Kuka on enemmän oikeassa.?

Onko enemmistö tuo vai vähemmistö.

Onko Suomen oppositio tuollainen?

Kaikki Suomen oppositiopuolueetovat nostaneet kannatustaan. Menetyisilö Suomi paremmin vaikkapa demarien vallassa.?

16

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaa.kyselyä

      Oletko jo ihan sekaisin tämän politikointisi kanssa?
      Taidat nähdä jo painajaisia demareista!

    • katt..leija

      Kaikkihan aina ovat olevinaan oikeassa, eikös se niin ole. Mitä minä olen seurannut niin vuorotellen nuo puolueet ovat hallituksessa tai oppositiossa.
      Aika usein puolueen kannatus nousee oppositiossa ollessa kun kansa uskoo heidän lupauksiaan. Hallituksessa ollessaan lupaukset unohtuu tai sitten syytetään edellistä hallitusta. Aina tämä kiertokulku jatkuu, sillä kansa on aina ollut kahtiajakautunut, hieman vaan voimasuhteet vuorottelevat.
      Jos ollaan olevinaan oikeassa ei se tarkoita kuitenkaan viisautta.
      Asioiden hoitoon näyttää vaikuttavan eniten syyt, jolla saadaan puolueelle kansansuosiota ja ääniä vaaleissa.
      Ruunemannilla taatusti mielipide ja vastaus kysymykseensä, minä en osaa suoraa vastausta antaa kun asiassa on niin monta puolta.

    • näin-PITÄISI-OLLA-

      alotukseen vastaus:

      Enemmistö on aina oikeassa,
      lakipykälät pitää muokata a i n a enemmistön mielipiteen mukaan,

      " rosvot kiinni " sano Vennamo aikoinaan,

      • Onko lehmän pas ..kakka hyvää? Vai onko miljoona kärpästä väärässä?

        Katt...leijalla oli vastaus, johon minäkin voin samaistua, en siis yhtyä!))


      • ÄLY_HOI_ÄLÄ_JÄTÄ
        Kristiina23 kirjoitti:

        Onko lehmän pas ..kakka hyvää? Vai onko miljoona kärpästä väärässä?

        Katt...leijalla oli vastaus, johon minäkin voin samaistua, en siis yhtyä!))

        Haloooo,

        OLIKI IHMISISTÄ KYSYMYS,

        ei eläimistä, eikä hyönteisistä,


      • eppäilen

        "Enemmistö on aina oikeassa,
        lakipykälät pitää muokata a i n a enemmistön mielipiteen mukaan,"

        Ei taida Suomessa onnistua, se vaatisi yksipuoluehallituksen tai diktatuurin. Kun hallitus koostuu useammasta puolueesta hallitusohjelmankaan muodostaminen ei onnistu ilman kompromisseja.


      • kaikki-oli-laillista-
        eppäilen kirjoitti:

        "Enemmistö on aina oikeassa,
        lakipykälät pitää muokata a i n a enemmistön mielipiteen mukaan,"

        Ei taida Suomessa onnistua, se vaatisi yksipuoluehallituksen tai diktatuurin. Kun hallitus koostuu useammasta puolueesta hallitusohjelmankaan muodostaminen ei onnistu ilman kompromisseja.

        joo mutta rosvot kiinni,
        poraanreijät on tukittava lakipykälistä,

        pikkusen naurataa ku Brax oli oikeusministerinä
        hän sanoi aikoinaan misterinpaikalla ollessaan,
        ei kaikkia porsaanreikä VOIDA tukkia hah,
        Brax istui itsekkin forttumin hallituksessa
        josta mijoonat katosi muutamien taskuihin että vilahti vaan,
        laki suojeli niitä,


        kyllä vääryys pitää voida korjata eteenki hallituksessa


      • ÄLY_HOI_ÄLÄ_JÄTÄ kirjoitti:

        Haloooo,

        OLIKI IHMISISTÄ KYSYMYS,

        ei eläimistä, eikä hyönteisistä,

        "ÄLY_HOI_ÄLÄ_JÄTÄ"

        Turha huutaa minulle, koska vastasin mielestäni oikein aloittajan kysymykseen, joka on turhaakin turhempi. Tyypillistä ruunea.

        Lisäsinhän siihen, mitä itse ajattelen, siis Katt...leijan tapaan, koska hän kirjoitti minunkin mielipiteeni nasevasti.


      • Mitä.vielä
        kaikki-oli-laillista- kirjoitti:

        joo mutta rosvot kiinni,
        poraanreijät on tukittava lakipykälistä,

        pikkusen naurataa ku Brax oli oikeusministerinä
        hän sanoi aikoinaan misterinpaikalla ollessaan,
        ei kaikkia porsaanreikä VOIDA tukkia hah,
        Brax istui itsekkin forttumin hallituksessa
        josta mijoonat katosi muutamien taskuihin että vilahti vaan,
        laki suojeli niitä,


        kyllä vääryys pitää voida korjata eteenki hallituksessa

        Sitähän hallitus on tehnyt nostamalla bruttokansan tuloa, vähentänyt työttömyyttä ym.


    • taasko_alkoi_nokittelu

      Juuri tällä 70 palstalla tuntuu olevan ylivoimaisesti kaikkein tärkeintä oikeassa oleminen.
      Ei ole yllätys, että tuli oikein aihetta sivuava avaus.
      Todistelu ja väittely alkaa.
      Jos sitten ei pystykään vakuuttamaan muita, että on ainoa oikeassa oleva,
      pitää saada ainakin v i i m e i n e n s a n a !
      Tuohtumuksen kera: "Kehtaatkin!"

      • 3b4b

        Just niin ja jo kysymyksenasettelu on vailla mieltä.


    • ärrän.ihailija

      Saahan sitä aloituksia tehdä vapaasti.
      Keskustelun taso riippuu vastaajista.

    • kehukaa-ruunea

      "Ei ole yllätys, että tuli oikein aihetta sivuava avaus.
      Todistelu ja väittely alkaa."

      Ja mikä parasta, sen teki 83-v (vai tuliko jo täyteen toukokuun 8-pv 84-v) papparainen, joka haluaa aina jotain riitaa haastaa keskustelu palstalle.

      Usein hänellä on myös huoli, että palsta kuihtuu, kun hän ei ole mukana, koska sitä hän mielessään unelmoi, että hän on se ainoa oikea, joka palstoja pitää voimissaan?!

      Minä en pidä hänen irstailustaan, joita ilmenee joskus ja pahin oli se Merkkelin haarojenväli.

      Taitaa vaahto peittää ruunenkin haarojen välin, kun itsekseen runkkaa netti rakkaidensa kanssa?

      • ärrän.ihailija

        Ei sinunkaan vastaus keskustelun tasoa nostanut....


      • keinulauta

        kehukaa-ruunea

        Luin tuossa palstan kirjoituksia hieman surullisena, kauhistuenkin ensin. Pidän kyllä suorapuheesta, enemmän kuin myötäsilittelyistä, siis vain rauhan vuoksi.
        Kehut ja silittelyt kun aikaansaa vain väärää hyväksytyn tunnetta, vaikka tavoissa kohdella kanssakulkijoita, olisi meillä monella korjaamisen varaa.

        Jonkun näkemyksia aloittajasta en olisi halunnut lukea, niin oudosti rumimman jälkeen ne on tulkittu ! Onhan Ruuneman huikannut anteeksipyynnön palstalla, niin kuin sanoi, hävyttömyyksistään, ( tai rohkeasta suorapuheisuudestaan seksistä).
        Kun tuollaiset ylilyönnit on palstalla jo unohdettu, mikä viha oikeuttaa olettamuksia tuoda nimettömänä palstan lukijoille


    • pölhölä

      Ainakin osa kansasta on väärässä.
      juha miedot tai teuvo hakkaraiset ei voi olla älykkäitten ihmisten eduskuntaan äänestämiä.
      Muutamasta muusta nyt puhumattakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe