S-POSTI EI TOIMI, MIKÄ VIKA?????

En pääse sähköpostiini. Postiin mennessä tulee sivu: OX App Suite.
Kun sitten yritän tunnistautua, niin tulee maininta että salasana/käyttäjätunnus ei täsmää? Ja nehän kyllä täsmää, kun viimeksi pari tuntia olin siellä ja muutenkin on muistissa. Onko jotain päivityksiä meneillään?????
Olen poistanut selaustiedot ja kytkenyt virran pois, mutta ei auta.
Keskustustelu -sivuille pääsin....näköjään?? Mitä tehdä?
7374
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Sama homma! En siis osaa auttaa, mutta samoissa ongelmissa painitaan!

Äänestä

Minäkään en pääse, tulee sama ilmoitus vaikka pari tuntia sitten pääsin.

Äänestä

Sama täällä vituttaa 😬😡

Äänestä

Sama juttu. Mikään ei auta. Ei tunnu hyvältä, kun ehdotetaan tyhmiä vahtoehtoja.

Äänestä

No ei ole taaskaan yllätys et suomi24 s.posti reistailee...

Äänestä

Sama täällä ei toimi s-posti. Miksei suomi24.fi ylläpito ota kantaa asiaan?

Äänestä

Sama homma. Ei kait auta kun odotella

Äänestä

Kommentoi aloitusta

laskutpitäämaksaa kirjoitti:

En pääse sähköpostiini. Postiin mennessä tulee sivu: OX App Suite.
Kun sitten yritän tunnistautua, niin tulee maininta että salasana/käyttäjätunnus ei täsmää? Ja nehän kyllä täsmää, kun viimeksi pari tuntia olin siellä ja muutenkin on muistissa. Onko jotain päivityksiä meneillään?????
Olen poistanut selaustiedot ja kytkenyt virran pois, mutta ei auta.
Keskustustelu -sivuille pääsin....näköjään?? Mitä tehdä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu