Laajanojankatu 28 Nokialla. Onko rauhallinen talo asua vai onko viina ja huumeet arkipäivää? Etsin rauhallista asuntoa, jossa ei tarvitse pelätä. Tuolla yksi asunto vapaa, mutta ei heti herättänyt luottamusta. Kokemuksia? Alhoniitty muuten millaista aluetta?
Millainen paikka asua?
12
1634
Vastaukset
- Kauko
On rauhallinen talo,Pääasiassa vanhempia ihmisiä.Voit muuttaa rauhallisin mielin.
- alhoniitynkasarmit
kyä sinne kapuaa kaljoineen porukkaa ei raitis talo mutta vuokratalo mitä muuta saataa odottaakkaan.
- Laajaojankatu
Kuule. Kävele alueella illalla PE/LA sekä arkipäivisin ja katsele ympäristöä. Sillä paljon selviää miminkälaisia ihmisiä siellä asuu. Ihan normaaleja käsittääksenin.
- viisas.tutkii
Jep, Mene pihaan istuskelemaan ja tarkkailemaan. Näkyykö kulmahousuja, narkkeja yms..
- Anonyymi
Loistava talo. Rauhallinen. Vuorotyöläisillekin oiva koti. Alaovet lukittu, ei heilu juoppoja ja vierailijoita rappukäytävissä.
- Anonyymi
Meidän ryyppyremmi siälä ryyppää läpi vuorokauden, pidetään meteliä ja nussitaan ketä sattuu ja jos ei heti satu, nii pian kyllät!
- Anonyymi
Alhoniitty on 5/5 asuinalue
- Anonyymi
Vähälahjaisten seassa ei voi asua muuten kuin aina kännissä.
- Anonyymi
Asuuko joku nykyään vielä vuokralla
- Anonyymi
Nokialla aika monikin. Nokialla on jostakin syystä ihan perkeleesti vuokrataloja
- Anonyymi
Nokiaa ei selvinpäin kestä pirukaan. Kamalia ihmisiä, vai sanoisko elukoita.
- Anonyymi
Eipäs yleistetä. Nokialla tapasin yhden ihanimmista ihmisistä joihin elämäni aikana koskaan olen törmännyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787