Mie oon tämmöinen sievä sinkkuneiti ja oon tulossa Lieksaan kesälomalle Juhannuksena. Mahtaako sieltä Lieksasta löytyä yhtään raitista mukavaa miehenpuolta ja jos, niin mistä kannattais katella? Oon vähän alle kolmekymppinen😊
Millasia miehiä?
40
825
Vastaukset
- tulehan.piipahtamaan
Tervetuloa Lieksaan. Kun muistat, ettet mene mihinkään lieksalaiseen kaljabaariin tai pubiin, jotka ovat Lieksassa räkälöitä kaikki. Niistä et ainakaan löydä raitista tai mukavaa miehenpuolta. Kaikki asiakkaat niissä ovat humalaisia örveltäjiä, joilla on pysyvä humalatila. Eräs paikka, johon kännikalat eivät ole pesiytyneet, on Puusteli (ravintola ja hotelli). Minä käyn siellä usein lounalla ja joskus myös kahvilla. En käytä alkoholia enkä tupakoi.
- nannastiina
Puustelliin aionkin majoittua ja käydä ainakin Kolilla.
- Brahea
Puustellissa ei ole mitään iltaelämää vain majoitusta ja ruokailua päivällä tarjolla. Tosin icella on auki juhannus aattonakin. Lavatanssit ehkä vuonislahdesssa 30km keskustasta.
- ei.miehenpuoli
Minä en ole satakiloinen läskimooses, vaan hoikka ja jäntevä huumorintajuinen mies. Voin lähteä Kolille oppaaksi.
- ei.miehenpuolikas
Enkä ole myöskään tyhmänoloinen silmiin tuijottaja. Minun kanssani ei satu mitään noloa.
- nannastiina
Sanoisin että 100kg on kyllä hieman liikaa, koska tykkään enemmän hoikista pojista. Itse olen pieni ja hoikka neitonen.
- sävykäs
Kannattaa varoa montaa lieksalaista miestä ja juottopaikkaa. Saattaa tulla satumainen Hassin kokemus. Puustelli on kyllä ihan ok mielestäni. Hyvä valinta.
Minä käyn joskus puustellissa syömässä ja olen hoikka ja pitkä, paino lyhyet kalsarit päällä mitattuna 71,2 kg ennen illallista, pituutta 184 cm. Reisilihakseni ovat erittäin kehittyneet. Lisäksi muistan ulkoa monta runoa. Pertti Niemisen pajulintu esim. on aika hyvä. 🌱🍀
”sinä olet pajulintu, minä paju,”... - nannastiina
sävykäs kirjoitti:
Kannattaa varoa montaa lieksalaista miestä ja juottopaikkaa. Saattaa tulla satumainen Hassin kokemus. Puustelli on kyllä ihan ok mielestäni. Hyvä valinta.
Minä käyn joskus puustellissa syömässä ja olen hoikka ja pitkä, paino lyhyet kalsarit päällä mitattuna 71,2 kg ennen illallista, pituutta 184 cm. Reisilihakseni ovat erittäin kehittyneet. Lisäksi muistan ulkoa monta runoa. Pertti Niemisen pajulintu esim. on aika hyvä. 🌱🍀
”sinä olet pajulintu, minä paju,”...Uniruno. Sinä. Minä olen hyvästit. Se saapuu jonain päivänä. Kukaan ei voi välttää sitä. Jokainen saa osansa. Voit kulkea onnesi ohi. Silti tapaamme uudelleen.
- Eihyväntähen
sävykäs kirjoitti:
”sinä olet pajulintu, minä paju,”...Luuta ja nahkaa koko kääpä.
- nannastiina
Niin ja ikäkään ei kyllä tarviisis sitää 100 vuotta lähennellä😁
- sovimme.yhteen
Minun ikä ei lähentele viittäkymmentäkään. En minäkään lähentele, mutta voin kyllä tarvittaessa hurmaamalla vietellä...
- sävykäs
Mekin sovimme yhteen. Olen mieleltäni noin 27 v., ja silloin olin kaikessa uutterimmillani. Kehoni ikä ei sataa lähentele, mutta sanon melkein lupauksena, että en sinulle surua tuota hautajaisteni kera. Aikomukseni on joskus viettää 110 v. synttäreitäni. Silloinkin olen vielä runonlausuja. 🤗😇
- ei.miehenpuolikas
Nyt minä luovutan kun en ole runonlausuja. En osaa ulkoa yhtään runoa, paitsi sen, jossa lumi suli...
Toivotan Nannastiinalle ratkiriemukasta Juhannusta lieksalaisissa maisemissa. - sävykäs
Käykö nyt Tuuri. Synkkää, mutta on säe siellä.
Tuo oli Tuuri onnellinen,
talonpoika taidollinen,
tunsi oudoksi olonsa,
verensä väriseväksi;
päätyi pirttihin takaisin,
luokse lieden luotelihe;
kivi on kylmä kiukahassa.
Leinoa.- nannastiina
"Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.
On hyvää kai rinnassa jokaisen, vaikk' ei aina esille loista.
Kas, hymy jo puoli on hyvettä ja itkeä ei voi ilkeä jne...." nannastiina kirjoitti:
"Ei paha ole kenkään ihminen, vaan toinen on heikompi toista.
On hyvää kai rinnassa jokaisen, vaikk' ei aina esille loista.
Kas, hymy jo puoli on hyvettä ja itkeä ei voi ilkeä jne...."Hauska tuo sinun aloituksesi, ja tulkitsen sen eräänlaiseksi palsta piristyksen yrityksesi, en taida olla väärässä.
Tuo lainaamasi pätkä on runosta Hymyilevä Apollo.
Olen esittänyt sen joskus julkisesti, noin 20 vuotta sitten.- nannastiina
kamuttaja kirjoitti:
Hauska tuo sinun aloituksesi, ja tulkitsen sen eräänlaiseksi palsta piristyksen yrityksesi, en taida olla väärässä.
Tuo lainaamasi pätkä on runosta Hymyilevä Apollo.
Olen esittänyt sen joskus julkisesti, noin 20 vuotta sitten.Niin olen esittänyt minäkin mutta vain n.5vuotta sitten. Mukavia ja aurinkoisia päiviä Sinulle Kamuttaja😎
- juakoko
Pysähdy nyt hyvä rouva lehmossaa ähellä joensuuta kyllä se kytkin jotenkin kuntoon saadaan. vai oletko etsimässä miehessä vaan puolikasta
- Mohammad25
Minä paras mies sinule!
Afrikalainen rakastaa parempi kuin rasisti junti.
Olen raitis, vain käytää khat.- mehmet17
mina mehmet käyta kotronki kun ola naise kansa mina luotetava eikä olla paha tauti vain vaha tauti
- nannastiina
Hyvä Mehmet ja Mohammad, jos kaipaisin vierasmaalaista seuraa, niin sitä kyllä olisi tarjolla täällä nykyisellä asuinseudulla yllinkyllin. Valitettavasti kiitos, mutta ei kiitos. Olen ihan tavallinen kunnollinen suomalaistyttö ja kiinnostunut tutustumaan ihan vaan suomalaiseen, rehtiin kunnon mieheen😊
- sävykäs
Täysin tyylitöntä kielenkäyttöä.
Ystävällinen ja hilpeä aloitus, suorastaan rakastettavan otettava, aiheuttaa luontaista mielipidejakaumaa, näemmä tällä palstalla. En ihmettele, koska olemmehan monimuotoisia .”Kettuloista” kaikin puolin. Toimivia.
Sinä rääkkäät, minä rääkkään, hän rääkkää, te rääkkäätte., he rääkkäävät.
Miten ymmärrät rääkkäämisen yksinkertaisuudessaan?
Entä,
Ken yhtä ihmistä rakastaa,
se kaikkia rakastaapi.- sävykäs
Minä, sinä, hän. Me, te hehhe..hee.
Soi, helise kulkijan kannel vain!
- sävykäs
Onko lähes kuin hän? Entäs kun on edessä aamu, odottaen iltaa? Entä sitten? Jos on miehiä?
https://thexvid.com/video/jo27R7Rpfko/laila-kinnunen-sulle-salaisuuden-kertoa-mä-voisin.html - ämmäröllykkä
Eeköpä tuo lie tarkottanna että kun on sinkku niin jos löötys mukava kaveri vaekka. Ja taettaa jotenni eppäellä jotta lieksalaeset miehet on kaekki juppoja. Ja niihhän nämä onnii.
- pickdo
Voisin mä sen voimavillen ottaa...
- SussexinHerttua
Älä mene Lieksaan. Miehet ovat järjestään peräkammarin poikia. Ryyppäävät ja puhuvat murretta. Hyi helvata! Haisevia ammattikoululaisia jotka ei ymmärrä nyhtökauran eikä hyvän Chabliksen päälle. Tule Espooseen. Täällä on sivistyneitä, urheilullisia ja suuseksin taitavia tosimiehiä.
- Dominoseksin.ystävä
Kyllä Lieksassakin moni osaa leipoa ja paistaa seksejä. Minä ostan seksit marketeista. Mielestäni parhaita ovat Dominoseksit, ne kaksiosaiset, joissa on möhnää välissä. Sellaiset seksit maistuvat suussa parhailta.
- nannastiina
Jaahas. Lyhyempi matka tietenkin olis Espooseen, vaan kun siellä ei ole sitä kaunista Kolia ja Pielistä saarineen. Niihin olen ihstunut viettäessäni lapsuuskesiä joskus Lieksassa.😎
- uunoeemeli
Dominoseksin.ystävä kirjoitti:
Kyllä Lieksassakin moni osaa leipoa ja paistaa seksejä. Minä ostan seksit marketeista. Mielestäni parhaita ovat Dominoseksit, ne kaksiosaiset, joissa on möhnää välissä. Sellaiset seksit maistuvat suussa parhailta.
Aekonnaan Otto eno toe meillen penskollen Höljäkän kaapasta seksijä jotka muistutti niitä Karnevaalikeksijä jossa oli kuorrutusta toesella puolen.
- SussexinHerttua
nannastiina kirjoitti:
Jaahas. Lyhyempi matka tietenkin olis Espooseen, vaan kun siellä ei ole sitä kaunista Kolia ja Pielistä saarineen. Niihin olen ihstunut viettäessäni lapsuuskesiä joskus Lieksassa.😎
Täällä Espoossa on Nuuksio ja parempaa seuraa. Myös ns orgasmitakuu on täällä
- kierräkaukaa
Näet noista kommenteista, millaisia vatipäitä Liekan perikset ovat. Pysyttele Kolilla, sieltä voit löytää järkevän turistimiehen.
- utomlands
Yks lähti maille vierahille ja toivossa sopii
elää ettei tule takas. No jopas oli mukavaa luettavaa tämä ketju. On vaihtelevan runsasta, mutta näennäisen piiloseksikästä. Olisinpa ajoissa huomannut. Leino aate on nyt jo käytetty. Kirjallisuuskin on ok. Korostan, että en ole sopiva sinulle, aurinkoinen, mutta mukavanoloinen, nannastiina. Runoilen liikaa omiani. Niissä on paljon ymmärtämätöntä, tutkimatonta ja hutkimatonta. Sitä paitsi, tuskin elän yli 90-vuotiaaksi, eli en halua turhia hautajaisia kohdallesi. Muutenkin on parempi, kun haet nuorempaa ja viriilimpää. Ja ennen kaikkea vapaata;)
Mutta kirjallisuus on myös eräs laji. Toki se on lähellä runoutta.
Mika Waltarin Sinuhea, jolla en missään nimessä ketään palstakeskustelijaa tarkoita.
Tässä:
”Totisesti, olet jo hakannut kylliksi päätäsi seinään, herrani Sinuhe, ja sinun on aika rauhoittua ja viettää viisaan elämää, kunnes tuo pieni kapine, jonka miehet piilottavat esivaatteensa alle itsekin häveten, ei enää häiritse sinua ja nosta kuumetta päähäsi, sillä siitä johtuu kaikki paha, mitä maailmassa tapahtuu”.
Siinäpä oli kevennystä kylliksi. Voihan kaiken toisinkin kääntää. Näyttää ”heskustelukin” saaneen tietynlaisen arvon;)- nannastiina
Sinuhe on kyllä tullut luettua. Mutta tuo siteraamasi kohta kirjasta ei ollut jäänyt lankaan mieleeni. Tottapa taitaa Kaptah siinnä puhella😀
Aivan. Kelpo palvelija ja oiva kauppamies. Vaikka oli yksisilmäinen, ei se paljon haitannut. Hyvis.
- naughtygirl
Toivottavasti se viillos ei tule enää takasin.
Olen onnellinen hänen puolestaan...
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872