tai Kouvolasta alun perin kotoisin oleva? Olisikohan Janni Hussi?
Kuka on tunnetuin Kouvolalainen
61
8990
Vastaukset
- paskinlätkäselostaja
Mika Saukkonen.
- IhanOuto
Kuka se on?
- urheilujalätkäselostaja
Etkö kato lätkää?
- Jutila
Joku kuuluisa hokipelaaja? NHL:ssä?
- hjklo.pölkujh
Selostaako pelaajat?
- Anonyymi
Mika ainakin top ympissä
- Jannista.kuullaan.vielä
Janni Hussi olisi voittanut sen saarikisan, elleivät katkerat naiset olisi äänestäneet kyläkauppiasta skaban voittajaksi.
Niiden naisten elekieli kertoi Katja Ståhlia lukuun ottamatta, miten huonoja häviäjiä he olivat. Kadehtivat salaa Jannin napakkuutta.- janninparhaatpäivätolijo
kouvolalainen selitykset keksii. huonoja häviäjiä.
- Anonyymi
enpä kaksi, millä vielä vois nousta nykyistä suurempaan kuuluisuuteen, kun ei oikein sellasta alaa, jossa vanhempana vois pärjätä?
- RuskeaTulevaisuus
Lindströmmin Jarppa, valtiomiehiä.
- Anonyymi
Tunnetaan myös kaikkien aikojen huijarina, ja siitä tunnettu Suomessa. Mutta siis tunnettu, ja kukin omalla tavallaan saa tuom tittelin.
- Ashb
Masi
- sikassi
big boss man? siis se iso läski
- syöjakasvamiehex
sikassi kirjoitti:
big boss man? siis se iso läski
mitäs meidän neuvolassa punnittava neiti?
- Anonyymi
syöjakasvamiehex kirjoitti:
mitäs meidän neuvolassa punnittava neiti?
Tämä oli hieno vastaus ääliökommenttiin!
- hääääääää
ketä se nu..i
- kouvolan.helmet
Varmaa siskoonsa kun on Kouvolasta kyse.
- Vai.joku.Hussi
No ei ainakaan tuo Janni Hussi. Itse olen jotain jostain hänestä lukenut mutta suurin osa ei varmasti ei ole kuullutkaan tuota nimeä. Itsekkään en hänen meriittejään tiedä mutta arvelisin että jonkun tunnetun salarakas tai vastaava joskus ollut. Liityiskö Vesa Keskiseen.
- xxxx
Onhan näitä muitakin Kuusankoskella syntyneitä. Itse ajattelisin esim. Anu Pentikin olevan Hussia tunnetumpi.
- vegezuni
Monni
- vegezuni
En mene mol.fi
- Jaana.Vilo
Edesmennyt Risumies. R. I. P.
- Muisto
Hänellä oli hetkensä jota ei itsekkään halunnut, juttu vaipunut jo unholaan. Kepeät mullat risumiehelle.
- Historia.kertoo
On toki tunnettuja kouvolaisiakin mutta kuitenkin Kuusankoskelta löytyy paljon enemmän tunnettuja. Nyt tällä hetkellä tietysti tuo Lindström, mutta ilmeisesti tuon sortin luikureista ei kyse kun on hiukan hämärissä puuhissa ja kaikkia kansalaisia vastaan. Mutta jos unohdetaan hallituksen hämärä hommat niin Kuusankoskelta löytyy paljonkin tunnettuja lähtijöitä vuosikymmenten saatossa.
PS. Sovitaan että tuo Linström on Kouvolasta.- Suur-kouvola
Kuusankoski on osa Kouvolaa nykyisin, eli Lindström on Kouvolalainen.
- hyödyllisiä.kavereita
Kaikki kuusankosken raukka murhaajat. Kuten marko hämäläinen ja ne paloittelijasurmaajat.
- pikkkumarkohämis
pikku markopoju. katkera "lakimies".
joko ka svatit taas tukan ennalleen
- eruhoewk
Timo Nikki /peer gynt
- jannihuussi
kylhää ny huussi tiedetää. hajusta etenkin. haha.
- tommonenkin
vieläkin kuusaalaiset pitävät itseään kuusaalaisina? Kouvola on kouvola, ja nämä syrjä ylijäämäkylätkin hyväksytty Kouvolaksi.
- Lehto
Ei kyllä tule Kouvolasta muuta nykyjulkkista mieleen kuin Janni. Tai ehkä Lindström, mutta luokitellaanko poliitikkoja julkkiksiksi?
- jumppaaaa
mikä siinä janissa nyt on niin ihmellistä,pieni nainen.
- kuuluisin_on
No tällä hetkellä kansainvälisesti ajatellen nää suomalaiset TV-hömpät on kyllä kovin kevyttä kauraa. Jos ajatellaan maailmanlaajuisesti, niin eiköhän kuuluisin ole tämä kansainvälisesti hyvin tunnettu nuori kapellimestari lahjakkuus Pietari Inkinen.
- Anonyymi
Herbalisti
- Anonyymi
Miks pitäis tuntea henkilö, joka ei ole saanut mitään konkreettisesti positiivista aikaan? Jos tyyppi hommaisi järjestelmän, joka tarkastaa yksin asuvien tilan 2 krt/vk, ettei tarttis kuolleita rahdata kämpistään vasta hajun perusteella...
- Anonyymi
Kouvola on hyvä paikka vaikkapa Lieksan korkeudelta tulevalle rakennusmiehelle. Töitä on ja edullisemmat elintarvikkeetkin.
- Anonyymi
UPM Jyri Kylmälehto, se suuren suuri alistaja, jonka kaikki tuntevat kun kartonkiin painatti oman kuvan. Jakaa myös lakua kuin namusetä.
- Anonyymi
Sami Hyypiä ehdottomasti!
- Anonyymi
Sorry, mutta kuka on Janni Hussi, esim. saavutuksiltaan SYNTYperäiseen kouvolalaiseen Tuure Kilpeläiseen verrattuna, joka nyt on aivan taatusti tämän hetken tunnetuin.
Jos karsitaan nuo ennen täysin idioottimaista kuntaliitosta (2009) köyhäksi kouvostoliitoksi yhdistetyt kunnat, kovin kevyeksi tuo tunnettujen lista jää.
Kilpeläisen jälkeen tunnetuimpia SYNTYperäisiä kouvolalaisia ovat kirjailja Hannu Salama ja aituri Arto Bryggare. - ehdottomasti.- Anonyymi
Arto Bryggare ei ole Kouvolasta kotoisin, ei ole Kouvolassa koskaan asunutkaan, on kotisin Lappeenrannasta.
- Anonyymi
Arvostettu virologi Janne Patjas
- Anonyymi
Poliisi kale.
- Anonyymi
Orapihalajatie 6 Helsinki vedessä outo sivumaku. Tuntuu kuin juodessa menisi känniin. Silmienvärikin muuttuu.
- Anonyymi
Päätä kallistettaessa toinen silmä muuttuu keltaiseksi.
- Anonyymi
Janni Hussi ei kotoisin Kouvolasta, vaan Kuusankoskelta. Itse eräässä videossa tuota painotti. Kai itse tietää.
Tältä seudulta lähteneistä tunnetuista suurin osa Kuusaallta. Onko Kouvolasta muuta kun Mika Saukkonen.- Anonyymi
Eikös hänen kotitalo ole vahterossa Kouvolassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös hänen kotitalo ole vahterossa Kouvolassa?
No ehkä ei sitten itse tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä ei sitten itse tiedä.
Hyväksytään että Janni Hussi ei ole kouvolalainen sitten.
- Anonyymi
Janne Patjas, johtava ilmastoasiantuntija.
- Anonyymi
Kyllä tunnetuin kouvolalainen on Donald Trump. Ei hän Kouvolassa ole tiettävästi syntynyt tai edes käynyt, mutta käyttäytyy kuten aito kouvolalainen persu.
- Anonyymi
On meillä muita samanlaisia perussuolaisten lisäksi. Kouvolalaiset rakensivat 1964 Kotkaan Kesussairaalan Urho Kekkosen 1950 laki määräyksellä keskussairaaloista.
Rakentaminen aloitettiin Ahti Karjalisen määräyksestä, virkamieshallituksen Pääministeri
Lehto, Reino jatkoi urakointia .
Silloinen Kouvolan kaupunki osallistui aktiivisesti rahoitukseen ja rakentamiseen.
Kouvola sai nimensä tiettävästi Kouvo-nimisestä uudisasukkaasta ja sanan yksi merkitys on karhu. Karhusta on tullut Kouvolan tunnus ja myös naapuri ovat sen huomanneet ympäri Kymenlaaksoa..
- Anonyymi
Tämän kuuluisuuden huussin suurin saavutus lienee se että panee harkimon poikaa.
- Anonyymi
Sä et ilmeisesti ole pannut Hussia etkä varmasti muitakaan. Toivottavasti sinulla on kädet tallella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ilmeisesti ole pannut Hussia etkä varmasti muitakaan. Toivottavasti sinulla on kädet tallella.
En ole enkä sellaista ole väittänytkään. Sinä taidat olla sen sijaan kehitysvammainen ja väittely sellaisen kanssa ei johda mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enkä sellaista ole väittänytkään. Sinä taidat olla sen sijaan kehitysvammainen ja väittely sellaisen kanssa ei johda mihinkään.
Yritä käyttäytyä niin pääset poikuudesta eroon
- Anonyymi
Taitaisi olla sinullakin toinen ääni kellossa jos Hussi ei olisi Kuusaalta, vaan kuuluisi Manskin Kokoomus keikareihin.
Monelle entisen pikku kylän asukille tuntuu olevan arka aihe mistä lähtenyt tunnettuja suomalaisia. Johtuuko siitä että pikku Kouvolasta ehkä pari mutta Kuusaalta vaikka kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569