertti Niemisen pajulintu esim. on aika hyvä. 🌱🍀

Uniruno. Sinä. Minä olen hyvästit. Se saapuu jonain päivänä. Kukaan ei voi välttää sitä. Jokainen saa osansa. Voit kulkea onnesi ohi. Silti tapaamme uudelleen.

3Äänestä

• sävykäs kirjoitti:

Kannattaa varoa montaa lieksalaista miestä ja juottopaikkaa. Saattaa tulla satumainen Hassin kokemus. Puustelli on kyllä ihan ok mielestäni. Hyvä valinta.

Luuta ja nahkaa koko kääpä.

Äänestä

Niin ja ikäkään ei kyllä tarviisis sitää 100 vuotta lähennellä😁

2Äänestä
  • Minun ikä ei lähentele viittäkymmentäkään. En minäkään lähentele, mutta voin kyllä tarvittaessa hurmaamalla vietellä...

2Äänestä

• Mekin sovimme yhteen. Olen mieleltäni noin 27 v., ja silloin olin kaikessa uutterimmillani. Kehoni ikä ei sataa lähentele, mutta sanon melkein lupauksena, että en sinulle surua tuota hautajaisteni kera. Aikomukseni on joskus viettää 110 v. synttäreitäni. Silloinkin olen vielä runonlausuja. 🤗😇

1Äänestä

Nyt minä luovutan kun en ole runonlausuja. En osaa ulkoa yhtään runoa, paitsi sen, jossa lumi suli...
Toivotan Nannastiinalle ratkiriemukasta Juhannusta lieksalaisissa maisemissa.

2Äänestä

Käykö nyt Tuuri. Synkkää, mutta on säe siellä.

Tuo oli Tuuri onnellinen,
talonpoika taidollinen,
tunsi oudoksi olonsa,
verensä väriseväksi;
päätyi pirttihin takaisin,
luokse lieden luotelihe;
kivi on kylmä kiukahassa.

Leinoa.

3Äänestä
  • "Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.
    On hyvää kai rinnassa jokaisen, vaikk' ei aina esille loista.
    Kas, hymy jo puoli on hyvettä ja itkeä ei voi ilkeä jne...."

3Äänestä

• nannastiina kirjoitti:

"Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.
    On hyvää kai rinnassa jokaisen, vaikk' ei aina esille loista.
    Kas, hymy jo puoli on hyvettä ja itkeä ei voi ilkeä jne...."

Hauska tuo sinun aloituksesi, ja tulkitsen sen eräänlaiseksi palsta piristyksen yrityksesi, en taida olla väärässä.

Tuo lainaamasi pätkä on runosta Hymyilevä Apollo.
    Olen esittänyt sen joskus julkisesti, noin 20 vuotta sitten.

1Äänestä

• kamuttaja kirjoitti:

Hauska tuo sinun aloituksesi, ja tulkitsen sen eräänlaiseksi palsta piristyksen yrityksesi, en taida olla väärässä.

Tuo lainaamasi pätkä on runosta Hymyilevä Apollo.
    Olen esittänyt sen joskus julkisesti, noin 20 vuotta sitten.

Niin olen esittänyt minäkin mutta vain n.5vuotta sitten. Mukavia ja aurinkoisia päiviä Sinulle Kamuttaja😎

1Äänestä

Pysähdy nyt hyvä rouva lehmossaa ähellä joensuuta kyllä se kytkin jotenkin kuntoon saadaan. vai oletko etsimässä miehessä vaan puolikasta

Äänestä

Minä paras mies sinule!
Afrikalainen rakastaa parempi kuin rasisti junti.
Olen raitis, vain käytää khat.

1Äänestä
  • mina mehmet käyta kotronki kun ola naise kansa mina luotetava eikä olla paha tauti vain vaha tauti

Äänestä

• Hyvä Mehmet ja Mohammad, jos kaipaisin vierasmaalaista seuraa, niin sitä kyllä olisi tarjolla täällä nykyisellä asuinseudulla yllinkyllin. Valitettavasti kiitos, mutta ei kiitos. Olen ihan tavallinen kunnollinen suomalaistyttö ja kiinnostunut tutustumaan ihan vaan suomalaiseen, rehtiin kunnon mieheen😊

1Äänestä

Täysin tyylitöntä kielenkäyttöä.

Ystävällinen ja hilpeä aloitus, suorastaan rakastettavan otettava, aiheuttaa luontaista mielipidejakaumaa, näemmä tällä palstalla. En ihmettele, koska olemmehan monimuotoisia .”Kettuloista” kaikin puolin. Toimivia.
Sinä rääkkäät, minä rääkkään, hän rääkkää, te rääkkäätte., he rääkkäävät.

Miten ymmärrät rääkkäämisen yksinkertaisuudessaan?

Entä,
Ken yhtä ihmistä rakastaa,
se kaikkia rakastaapi.

Äänestä
  • Minä, sinä, hän. Me, te hehhe..hee.
    Soi, helise kulkijan kannel vain!

Äänestä

Eeköpä tuo lie tarkottanna että kun on sinkku niin jos löötys mukava kaveri vaekka. Ja taettaa jotenni eppäellä jotta lieksalaeset miehet on kaekki juppoja. Ja niihhän nämä onnii.

1Äänestä

Voisin mä sen voimavillen ottaa...

Äänestä

Älä mene Lieksaan. Miehet ovat järjestään peräkammarin poikia. Ryyppäävät ja puhuvat murretta. Hyi helvata! Haisevia ammattikoululaisia jotka ei ymmärrä nyhtökauran eikä hyvän Chabliksen päälle. Tule Espooseen. Täällä on sivistyneitä, urheilullisia ja suuseksin taitavia tosimiehiä.

1Äänestä
  • Kyllä Lieksassakin moni osaa leipoa ja paistaa seksejä. Minä ostan seksit marketeista. Mielestäni parhaita ovat Dominoseksit, ne kaksiosaiset, joissa on möhnää välissä. Sellaiset seksit maistuvat suussa parhailta.

1Äänestä

• Jaahas. Lyhyempi matka tietenkin olis Espooseen, vaan kun siellä ei ole sitä kaunista Kolia ja Pielistä saarineen. Niihin olen ihstunut viettäessäni lapsuuskesiä joskus Lieksassa.😎

1Äänestä

• Dominoseksin.ystävä kirjoitti:

Kyllä Lieksassakin moni osaa leipoa ja paistaa seksejä. Minä ostan seksit marketeista. Mielestäni parhaita ovat Dominoseksit, ne kaksiosaiset, joissa on möhnää välissä. Sellaiset seksit maistuvat suussa parhailta.

Aekonnaan Otto eno toe meillen penskollen Höljäkän kaapasta seksijä jotka muistutti niitä Karnevaalikeksijä jossa oli kuorrutusta toesella puolen.

1Äänestä

• nannastiina kirjoitti:

Jaahas. Lyhyempi matka tietenkin olis Espooseen, vaan kun siellä ei ole sitä kaunista Kolia ja Pielistä saarineen. Niihin olen ihstunut viettäessäni lapsuuskesiä joskus Lieksassa.😎

Täällä Espoossa on Nuuksio ja parempaa seuraa. Myös ns orgasmitakuu on täällä

Äänestä

Näet noista kommenteista, millaisia vatipäitä Liekan perikset ovat. Pysyttele Kolilla, sieltä voit löytää järkevän turistimiehen.

Äänestä

Yks lähti maille vierahille ja toivossa sopii
elää ettei tule takas.

Äänestä

No jopas oli mukavaa luettavaa tämä ketju. On vaihtelevan runsasta, mutta näennäisen piiloseksikästä. Olisinpa ajoissa huomannut. Leino aate on nyt jo käytetty. Kirjallisuuskin on ok. Korostan, että en ole sopiva sinulle, aurinkoinen, mutta mukavanoloinen, nannastiina. Runoilen liikaa omiani. Niissä on paljon ymmärtämätöntä, tutkimatonta ja hutkimatonta. Sitä paitsi, tuskin elän yli 90-vuotiaaksi, eli en halua turhia hautajaisia kohdallesi. Muutenkin on parempi, kun haet nuorempaa ja viriilimpää. Ja ennen kaikkea vapaata;)

Mutta kirjallisuus on myös eräs laji. Toki se on lähellä runoutta.
Mika Waltarin Sinuhea, jolla en missään nimessä ketään palstakeskustelijaa tarkoita.

Tässä:
”Totisesti, olet jo hakannut kylliksi päätäsi seinään, herrani Sinuhe, ja sinun on aika rauhoittua ja viettää viisaan elämää, kunnes tuo pieni kapine, jonka miehet piilottavat esivaatteensa alle itsekin häveten, ei enää häiritse sinua ja nosta kuumetta päähäsi, sillä siitä johtuu kaikki paha, mitä maailmassa tapahtuu”.

Siinäpä oli kevennystä kylliksi. Voihan kaiken toisinkin kääntää. Näyttää ”heskustelukin” saaneen tietynlaisen arvon;)

1Äänestä

Sinuhe on kyllä tullut luettua. Mutta tuo siteraamasi kohta kirjasta ei ollut jäänyt lankaan mieleeni. Tottapa taitaa Kaptah siinnä puhella😀

2Äänestä
  • Aivan. Kelpo palvelija ja oiva kauppamies. Vaikka oli yksisilmäinen, ei se paljon haitannut. Hyvis.

1Äänestä

Toivottavasti se viillos ei tule enää takasin.
Olen onnellinen hänen puolestaan...

Äänestä

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

nannastiina kirjoitti:

Mie oon tämmöinen sievä sinkkuneiti ja oon tulossa Lieksaan kesälomalle Juhannuksena. Mahtaako sieltä Lieksasta löytyä yhtään raitista mukavaa miehenpuolta ja jos, niin mistä kannattais katella? Oon vähän alle kolmekymppinen😊

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu