Missä on vastaavat uutiset suzukista.
Näitä uutisia riittää näistä merkeistä joissa brändityö vie isoimman osan valmistajan resursseista siten että, auton valmistukseen ei enää riitäkkään tarvittavia paukkuja.
https://www.mtv.fi/uutiset/talous/artikkeli/autokauppias-laakkosen-tulos-rysahti-tappiolle-useita-selityksia-joista-yksi-kuulostaa-yllattavalta/6933224
Suzuki on autojen Camelboots
7
140
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä asiaa !
- Anonyymi
Täyttä sontaa. Suzukilla isoja vaikeuksia saada ohjattavuus kuntoon.
- Anonyymi
Suzukien ohjaus kuten kaikki muukin on OK.
Jatkoon!
- Anonyymi
Jos testaajat moittii ohjausta niin se näin.
- Anonyymi
Testaajista en tiedä, juurikaan varsinaista moitetta ei ole näkynyt. Mikä tärkeämpää, sen sijaan todelliset käyttäjät näkyvät olevan tavattoman tyytyväisiä niin ohjaukseen kuin kaikkeen muuhunkin.
Jatkoon !!! - Anonyymi
nämä trollit jauhavat ohjauksesta. ovat samoja jotka tekevät samaa muiden automerkkien kohdalla.
- Anonyymi
No on heilläkin ongelma. Monihan noistakin päätyy "eläkkeelle", kun on niin masentunut....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575