Kissantappajat

Miau

Mikä/mitkä vatipäät ne Kalamiehenpolun vuokrakömmänöissä on syyllisiä pienen kissan kidutukseen ja raadon hukkaamiseen.Muisti niin pahasti katkoo,ettei muka muisteta mihin se mytty piilotettiin.Nyt jos vuokrakodeilla on isännöitsijällä homma hanskassa niin katsoo,että on häätö seuraavana toimenpiteenä!Ei ole ensimmäinen kerta kun on eläin nirhattu.Roskiksestakin löytynyt mm. Lapset kirmailee pihoilla ja tuollaisia asujia samassa yhteisössä????

15

1023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenenkähänäitinpoikia

Ilmoittakaa heti isännöitsijälle ja häätö näille vaatikaa. Eivät kuulu ihmisten keskelle olemaa. Ja poliisille myös ilmoitus, toisen omaisuuteen (eläimeen) kajoamunen ja eläinrääkkäys. Joku roti pitää nöille sossun eläteillekin löytyä. Järkyttävä teko.

• Eikissanvihaaja

Minun tietääkseni kissa on ollut sossun elätin/työvieroksujan omistuksessa. Kyllä nämä kissojen ottajat voisivat pitää itse parempaa huolta lemmikeistään, ei antaa vapaasti juoksennella.

• Kauhistunut

Olet kyllä niin väärässä tässä asiassa,että ihmettelen tuollaista kommenttia.Liekkö ikinä sossun ovia aukonut edes!!!

• eikissanvihaaja
        Kauhistunut kirjoitti:

Olet kyllä niin väärässä tässä asiassa,että ihmettelen tuollaista kommenttia.Liekkö ikinä sossun ovia aukonut edes!!!

On On sossun elätti se on näkee sen jo naamasta!!!

• Kauhistunut
        eikissanvihaaja kirjoitti:

On On sossun elätti se on näkee sen jo naamasta!!!

Toivottavasti henkilöllisyytesi selviää ja joudut herjaamisesta ja väärästä tiedosta vastuuseen..

• eikissanvihaaja

Paskaa Tikunnokassa!

• tummempikaveri

onneks ei ollu mun kissa olisit päässy hengestäs selän takkaa ku et tiedäkää

• Tekijät-tiedossa

Kissa syötiin.

• ÄlkääRääkätköEläimiä

Itse löysin viemäristä kuoliaaksi rääkätyn kissan. Mikä ihme näitä ihmisiä oikein vaivaa?

• Kyllöneon

Huumeet

• Hoitoonvaan

Päästään terve ihminen ja lapsi eivät rääkkää eläimiä. Eli apua tarvitsevat ammattiauttajilta. Lapset tietysti oppii kaiken kotonaan vanhemmiltaan. Huono-osaisuus periytyy.

• kunnan-kuuluisuus
    • Kyllä ne tappajat tiedetään. Heistä pitää vain puhua, että maine kiirii.

• Myllypub4ever

Murha.infoon tekijästä / tekijöistä tietoa (täältä kun ne poistetaan), niin osataan varoa, jos naapuristossa asuu.

• NÄINSEON

Sekä virkavalta että eläinsuojelijat TOIVOVAT, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. Mikään laki sitä ei kuitenkaan kiellä.

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1793
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe