Eli voiko ip44 valokatkaisijan asentaa suoraan ulos ulkoseinään? Vai tarviiko olla joku ip55,ip54... mitä näitä ny on
IP44 vai IP55
13
489
Vastaukset
- asennasuoraan
Voi jos on taitava käsistään. Useimmiten se tuppaa menemään enempivähempi vinoon.
- Hyvästi_ei_pahasti
Vatupassi voi avittaa. Toisaalta jos mökki on kenollaa voi tempaista mututuntumalla. Kannattaa myös tutustua IP-luokituksiin.
- ihmettelenpä.vain
Entäs jos on pyöreä kaluste ja siinä keskellä pyöreä painike?
- Kyselijä
Hyvästi_ei_pahasti kirjoitti:
Vatupassi voi avittaa. Toisaalta jos mökki on kenollaa voi tempaista mututuntumalla. Kannattaa myös tutustua IP-luokituksiin.
Eikös ip44 oo roiskevesitiivis nii riittääkö se luokka ulos.
- ovikellopainike
ihmettelenpä.vain kirjoitti:
Entäs jos on pyöreä kaluste ja siinä keskellä pyöreä painike?
Pitää piuha siitä johonkin suuntaan pojottaa?
- ihmettelenpä.vain
Mikä piuha???
- avuttoman.apuri
Mikä piuha???
Googlaamalla tietäisit.
- Karvamies
Mikä piuha???
Piuha on roilokkeen sisällä oleva yksittäinen roilo. Tämähän on ikivanha vitsi.
- 44__
IPx4 riittää jos ei painepesurilla päälle roiski tai kylpypaljun sisäpuolelle laita.
- sisäänvettä
Ei riitä joseio suorassa
- ihmettelenpä.vain
Kuinka suorassa pitää olla? Entäs jos asentaja on kumarassa. Riittääkö google?
- Selvittäjää
Kuinka suorassa pitää olla? Entäs jos asentaja on kumarassa. Riittääkö google?
Voi olla että riittää kuha asentaja on suorassa. Voin selvittää asian ja palaan varmasti asiaan?
- Viksukille
Ei kannata täällä kysyä mitään kun on paviaanilauma aina päivystämässä. Sähköliikkeissä VOI saada asiallisen vastauksen. Ylläripylläri on että Bilteman neuvonnassa saa oikeitakin neuvoja: motonetissa neuvonta osaa yhtähyvin kuin ABC'n kahvilamyyjä neuvoo autonhuollossa ...
Sähköala on niin ammattisuojattu ala, ettei ammatti-sähikäisiltä saa kuin vittuilua, koskaan.
((on tullut itse kyseltyä vähän viimeiaikoina: 12V aurinkopaneelisysteemin sa asentaa vaikka arkkitehti, mutta neuvoja ei saa!))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751