Nikoo

Aloituksia
16
Kommenttia
17
- Kaasarista riskuksiEli olisi tarkoitus ihan harrastushommina tehdä ja kokeilla virittää/ahtaa toyota 3A 1,5l moottori jossa hankala jako i5205
- Volvo s40 käyntivikaEli olisi ongelma että auto volvo s40 -2000 "nykii" vähäisen sekä kierrokset saattavat jäädä hetkeksi leijjaamaan kun il1330
- KangasjohtoElikkäs saakos tuolla "kangasjohdolla" tehdä möki sähköasennukset, vai onko tarkoitettu vain "itsetehtyihin valaisimiin421213
- PorakaivopumppuJoo eli porakaivopumpun johdossa on neljä karvaa, ja pumppu on kolmivaiheinen niin eiks niin että nollaa ei käytetä koko0160
- Mmj ja tkk kinnikkeetEli saako mmj kaapelilla ja tkk kiinnikkeillä siistiä jälkeä vanhaan taloon ettei tarvitsisi ostaa mplm kaapelia?71075
- Tähteen vai kolmioonJoo eli siis olen laittamassa mökille kaivoon ejektoripumpun niin kytketäänkö se tähteen vai kolmioon kun sen kyljessä l10516
- Pääkytkin ryhmäkeskukseenAloin pohtimaan että käykö iso automaattisulake (kolmoiskoje) pääkytkimenä ryhmäkeskuksessa kun en ole löytänyt oikeen g20646
- NousujohtoTuli tässä mietittyä että kun pääkeskus on ulkona ja sisälle tulee ryhmäkeskus nii riittääkö nousujohdoksi 5x6 kaapeli j2315
- UppoasennusEli tuli tossa mietiskeltyä että miten asentajat tekee esim 1-kytkennän uppoasennuksella, että tuleeko syöttö kojerasiaa7392
- Mcmk 4x2,5+2,5Eli olisi tarkoitus laittaa sähköt ns puuliiteriin (joka on noin 4m pitkä ja 3m leveä) niin sinne tulisi pari lamppua,1205
- MPLM kaapeli?Eli pohdiskelin tuossa että mihin tarkoitukseen käytetään mplm kaapelia? Eikös se käy pelkästään kuiviin tiloihin niin e86383
- Oikosulkuvirta?Olisin laittamassa ulos semmoista pientä pistorasia"pylvästä" suihkulähdettä varten niin voiko sen matkan vetää 2x1,5 1,2190
- Derbi rikki?Minulla on derbi xtreme 2010 niin huomasin ajaessa kun olin saapumassa risteykseen ja yritin tiputtaa vaihteita niin va5590
- AntennivahvistinEli kun mökille tarvitsisin pelkän uhf antennin niin tarviiko mitään mastovahvistinta tai muutakaan väliin koska mökki o0140
- IP44 vai IP55Eli voiko ip44 valokatkaisijan asentaa suoraan ulos ulkoseinään? Vai tarviiko olla joku ip55,ip54... mitä näitä ny on13506
- Voiko kytkeä?Eli voiko samassa rasiassa kytkeä sekä pistorasioille ja valaisimille kaapeloinnit, siten että rasiaan tulee kaksi syött31709