Hei
Onko kokemuksia palindromisesta reumasta ("hyppyreuma")? Aiempana diagnoosina Oligoarthritis seronegativa useamman vuoden takaa mutta nyt lääkäri epäili oireiden fluktuoinnin takia palindromista reumaa. Aiemmin en sietänyt Salazopyriniä/Trexania ja olen mennyt vain kipulääkkeillä - oireet siis olleet lieviä ja lähes siedettäviä. Nyt ehdotettiin hydroksiklorokiinia. Kokemuksia?
Palindrominen reuma / hydroksiklorokiini
2
3766
Vastaukset
- ykskaskhyppy
Hei! Minulla löytyipolvikivun tutkinnan yhteydessä sattuman kauppana nivelreuma, kun reuma-arvot olivat korkeat. Alkoi perinteinen lääkitys, vaikka varsinaisesti reuman oireita ei ollutkaan. Parin vuoden kuluttua lopetin kaikki sivuoireiden takia ja luulin, ettei mitään reumaa olekaan. Sitten iski palindromiset oireet kovina: vuoron perään isot nivelet olivat todella kipeitä paivän, pari, mutta pranivat kuin taikaiskusta. Tuo malarialääke oli pitänyt jo lopettaa, kun laukaisi mulla psorin, eli en varsinaisesti osaa vastata kysymykseesi, mutta hyppyreuma ja muutkin reumaoireet ovat pysyneet 2,5 pois bilogisella Mabtheralla.
Nyt ei tiedä onko miulla palindrominen reuma vai palindromisilla oireilla alkava nivelreuma, mutta olkoon mikä on. Olen varmaan oireeton niin kauan kuin Mabthera toimii. - Mayetta
Kiitos kommentistasi. Ilmeisesti palindrominen reuma on harvinainen tai ei osata tunnistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149