Rasistit tuhoavat Suomen

aavikon.antropologi

Maamme vastuulliset piirit, kuten EK, yrittävät hiki hatussa pelastaa maamme huoltosuhdekriisiltä ja kestävyysvajavaisuudelta irtisanomalola turhaa porukkaa työpaikoista ja pyrkimällä muuttamaan sulkeutunutta suomalaista kulttuuria avoimemmaksi, kanssakäyvemmäksi ja seksuaalimyönteisemmäksi. Monikulttuurisuus auttaa näiden tavoitteiden saavuttamisessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201805302200979388_u0.shtml

Maamme kriisientäyteistä tulevaisuutta uhkaavat kuitenkin rasistit, jotka vastustavat kaikkia noita positiivisia asioita. Punaniskaiset maalaisjuntit ja vastuuttomat kouluttamattomiksi jääneet hulttiot kaikki tulevat sisäiset devalvaatiomme estämällä väestönkasvulle avoimemman ja myönteisemmän kulttuurin syntymisen!

47

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihankoukkunokkajalättä

Takaisin notkumaan ostareille hyvien ystäviesi kanssa ...

• Torvisenlainen

Onko toi joku ville vallaton vihreä lakijeppe?

• UpperU

Kukaan ei vastusta monikulttuurisuutta. Kaikki ovat myös samaa mieltä siitä, että monikulttuurisuuden onnistuminen riippuu siitä, saammeko me muokattua muista kulttuureista tulleiden asenteet länsimaalaisiksi vai emme.

Yhteiskuntamme ei hyödy maahanmuuttajista, jotka eivät sopeudu länsimaalaisiin arvoihin. Siksi monikulttuurisuus tarkoittaa täällä sitä, että ihmisillä voi olla erilaset taustat ja lähtökohdat, mutta kaikkien on elettävä länsimaalaisen yhteiskunnan sääntöjen ja lakien mukaan.

Osa maahanmuuttajista vastustaa länsimaalaisia kulttuureja. Luonnollisesti me emme halua sellaisia ihmisiä tänne. Se ei ole rasismia, vaan viisautta. Joissain kulttuureissa on selkeästi ilmaistu, että maahanmuutto on heille tapa pyrkiä tuhoamaan Länsimaat. Niistä kulttuureista emme voi tietenkään ottaa ketään vastaan. Mehän olemme sitä mieltä, että meidän yhteiskuntamme on paremmassa jamassa kuin moni muu - ja siksihän tänne halutaan tulla muualtakin.

Yhteiskuntaamme ja kulttuuriamme voi kritisoida, sehän on kehityksen ehto. Samalla tavalla meillä on oikeus kritisoida muita yhteiskuntia ja kulttuureja. Se ei ole rasismia, vaan ihan normaalia keskustelua.

• Ylöstäjä

Minulle on aivan sama, mistä maasta joku on kotoisin ja miltä hän näyttää. Yleistämistä täytyy välttää ja ihmiset on nähtävä yksilöinä.

Rasismia on sanoa esim. että kaikki somalialaiset ovat tietynlaisia. Mutta voimme todeta, että somalialaisista monet haluavat tyttärensä ympärileikattaviksi tai että somalialaiset työllistyvät heikosti länsimaissa. Emme saa tehdä toisesta oletuksia vain hänen ihonvärinsä tai kotimaansa takia. Mutta voimme kritisoida sitä, joka työttömänä hankkii viisi lasta.

Emme voi sanoa, että kaikki muslimit ovat tietynlaisia, mutta voimme todeta, että islam on johtanut moniin ongelmiin mm. Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa. Aivan kuten voimme kritisoida kristinuskoakin. On paljon muslimeja, jotka suhtautuvat omaan uskoonsa kriittisesti ja vastustavat vanhoillisia muslimeja. Emme saa asettaa heitä vastaan ennakkoluuloja. Mutta jos joku sanoo, että kaikkien naisten tulisi peittää hiuksensa huivilla tai että kaikkien kannattaisi olla muslimeja, voimme todeta hänen olevan asentailtaan sopimaton länsimaihin.

• hgfghfghf
        Ylöstäjä kirjoitti:

Minulle on aivan sama, mistä maasta joku on kotoisin ja miltä hän näyttää. Yleistämistä täytyy välttää ja ihmiset on nähtävä yksilöinä.

Rasismia on sanoa esim. että kaikki somalialaiset ovat tietynlaisia. Mutta voimme todeta, että somalialaisista monet haluavat tyttärensä ympärileikattaviksi tai että somalialaiset työllistyvät heikosti länsimaissa. Emme saa tehdä toisesta oletuksia vain hänen ihonvärinsä tai kotimaansa takia. Mutta voimme kritisoida sitä, joka työttömänä hankkii viisi lasta.

Emme voi sanoa, että kaikki muslimit ovat tietynlaisia, mutta voimme todeta, että islam on johtanut moniin ongelmiin mm. Lähi-Idässä ja Pohjois-Afrikassa. Aivan kuten voimme kritisoida kristinuskoakin. On paljon muslimeja, jotka suhtautuvat omaan uskoonsa kriittisesti ja vastustavat vanhoillisia muslimeja. Emme saa asettaa heitä vastaan ennakkoluuloja. Mutta jos joku sanoo, että kaikkien naisten tulisi peittää hiuksensa huivilla tai että kaikkien kannattaisi olla muslimeja, voimme todeta hänen olevan asentailtaan sopimaton länsimaihin.

Kunniakulttuurin yleisyyden voit suoraan päätellä siitä miten vähän näet musliminaisia viikonloppuna viihteellä verrattuna muslimimiehiin, joita on pilvin pimein.

Pakkoavioliittojen ja kunniaväkivallan yleisyydestä ei pystytä näyttämään toteen kuin se jäävuoren huipun - muualla euroopassa on jo hiukan vahvempaa näyttöä ilmiön laajuudesta, vaikka sielläkin yhteisöt pitävät vielä salaisuutensa suurimmaksi osaksi vuotamatta kantaväestölle.

Sharialakia kannattaa irakilaisista maalliseksi laiksi 91% niin siitä voi tehdä "yleistyksen", että islam otetaan vakavasti noissa yhteisöissä ja sillä on suora vaikutus suomalaiseen yhteiskuntaan.

"Mutta jos joku sanoo, että kaikkien naisten tulisi peittää hiuksensa huivilla tai että kaikkien kannattaisi olla muslimeja, voimme todeta hänen olevan asentailtaan sopimaton länsimaihin."

Kun sanot näin niin olet "maahanmuuttokriitikoiden" ja "rasistien" kanssa samalla linjalla, ei nimittäin ole mikään harvinainen näkökulma muslimien keskuudessa.

Omastakin puolesta sekularisoituneet ja kunniakulttuureista luopuneet ovat tervetulleempia, mutta oletan että ovat suhteessa pieni vähemmistö tulijoista.

• ei.ole.rasismia
        Ylöstäjä kirjoitti:

"Mutta jos joku sanoo, että kaikkien naisten tulisi peittää hiuksensa huivilla tai että kaikkien kannattaisi olla muslimeja, voimme todeta hänen olevan asentailtaan sopimaton länsimaihin."

Kappas vain. Sehän on YLEINEN tilanne ranskan muslimien yhteisöissä. Miksi täällä olisi lopultakaan yhtään eri linja?

https://vimeo.com/253389215

• huszjäntytrjat

Miljoonat tulevat, oletko valmis? Valmis luopumaan Koko osuudestasi? Sitähän se on.
      On sallittu esim. valkoposkihanhien massiivinen maamme valloitus, miten on käynyt?
      Koirien avulla joudutaan häätämmään, kun ei ole ajoissa ymmärretty mitä kaikkea liika
      tuo tullessaan. Liikaa kaikkea on yksinkertaisesti Liikaa, ja siitä kärsivät kaikki.

• reppaa

Suomessa on varsin vähän maahanmuuttajia. He tuovat tullessan elämää ja kaikkea uutta mikä usein on myös mukavaa kuten esimerkiksi ravintolat. Mielestäni olisi karmeaa jos suomi eristäytyisi ja jäisi näille sijoilleen.

Toki kulttuurien törmäys tuo ongelmia mutta kyllä niitä ongelmia on enimmäkseen suomalaisten kesken.

Ensimmäinen asia mitä maahantulijoilta pitäisi allekirjoituksin vaatia on suomalaisen lain kunnioittaminen ja noudattamainen. Vaatii myös sitä että nämä lait heille selvästi opetetaan. Nyt taitaa olla niin etteisitä tietoa heille suomen laeista jaeta.

Toiseksi pitäisi ulottaa oppivelvollisuuden pariin suomen kielen oppimiseksi niin kauan kunnes oppivat. Nyt tätä velvollisuutta ja mahdollisuutta ei ole joten valtio voi katsoa itseään peiliin, tämä on suomen oma vika. Jos ei osaa suomea, ei sitä työtäkään löydy, eikä kulttuuriin sopeutumista.

Rasismilla ei rakenneta mitään vaan tuhotaan. Aina löytyy se erilailla ajatteleva mistä syntyy rasisimi, oli se sitten naapurin Pena tai Hindu. Parempi rakentaa kompromisseja kuten demokratiassa.

• yujyhuj

Pitäisi tehdä asioille sitä ja tätä, mutta vasemmistomme huutaa jo tuossa kohtaa rassismia niin kovaa ettei mitään konkreettista tapahdu.

Elämää saa tuoda ja hassuja hattuja, muttei mielellään silpomisia, pakkoavioliittoja, kunniaväkivaltaa eikä lahkolaisuskontoa. Ja jossain kohtaa se huonosti työllistyvän kehitysmaalaisväestön sosiaaliturvajärjestelmän rasittaminenkin alkaa tosissaan painaa järjestelmää, jolloin kantaväestönkin köyhät saavat sen tuta nahoissaan ja hyvinvointiyhteiskuntaa aletaan enemmän ja enemmän karsimaan - suuntahan on jo ollut tämä koko ajan viime vuosina.
        Onko näissä ajatuksissa sinusta jotain rasistista?

• qåaäzm
        yujyhuj kirjoitti:

Pitäisi tehdä asioille sitä ja tätä, mutta vasemmistomme huutaa jo tuossa kohtaa rassismia niin kovaa ettei mitään konkreettista tapahdu.

Elämää saa tuoda ja hassuja hattuja, muttei mielellään silpomisia, pakkoavioliittoja, kunniaväkivaltaa eikä lahkolaisuskontoa. Ja jossain kohtaa se huonosti työllistyvän kehitysmaalaisväestön sosiaaliturvajärjestelmän rasittaminenkin alkaa tosissaan painaa järjestelmää, jolloin kantaväestönkin köyhät saavat sen tuta nahoissaan ja hyvinvointiyhteiskuntaa aletaan enemmän ja enemmän karsimaan - suuntahan on jo ollut tämä koko ajan viime vuosina.
        Onko näissä ajatuksissa sinusta jotain rasistista?

Rasisteja maassamme on aika vähän, siis oikeita rasisteja jotka katsovat ihonväriin. Tavallinen tolkun maahanmuuttokriitikko ei ole rasisti vaikka voissa paistaisi. Hän vaan toimii siten kuin ihminen aina on tehnyt, eli suojelee maataan. Ei siinä ole mitään rasistista. Nyt on vain keksitty tämä leimakirves, jolla saataisiin vihervassujen vallankumous aikaiseksi. Se on osoittautunut varsin tehokkaaksi islaminkin leviämisen apuvälineeksi.

• nvhgghnvgh
        qåaäzm kirjoitti:

Rasisteja maassamme on aika vähän, siis oikeita rasisteja jotka katsovat ihonväriin. Tavallinen tolkun maahanmuuttokriitikko ei ole rasisti vaikka voissa paistaisi. Hän vaan toimii siten kuin ihminen aina on tehnyt, eli suojelee maataan. Ei siinä ole mitään rasistista. Nyt on vain keksitty tämä leimakirves, jolla saataisiin vihervassujen vallankumous aikaiseksi. Se on osoittautunut varsin tehokkaaksi islaminkin leviämisen apuvälineeksi.

Niinhän se on. Oman maan, kulttuurin, etnisyyden ja kansan suojeleminen ja varjeleminen ovat hienoja asioita - mutta vain mikäli olet etninen. Suomalainen niin tehdessään on rasisti, fasisti, natsi, rajakki, juntti, nationalisti..
        Täydellistä 100% tekopyhää vasemmistolaista paskaa.

• Ohoh

Kovin on heiveröinen näkemys jos monikulttuurisuus on samaa kuin islam.

• Eivät tietenkään tuhoa. Meidän pitää vain yksinkertaisesti tappaa kaikki jotka ovat minun kanssani erimieltä jostakin.

• SuvakkiONtyhmä

Niinkö? Sehän on se teidän suvakkien pyhä tehtävä, on huomattu ihan ilman mainostamistakin.

• SuvakkiONtyhmä kirjoitti:

Niinkö? Sehän on se teidän suvakkien pyhä tehtävä, on huomattu ihan ilman mainostamistakin.

Juu mutta kun en ole suvakki vaan olen rasisti. En ole eläessäni tehnyt töitä ja päivästä toiseen juon kaljjaa. Sitten kiertelen täällää sivustolla haukkumassa kaikkia jotka ovat kanssani eri mieltä. Jos viestistäsi ei ilmene isänmaallisuutesi niin minä rupean uhkailemaan sinua ja sanon valehtelijaksi. En rasistina myöskään pysty tavalliseen keskusteluun joten sitä on turha kokeilla.

• Naurattaameitä
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Juu mutta kun en ole suvakki vaan olen rasisti. En ole eläessäni tehnyt töitä ja päivästä toiseen juon kaljjaa. Sitten kiertelen täällää sivustolla haukkumassa kaikkia jotka ovat kanssani eri mieltä. Jos viestistäsi ei ilmene isänmaallisuutesi niin minä rupean uhkailemaan sinua ja sanon valehtelijaksi. En rasistina myöskään pysty tavalliseen keskusteluun joten sitä on turha kokeilla.

Älä nyt urpo taas höpötä:) käyttäytymis listaltasi puuttuu vain pyllistys ja pyllyleikit matujen kanssa ,muuten täysi setti suvakki toimintaa!

• tyurtury

Kuka täällä uhkailee saatika valehtelee? Paitsi joku satunnainen piffiläinen, joka unelmoi vetävänsä natseja pataan...

• Naurattaameitä kirjoitti:

Älä nyt urpo taas höpötä:) käyttäytymis listaltasi puuttuu vain pyllistys ja pyllyleikit matujen kanssa ,muuten täysi setti suvakki toimintaa!

No voi hitsi. Miten sinä arvasit?? Minä kun olin ihan satavarma että menisin läpi rasistina. Kertoisitko rasistin elämän kokemuksella miten saan ihmiset luulemaan minua rasistiksi?

• Rasistiekonomi

No voi hitsi. Miten sinä arvasit?? Minä kun olin ihan satavarma että menisin läpi rasistina. Kertoisitko rasistin elämän kokemuksella miten saan ihmiset luulemaan minua rasistiksi?

Rupea vaikka ihan ensinmäisenä käyttämään OMIA aivojasi! Kyseenalaistamisen taito, eli se että ei usko kaikkea soopaa, mitä rahaa matutuksella itselleen haalivat tahot haluavat sinulle syöttää, on"rasistin" tärkein hyve! Eli yksinkertaistettuna : ajattele itse!

• Rasistiekonomi kirjoitti:

Rupea vaikka ihan ensinmäisenä käyttämään OMIA aivojasi! Kyseenalaistamisen taito, eli se että ei usko kaikkea soopaa, mitä rahaa matutuksella itselleen haalivat tahot haluavat sinulle syöttää, on"rasistin" tärkein hyve! Eli yksinkertaistettuna : ajattele itse!

Minä ajattelenkin itse. Enkä usko kaikkea soopaa mitä minulle syötetään. En siis myöskään ""rasistien"" soopaa.

• 54543

Minä ajattelenkin itse. Enkä usko kaikkea soopaa mitä minulle syötetään. En siis myöskään ""rasistien"" soopaa.

Pitäisi ensin määrittää rasismin käsite kaikille ymmärrettäväksi, muuten sillä ei näissä keskusteluissa ole mitään virkaa kun jokaisella tuntuu olevan omat rajansa sille mikä on rasismia ja mikä ei.

• 54543 kirjoitti:

Pitäisi ensin määrittää rasismin käsite kaikille ymmärrettäväksi, muuten sillä ei näissä keskusteluissa ole mitään virkaa kun jokaisella tuntuu olevan omat rajansa sille mikä on rasismia ja mikä ei.

"Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismi on siis ihmisryhmän tai sen jäsenen ihmisarvon alentamista. Rasismiin usein kuuluu se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä. Rasismi aiheuttaa eriarvoistumista ja vahingoittaa sen kohteiden lisäksi koko yhteiskuntaa. Rasismia käytetään vallan välineenä.

Rasismia on vaikea vastustaa, jos sitä ei osata tunnistaa ja nimetä. Ongelmana on, ettei rasismia voi määritellä tyhjentävästi ja näkemyserot siitä mitä rasismi on, tekevät keskustelusta vaikeaa. Rasismin tutkijoiden mukaan julkisessa keskustelussa tulisi keskittyä siihen, onko jokin toiminta tai keskustelu epäkunnioittavaa ja ihmisarvoa loukkaavaa ja mikä vaikutus sillä on yksilöihin."

https://www.eirasismille.fi/mita-on-rasismi

• Rasistiekonomi

"Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismi on siis ihmisryhmän tai sen jäsenen ihmisarvon alentamista. Rasismiin usein kuuluu se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä. Rasismi aiheuttaa eriarvoistumista ja vahingoittaa sen kohteiden lisäksi koko yhteiskuntaa. Rasismia käytetään vallan välineenä.

Rasismia on vaikea vastustaa, jos sitä ei osata tunnistaa ja nimetä. Ongelmana on, ettei rasismia voi määritellä tyhjentävästi ja näkemyserot siitä mitä rasismi on, tekevät keskustelusta vaikeaa. Rasismin tutkijoiden mukaan julkisessa keskustelussa tulisi keskittyä siihen, onko jokin toiminta tai keskustelu epäkunnioittavaa ja ihmisarvoa loukkaavaa ja mikä vaikutus sillä on yksilöihin."

Et taaskaan osannut käyttää OMIA aivojasi edes vastaukseen, noin se vaan aivopestyillä hönöillä menee:),olet jo niin aivoton että kuvittelet käyttäväsi omia aivojasi.😁

• Rasistiekonomi kirjoitti:

Et taaskaan osannut käyttää OMIA aivojasi edes vastaukseen, noin se vaan aivopestyillä hönöillä menee:),olet jo niin aivoton että kuvittelet käyttäväsi omia aivojasi.😁

Minusta tuo on hyvä määritelmä rasismille enkä itse pysty määrittelemään sitä paremmin.

• kaikki.on.rasismia

Nopeasti ajatellen on siis myös rasismia vastustaa uusnatseja, helvetin enkeleitä tai muita rikollisia alakulttuureja. Tai skientologiaa tai vaikkapa Jim Jonesin lahkoa.

Eli saako kulttuuria vastustaa mikäli se on fasistinen, äärimmäisen naisvihamielinen ja suvaitsematon? Tai toisessa kulttuurissa sosiopaattinen(rikollinen; pakkoavioliitot, silpomiset, kunniaväkivalta)?

Pitääkö rasistin leimaa välttääkseen oltava täydellisen kulttuurirelativisti, vaikka sitten jossain kulttuurissa pakkonaitettaisiin pikkulapsia vanhuksille tai kivitettäisiin raiskatuksi joutuneita naisia?

• kaikki.on.rasismia kirjoitti:

Nopeasti ajatellen on siis myös rasismia vastustaa uusnatseja, helvetin enkeleitä tai muita rikollisia alakulttuureja. Tai skientologiaa tai vaikkapa Jim Jonesin lahkoa.

Eli saako kulttuuria vastustaa mikäli se on fasistinen, äärimmäisen naisvihamielinen ja suvaitsematon? Tai toisessa kulttuurissa sosiopaattinen(rikollinen; pakkoavioliitot, silpomiset, kunniaväkivalta)?

Pitääkö rasistin leimaa välttääkseen oltava täydellisen kulttuurirelativisti, vaikka sitten jossain kulttuurissa pakkonaitettaisiin pikkulapsia vanhuksille tai kivitettäisiin raiskatuksi joutuneita naisia?

No käytännössä kyllä. Mutta minä en pidä itseäni mitenkään uusnatseja ylempiarvoisena tai että heillä ei saisi olla mitään oikeuksia.

Minä en pidä kulttuurin vastustamista mitenkään rasistisena. En minäkään halua että länsimaat ottaisivat vaikutteita mainitsemistasi islamin kulttuuriin kuuluvista asioista. Mutta jos vihaat muslimeja heidän kulttuurinsa takia niin se on rasismia. Ja juuri sen takia koko maahanmuutto on niin kaksipiippuinen juttu.

• kaikki.on

No käytännössä kyllä. Mutta minä en pidä itseäni mitenkään uusnatseja ylempiarvoisena tai että heillä ei saisi olla mitään oikeuksia.

Minä en pidä kulttuurin vastustamista mitenkään rasistisena. En minäkään halua että länsimaat ottaisivat vaikutteita mainitsemistasi islamin kulttuuriin kuuluvista asioista. Mutta jos vihaat muslimeja heidän kulttuurinsa takia niin se on rasismia. Ja juuri sen takia koko maahanmuutto on niin kaksipiippuinen juttu.

En vihaa muita kuin yksilöitä, jotka tekevät huomattavaa pahaa. Sille en voi paljoakaan etten tunnusta heille samaa ihmisarvoa kuin muille, ei tee niin tosin valtiokaan vaan rankaisee kuten kuuluukin.
        Inhoan ja karsastan kunniakulttuureja ja islamin lahkoa jos ei se ole tullut selväksi. (en pidä natseistakaan, mutta he ovat varsin vaaraton, pieni ja säälittävä voima suomessa)
        Yksilötasolla arvioin jokaisen ihmisen erikseen, mutta isommalla skaalalla puolustan myös suomalaisten oikeutta omaan kulttuuriinsa, vapauksiinsa, turvallisuuteensa ja arvoihinsa ilman vieraiden kulttuurien tuomaa sosiopaattista ja vihamielistä taantumuksellista arvomaailmaa saatika rikollisuutta.

• kaikki.on
        kaikki.on kirjoitti:

En vihaa muita kuin yksilöitä, jotka tekevät huomattavaa pahaa. Sille en voi paljoakaan etten tunnusta heille samaa ihmisarvoa kuin muille, ei tee niin tosin valtiokaan vaan rankaisee kuten kuuluukin.
        Inhoan ja karsastan kunniakulttuureja ja islamin lahkoa jos ei se ole tullut selväksi. (en pidä natseistakaan, mutta he ovat varsin vaaraton, pieni ja säälittävä voima suomessa)
        Yksilötasolla arvioin jokaisen ihmisen erikseen, mutta isommalla skaalalla puolustan myös suomalaisten oikeutta omaan kulttuuriinsa, vapauksiinsa, turvallisuuteensa ja arvoihinsa ilman vieraiden kulttuurien tuomaa sosiopaattista ja vihamielistä taantumuksellista arvomaailmaa saatika rikollisuutta.

Mm. tällaista kehitystä vastustan:

https://vimeo.com/253389215

• Minäminäminäminä
        kaikki.on.rasismia kirjoitti:

Helvetin enkelit ovat liikemiehiä suuremmissa määrin...

• Naurattaameitä

Minusta tuo on hyvä määritelmä rasismille enkä itse pysty määrittelemään sitä paremmin.

Et tietenkään...:))))) , et edes omin sanoin ,miksiköhän?

• 989809898
        Minäminäminäminä kirjoitti:

Helvetin enkelit ovat liikemiehiä suuremmissa määrin...

Järjestäytyneeitä rikollisista voidaan toki käyttää sitäkin sanaa, mutta ei se silti edusta sellaista liikemieskulttuuria, jota ainakaan minä toivoisin suomeen suuremmissa määrin - tai lainkaan.

• Suomi-Deadland

Monikulttuurisuus ei ole mikään vastaus mihinkään, eikä siitä "monikulttuurisuudesta", joka on nyt tapetilla, ole mitään yhteiskunnallista, taloudellista tms. hyötyä. Aivan niin. Ei yhtään mitään hyötyä Suomen kaltaiselle sivistysmaalle. Nykyinen monikulttuurisuusilmiö on vain harhaanjohtava muoti-ilmiö vailla järkeä.

Suomi on ollut monikulttuurinen maa jo jääkauden jälkeisestä asuttamisesta lähtien, sillä Suomen kamaraa on asutettu jopa viidestä eri suunnasta, joista on tullut eri kulttuurien ja heidän jälkeläistensä edustajia. Siksikään suomalaiset ei ole ulkonäöltään yhteneväisiä, kuten esim. arabit, aasialaiset jne. Sotien jälkeen Suomeen on tullut tasaisesti populaa eri puolilta maailmaa. "Suomalaisuus" tms. on paitsi isänmaallinen mielikuva, se on myös negatiivisessa mielessä vastapuolen käyttämää propagandaa. Kumpikin ryhmä on väärässä.

"Junttisuomi" ja muut vastaavat Suomea ja suomalaisuutta väheksyvät ja ivaavat termit on siis pelkkää harhaanjohdatusta, joiden tarkoitus on luoda illuusio jostain huonosta, jotta voidaan puolustella yhteiskunnallisia suuria muutoksia. Keitä tällainen mahtaa palvella? Jos toiminnasta on silminnähden haittaa, mutta sitä puolustellaan, sensuroidaan, peitellään jne., niin mikä on tällaisen toiminnan motiivi? Rehellinen ja reilu?

Tämä nykyinen monikulttuurisuusilmiö sekä rasismi-ilmiö ovat molemmat keinotekoisia mediailmiöitä, joilla kansaa johdetaan harhaan. Millä tavalla muslimit/somalit/turvapaikanhakijat tekee Suomesta monikulttuurisen? Miksi monikulttuurisuutta ylistettäessä puhutaan lähes yksinomaan turvapaikanhakijoista? Miksi turvapaikanhakijoista sanotaan, että he nostavat Suomen uuteen nousuun, täyttävät työvoimavajetta, parantavat geenejä jne jne jne.... Juuri niin. Pelkkää harhaanjohdatusta. Muslimi, islam, somali tms. ei tee jo ennestään monikulttuurisesta ja kansainvälisesti monessa mukana olleesta Suomesta yhtään sen monikulttuurisempaa eikä menestyvämpää. Turvapaikkaralli maksaa suomalaisille useita miljardeja euroja vuodessa ja sen ongelman lisäksi on monia muitakin ongelmia, joita hallituksemme ja viranomaisemme eivät kykene hallitsemaan: rikollisuuden kasvu, kilpaileva ja uhkaava uskonnollinen elämäntyyli, uudet sairaudet, yhteiskunnan yleisen laadun lasku, yhteiskuntarauhan rikkoutuminen, vastakkainasettelu, kansan hajautuminen ryhmiin, jotka ovat toisiaan vastaan jne.

Kun ensin tekee selväksi nykyisen toiminnan luonteen ja seuraavaksi sen, mitä siitä kerrotaan ja miksi, niin ei ole vaikea nähdä, että taustalla häärivät voimat eivät ole rehellisellä tiellä. Humanitäärinen työ, solidaarisuus yms. on vain murto-osa tästä toiminnasta. Siitä minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa.

Meillä on olemassa lainvoimainen pakolaiskiintiö, joka on laskettu sen mukaan, mitkä ovat meidän resurssimme toteuttaa se hallitusti. Moni on varmasti huomannut myös sen, että meillä on pakolaisia ja sitten alettiin käyttää termiä maahanmuuttaja. Eivät nämä kiintiön ylittävät tph:t ole maahanmuuttajia. He ovat turvapaikanhakijoita, joilla ei ole lainmukaista oikeutta jäädä Suomeen. Silti heidät sijoitetaan asuntoihimme, kylpylöihimme, kouluihimme jne ja samalla puhutaan kotoutuksesta. "Kotoutus" on sekin pelkkää kosmetiikkaa, sillä meidän resurssimme eivät riitä täysimittaiseen ja onnistuvaan kotoutukseen. Koska tiedämme, keitä Suomeen asutettavat ovat, tiedämme, että heidän "suomalaistaminen" on joko sukupolvia kestävä vitun kallis projekti, tai sitten sellainen, että se kaatuu alkumetreillä omaan mahdottomuuteensa: maa islamisoituu, ja siitä tulee vähitellen kehitysmaa, sillä Suomen kaltaisen maan infran yms. ylläpitoon tarvitaan hyvää koulutusta, kokemusta, terveitä arvoja jne. Ruotsi on jo hyvän matkaa meitä edellä, mutta perässä tulemme.

Huomio täytyy siis kiinnittää siihen 1. keitä tänne on tulossa, 2. millaisia he ovat luonteeltaan, arvoiltaan jne., 3. millaisella politiikalla toimintaa johdetaan, 4. mitkä mahdollisuudet on toteuttaa toiminta ilman yhteiskunnallisia ongelmia, 5. mitä se maksaa ja kuka maksaa, 6. missä vaiheessa vihelletään peli poikki, vai annetaanko epäonnistumisen seurausten elää omalla painollaan, kuten esim. Ruotsissa.

Kaarnavene ei Suomea pelasta. Sen pelastaa vain ja ainoastaan rehellinen poliitikko. Valitettavasti rehelliset poliitikot eivät koskaan saa paikkaa korkeimmalla asteella.

• Suomi-Deadland

Unohtui:

Kuka siis tuhoaa Suomen? Vain täydellinen idiootti tai laskelmoivasti toimiva trolli kirjoittaa, että rasismi on se, mikä tuhoaa jotain. Aloittaja, kumpi siis olet? Täydellinen idiootti vai trolli?

• kaksivaihtoehtoavastata
        Suomi-Deadland kirjoitti:

Unohtui:

Kuka siis tuhoaa Suomen? Vain täydellinen idiootti tai laskelmoivasti toimiva trolli kirjoittaa, että rasismi on se, mikä tuhoaa jotain. Aloittaja, kumpi siis olet? Täydellinen idiootti vai trolli?

Entäs kumpi sinä olet?

• Eiislamille

Suomi-Deadland! Loistava kirjoitus, totta joka sana! Kiitos!

• qåaäzm

Hyvä kirjoitus tuo iso tuossa ylempänä. Demarit kun vallan saa, suureen vaaraan joutuu maa. Silloin alkaa melu pauhu, se on isänmaallisen kauhu. Tuskin housut (aamulla) jalkaan saa, kun jo rasistiksi huudetaan. Persut vastavoima tälle ompi, ellei ihminen ole sompi.

• asiantuntijax

"Junttisuomi" ja muut vastaavat Suomea ja suomalaisuutta väheksyvät ja ivaavat termit on siis pelkkää harhaanjohdatusta, joiden tarkoitus on luoda illuusio jostain huonosta, jotta voidaan puolustella yhteiskunnallisia suuria muutoksia. Keitä tällainen mahtaa palvella? Jos toiminnasta on silminnähden haittaa, mutta sitä puolustellaan, sensuroidaan, peitellään jne., niin mikä on tällaisen toiminnan motiivi? Rehellinen ja reilu?"

-Vastaus on aivan selvä ja ilmeinen : Ne piirit jotka ajavat Euroopan Unionista liittovaltiota eli federaslistit. Federalistit hyötyvät siitä että kansallisvaltiot ajatuvat hajaannuksen tilaan ja mitä enemmän onnistutaan laimentamaan kansallistunnetta niin sen helpommin saavat onnistumaan katalat suunnitelmansa.

Tämä suunta , mihin EU on nyt kulkemassa , ei ole sellainen missä Suomen kaltaisen pienen kansakunnan kannattaisi olla jäsenenä mukana. Tulevassa Euroopan Yhdysvalloissa suomalaisilla on vain ja ainoastaan hävittävää kansakuntana. Ei mitään voitettavaa.

• Enemmänharkintaa

Ai tuhoavat, matut ovatkin rasisteja no niin tuhoavatkin ja kovaa vauhtia

• asiantuntijax

Jeremy Rifkin (s. 1943, Denver, Colorado, Yhdysvallat) on yhdysvaltalainen taloustieteen kandidaatti (B.S.) ja kansainvälisen kaupan asiantuntija. Rifkin on perustanut Taloudellisten suuntausten järjestön (The Foundation of Economic Trends), jonka johtajana hän toimii.

Rifkin tuli tunnetuksi varsinkin teoksestaan Työn loppu (The End of the Work, 1995), jossa hän esittää, että automatisaation myötä tietokoneet, robotit ynnä muut uudet huipputeknologian keksinnöt korvaavat ihmiset nopeaan tahtiin kaikilla aloilla. Työpaikat katoavat tuotannosta, vähittäismyynnistä, pankkialalta, kuljetuksista, maataloudesta ja julkishallinnosta. Uudet yhteiskunnan tukitoimin perustetut työpaikat ovat huonosti palkattuja ja määräaikaisia töitä. Ilman työtä jääville Rifkin suosittelee ns. kolmatta sektoria eli vapaaehtoistyötä erilaisissa hyväntekeväisyysjärjestöissä.

Rifkinin tuotannosta on suomennettu kaksi teosta. Työn loppu –teoksen alkusanat on kirjoittanut Martti Ahtisaari. Vuonna 1998 ilmestynyt Biotekniikan aika. Geenin valjastaminen ja uuden maailman luominen (The Biotech Century) käsittelee tulevaa vuosisataa geenitekniikan näkökulmasta.

Rifkinin mukaan koko länsimainen talousteoria on muuttumassa, koska materiaalisten hyödykkeiden sijaan kauppaa käydään vastaisuudessa yhä enemmän immateriaalisilla tuotteilla, kuten esimerkiksi tv-formaateilla. Myös arkipäiväisten tuotteiden markkinoimiseksi tarvitaan hyvä tarina ja brändi, jolloin tavarasta voidaan periä korkeampi hinta..

• qåaäzm

Kuinka Rifkin liittyy tähän aiheeseen?

• aavikon.oikeuskirjote
        qåaäzm kirjoitti:

Kuinka Rifkin liittyy tähän aiheeseen?

ASiantuntija! Eikö rassukkasika osaa edes lukea?

Luukeminen kanataa usein;):):)

• 242353452

Ei se siltikään lisää sosiopaattisten kulttuurien tarvetta länsimaissa.

• 242353452
        242353452 kirjoitti:

Ei se siltikään lisää sosiopaattisten kulttuurien tarvetta länsimaissa.

Tarkoitan siis ryssiä.

• 242353452
        242353452 kirjoitti:

Tarkoitan siis ryssiä.

Totta järjestäytyneen rikollisuuden osalta.

Mutta itse trollille; elänet jossain punaviherkuplassa, jossa sinun on turvallista kritisoida vain ryssiä. Sinulla ei ole munaa avautua islamin, kunniakulttuurien ja kehitysmaalaisten mädätyksestä ja leikit niiden suhteen täysin sokeaa. Harvinaisen pelleä.

• gsp

Jumalauta, miten tuo "aavikon antropologi" kehtaa haukkua Suomen
      kansalaisia, menköön itse naimaan kameleitaan. Jos tallainen tyyppi
      tulee vastaan mielipiteineen silloin kun olen menossa katanaharjoitteluun,
      se kerätään kadulta kappaleina lapiolla.

• Tulikoselväksi

Kaikkihan,jotka vastustavat kahta sairasta ideologiaa,eli islamia ja kommunismia,ovat rasisteja.Ne molemmat eivät ole toimineet missään ilman raakaa väkivaltaa ja naisten alistamista,eikä kumpaakaan tarvita sivistysmaissa! Kummankaan sairauden kannattajat,eivät ole mitään pyytämässä,VAAN VAATIMASSA ja se saa heidän elättäjänsä,eli tav työssäkäyvän sapen kiehumaan!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      152
      8913
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2649
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      48
      2427
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2427
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1833
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1827
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1723
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      45
      1259
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1136
    Aihe