Toyota ruostuu Kiaa nopeammin

Kia_is_best

4

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiiasepitääolla

On on,

Tojota ei ole samalla viivalla tai saman arvoinen käytössä kuin kia on, sama on hundain kohdalla liene.

Minulla on 2006 mallia juuri äskettäin ostettu pieni kia bensa peli, ja niin on vaan hyvä kaupunki auto,ei ruostetta ja omistaja oli hoitanut auton esimerkillisesti.

Hemmetin hyvä ajaa tojotiin nähden,jopa mersut saman kokoiset eivät pärjää kialle kaikilla malleilla.

Tojotaan ei kannata rahojaan sössiä ,sen arvo voi tulla laskemaan hyvinkin nopeaa tahtia koska korean kia tulee olemaan se uusi trendi auto niin kuin kerran oli tojo.

• ertrrr

Kia ja Hyundai on samaa konsernia.Pitkälti samoja autoja.

• yee

Tojon herkkä ruostuminen on koettu asia - Kiasta ei vielä ole tällaisia kokemuksia.

• Kgkgkgkgkkkg

Näyttää Vi Bilägären testeissä moni Kiakin saaneen 2/5 tähteä eli kehnon tuloksen ruosteesta. Mutta oli siellä ainakin yksi Ceed myös 4/5 tuloksella. 5/5 tulokset ovatkin sitten kaikkien merkkien osalta hyvin harvinaisia. Vaikutti muuten Mersu olevan nykyään paras, ainakin äkkipäätä vilaisten C ja E saivat 5/5 - tuloksia ja A-pohjaiset 4/5. Volvolla taas paljon 3/5:tä. Audi ja BMW tasaisesti 4/5.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72