Kerran olin mieheni kanssa sängyssä ja orgasmin päätteeksi laskin alleni. Mies onneksi vain nauroi asialle. Minusta on usein tuntunutkin siltä, että saatan kohta laskea alleni, mutta tuo tuli ilman varoitusta. Minulla on muutenkin yliaktiivinen rakko joten pidättäminen on hyvin hankalaa. Pissahätä orgasmin yhteydessä on kyllä tullut vuoden sisällä. Onko siihen keinoa, miten kyseiset vahingot saa loppumaan? Tai pissahädän orgasmin aikana? Olin juuri ennen tuotakin tapausta käynyt pissalla.
Alle laskeminen
5
1943
Vastaukset
Liekö tuo niin haitallista jos miehesi ei siitä traumatisoidu eikä peti kauheasti kastu. On niitäkin jotka toivovat sen tapahtuvan ja nauttivat siitä.
- XXxxxxx
Käy pissillä ennen yhdyntää. Huolehdi, että rakko olisi mahdollisimman tyhjä. Lantiopohjan lihasten harjoittaminen voisi auttaa pidätyskykyyn. Niin, ja älä sekoita ejakulaatiota virtsaamiseen.
- Anonyymi
Ei meillä ainakaan yhdyntään valmistauduta kuin kirkkoon menoon,se tapahtuu kun on tapahtuakseen ja valuuhan ne sitten sparmatkin alle jollei heti pesulle juokse ja miksipä pitäisi juostakkaan?
- Anonyymi
Jostain luin että pienellä operaatiolla voidaan ongelmaan saada parannusta.
Joitain vuosia sitten seurustelin naisen kanssa joka ruikkasi aina kuset kun sai orgasmin. Ei auttanut edes vessassakäynti ennen sänkyyn menoa. - Anonyymi
Vaikuttaa ennemmin ejakuloinnilta. Se mitä tulee ei ole pissaa. Ei ollenkaan vaarallista.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714979- 463519
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893474- 502649
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461833- 971630
- 161463
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971448- 711045
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035