Välikysymyksen tuomaan epäluottamuslauseeseen, sisäiseen hajoamiseen vai Kokoomuksen heräämiseen ja järkiinsä tuloon?
Tietysti Päävatulaattori Juha Sipilä voi (yrittää) ostaa tukea, ostihan hän Suomen keskustankin maksamalla tämän velat.
Kaatuuko Juha Sipilän hallitus
5
116
Vastaukset
- Vatulator
Mihin kaatuu, sillä ei ole merkitystä - kunhan kaatuu.
Mielenkiintoinen ajatus, yhdistää samaan lauseeseen järki ja Kokoomus, se on täysin mahdoton yhtälö. - S24uomlaineN
Kaatuu ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen. Emme tiedä mitä sitten.
3 vuotta täällä on huudettu kaatuvan, mutta karavaani kulkee... - Vahvattekeemitätahtoo
Ei kaadu. Kyllä mestarimanipulaattori pitää hallituksensa pystyssä vaikka lakeja halveksimalla, onhan tuo hallitus pystyssä nytkin, vaikka kaikilla siinä mukana olevilla puolueilla ei edes ole kansan mandaattia. Kyllä roistot aina saavat tahtonsa läpi Suomen kaltaisessa lällärimaassa, missä vahvat ihmiset tekevät mitä tahtovat.
- S24uomlaineN
Lakien ja sääntöjen noudattamatta jättäminenhän ja niiden halveksuntahan on ollutkin tämän hallituksen ohjenuorana.
- Ei.eväitä.kaatumiseen
Ainakin Lapinoja vasurina ja eduskunnan toimikunnan puheenjohtajana nyt yrittää kaikkensa hallituksen hankaloittamiseen. Mutta tuskin sentään kaatuu hallitus, se vaatisi enemmistön oppositiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984