Hei
Onko kokemuksia palindromisesta reumasta ("hyppyreuma")? Aiempana diagnoosina Oligoarthritis seronegativa useamman vuoden takaa mutta nyt lääkäri epäili oireiden fluktuoinnin takia palindromista reumaa. Aiemmin en sietänyt Salazopyriniä/Trexania ja olen mennyt vain kipulääkkeillä - oireet siis olleet lieviä ja lähes siedettäviä. Nyt ehdotettiin hydroksiklorokiinia. Kokemuksia?
Palindrominen reuma / hydroksiklorokiini
2
4085
Vastaukset
- ykskaskhyppy
Hei! Minulla löytyipolvikivun tutkinnan yhteydessä sattuman kauppana nivelreuma, kun reuma-arvot olivat korkeat. Alkoi perinteinen lääkitys, vaikka varsinaisesti reuman oireita ei ollutkaan. Parin vuoden kuluttua lopetin kaikki sivuoireiden takia ja luulin, ettei mitään reumaa olekaan. Sitten iski palindromiset oireet kovina: vuoron perään isot nivelet olivat todella kipeitä paivän, pari, mutta pranivat kuin taikaiskusta. Tuo malarialääke oli pitänyt jo lopettaa, kun laukaisi mulla psorin, eli en varsinaisesti osaa vastata kysymykseesi, mutta hyppyreuma ja muutkin reumaoireet ovat pysyneet 2,5 pois bilogisella Mabtheralla.
Nyt ei tiedä onko miulla palindrominen reuma vai palindromisilla oireilla alkava nivelreuma, mutta olkoon mikä on. Olen varmaan oireeton niin kauan kuin Mabthera toimii. - Mayetta
Kiitos kommentistasi. Ilmeisesti palindrominen reuma on harvinainen tai ei osata tunnistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2014347Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4413253Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142138Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141790Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51178- 741023
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691015Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24941- 75908
- 54906