Jälleen kerran. Salaatit,vihannekset. Sandels oluet. Apelissiini mehut. kaikki aivan loppu. Eikä ole ensimmäinen kerta, Eikä varmaan viimeinenkään.
Ylöjärven lidil aina kaikki loppu
10
420
Vastaukset
- Eiongelmaa
Onneksi on muitakin kauppoja lähellä. Eivät vihannekset ja kasvit loppujen lopuksi kalliita ole, ettei muissa kaupoissa voi käydä. :)
- ainaloppu
Se on totta, mutta lidil myy just noi tuetteet halvemmalla kuin muut mitkä on loppu.
- Asiakas
Mihin kellon aikaan käyt Lidlissä ? Itse kun olen asioinut niin enpä juuri tuollaiseen ongelmaan ole törmännyt.
- TarjousHaukka
Jotta asiat paranisivat, niin palaute on annettava suoraan kauppaketjulle, ei keskustelupalstoilla. Oletko asioinut Lidlissä ennen puoltapäivää vai tuntia-kahta ennen sulkemisaikaa? Tuotepuutteita voi olla iltaisin kaikissa kaupoissa. Kuormat tulevat kauppoihin aamulla ja tuotteiden hyllytyskin tapahtuu pääosin aamuisin. Olemme tyytyväisiä Ylöjärven Lidliin.
- Lidlsmarketk
Koeta mennä johonkin toiseen aikaan ostoksille. Aikasin aamulla voi olla, että tavaroita ei ole ehditty purkaa hyllyille. Jos siis sulla on tapana aamulla asioida...
- Lidlisti
Hei! Tulin juuri Lidlistä. Noin klo 11.30 kaikki hyllyt ja pöydät täynnä tavaraa. Enemmän, kuin tarpeeksi siis.
- qxqxqx
Joo on siellä nyt. Yks sunnuntai ilta kaikki oli ihan vähissä.
- maailmaonmädädädädä
Nouskaamme barridaadeille ! Vaadimme APPELISSIINEJA LIDLIIN, heti nyt . perrrrrrkele!
- YlöjärvenLidlhyväkauppa
Salaatit, vihannekset, niitä olen Lidlistä löytänyt. Sandels oluet, niitä en edes tarvitse. Olut on pahaa - hyi olkoon! Apelissiini mehut, mikähän elintarvike se mahtaa olla???
- oluetvähissä
Tietynmerkkiset esim olut oluet on todellakin välillä loppu ja silloin kun sandels oli tarjouksessa se oli aika usein loppu. Muuta en ole huomannut olevan loppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379