VAIMON JAKAMINEN

SEKSIHAITAMPERE

Meillä aloitettiin vaimon 40 juhlien jatkoilla ja hyvin on mennyt liki 15 vuotta. Kimpassa olen nainut aina silloin tällöin kun vaimo on jonkun kotiin tuonut mutta enimmäkseen hän iskee kapakoista tai tanssipaikoilta ja nuoria miehiä, samanikäiset ei oikein kelpaa ! Tykkää myös olla useampien kanssa ja osaa kyllä houkutella ja näyttää vieläkin ihann hyvältä . keskimäärin pari miestä kuukaudessa ja sitten noita entisiä panoja jotka soittelevat uusinnan merkeissä, parhaana viikkona häntä nai kymmenkunta miestä ja välillä voi mennä monta viikkoa ilmankin ! Välillä hirvittää tuo määrä joka lienee jossain 400 miehen kieppeillä ja aika harva käyttää kortsua , mutta taudeilta on onneksi vältytty joitain pikku juttuja lukuunottammatta . Nytkin on viettämässä yötä kolmen kaveruksen luona mökillä ,tulee huomenna iltapäivästä kunhan selviää auton rattiin . Hiukaan itsellä sellainen kiihoittunut olo joten uni karkaa , eipä täällä muuten tähän aikaan viitsisi kirjoitellla . Noissa hommissa kannattaa naisen heti kieltää kuvaaminen sillä sellaisesta oli harmia pari vuotta sitten kun oli joku porukasta Levillä videoinut vaimon panemisen monen miehen voimalla ja video kiersi vaimon yhden ex panon kännykkään, onneksi kaveri vinkkasi vaimoa asiasta ja saatiin homma poikki kovien ukaasien kautta ! Suosittelen ehdottomasti , antaa potkua ja vaimolla säilyy kiima päällä kait vanhaksi asti , myös itsellä tuntuu aina yhtä kiihottavalta nuo vaimon tekemiset , toki ei sovi mustankipeille !

79

12004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse pääsin Aisankannattajaksi juoppokuskin paikalta. Vaimokaan ei voinut oikein mitään selitellä kun olin kuskannut häntä sinne ja takaisin.
      Joutui onneton myöntämään nauttineensa tilanteesta ja vain siksi.
      Olihan se sille paikka kun joutui valitsemaan Juhannus saunan sukunsa naisten kanssa tai sitten minun kanssa kahdestaan.

      • Tervetuloa saunaan.


      • Mieluummin ori, katsotaan mihin se riittää, parhaani teen...


      • jormalaiset kirjoitti:

        Tervetuloa saunaan.

        Jos Vaimo olisi mennyt saunaan sukunsa naisten kanssa olisi niissä rakkauden jäljissä ollut selittämistä.
        Ottamalla minut mukaan poikaystäväksi saimme saunoa kahdestaan.


      • Tarkoitit kai, läikyttää?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      mahtuisiko mukaan

      • Anonyymi

        😍 itsetyydytys.info 😍


      • Anonyymi

        Mahtuu s.posti niin voimme sopia tarkemmin.


      • Anonyymi

        Jätä sähköposti osoite niin otetaan yhteyttä!


    • Vaimoni on suostunut olemaan kolmen miehen nainen.
      Melkein jona viikonloppu ainakin toinen mies on mukana kimpassa.
      Kun ollaan pantu niin monta kertaa kimpassa niin kavereilla on pysyvä lupa panna vaimoani myös yksin..

      • Yleisen, Jani kertoi kolmen miehen naisesta. Lukisin sen niin että nuo kolme miestä on aina samoja.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Yleisen, Jani kertoi kolmen miehen naisesta. Lukisin sen niin että nuo kolme miestä on aina samoja.

        Samat miehet suurimmaksi osaksi.
        On myös muita joskus harvemmin.


      • Taidat haluta neitsyeitä?


      • Anonyymi

        Haluaisin jakaa kanssasi vaimosi, jos haluat. Olen nuori mies, 27-vuotias ja harrastan urheilua ja hyvällä terveydellä


    • Vaimoni kanssa ollaan aloitettu jo nuorena vaimoni ollessa noin pari kymppinen.
      Miehiä ja naisia sekä aviopareja on sängyssämme ollut.

      • Anonyymi

        Voin liittyä sinuun tai haluat, olen 27-vuotias nuori mies ja harrastan urheilua säännöllisesti


    • Anonyymi

      52mies terve hyväkäytöksinen joka haluis varatun rouvan panokaveriksi

      • Ota yhteyttä gmailin kautta niim keskustellaan.


      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyttä. 38v vaimoni kanssa haemme heteromiestä vakikaveriksi.
        Kivaa on ollut testailutkin eri miesten kanssa mutta edelleen vakimies haussa.


      • Jätä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.


    • Anonyymi

      Vapaa viiskymppinen sinkkumies kiinnostunut pareista jotka haluu vakiseuraa viriilistä miehestä pk-seudulla. Rento kiva rohkea meininki ilman liikaa alkoa.
      dashain ät hotmail.fi

      • Anonyymi

        Laitoin postia,tulikohan perille? T. Um54


      • Yritin lähettää sinulle viestin mutta se ei löytänyt osoitettasi.
        Missä vika?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laitoin postia,tulikohan perille? T. Um54

        Jos minulle lähetit niin ikävä kyllä ei tullut.
        Tilini ei oikein pelaa vielä.


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Jos minulle lähetit niin ikävä kyllä ei tullut.
        Tilini ei oikein pelaa vielä.

        Nyt minuun saa yhteyden
        Käyttäjätunnus ja gmail.com


      • Otinyhteyttä sinuun.


      • 38v.vaimo kirjoitti:

        Yritin lähettää sinulle viestin mutta se ei löytänyt osoitettasi.
        Missä vika?

        mä haluaisin tavata teidän kanssa, oon 19v nuori mies, asun järvenpäässä.
        [email protected]


      • Anonyymi

        Saitko postia? T. Um54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitko postia? T. Um54

        Meitä on muutama mies jotka käymme panemassa 60 naista. Kovasti tykkää kun oma mies ei enää kykene. Kaikki osapuolet tyytyväisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on muutama mies jotka käymme panemassa 60 naista. Kovasti tykkää kun oma mies ei enää kykene. Kaikki osapuolet tyytyväisiä.

        Olet yrittänyt saada minuun/meihin yhteyttä olisiko sieltä tullossa monta miestä panemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on muutama mies jotka käymme panemassa 60 naista. Kovasti tykkää kun oma mies ei enää kykene. Kaikki osapuolet tyytyväisiä.

        Mistäpäin ja minkä ikäisiä olette?


    • Me olemme molemmat mukana kun vaimo saa vierasta joko yhtä tai kahta vierasta ja itse panen vaimoani omalla vuorollani.
      Vaimoni suosikki esileikki ön on kaksi miestä tisseissä ja yksi nuolee pillùa.
      Vieraskoreana amnamme aina vieraan panna ensin vaimoni puhtaaseen pilluun.
      Puhdas vaimoni pillu on vain spermainen jos 2-3 miestä laskee spermat pilluun.

    • Anonyymi

      Oisko lapinalueelta kivaa herrasmiestä keski-ikään ehtineen sopusuhtaselle parille seurax

      • Anonyymi

        Käyn muutaman kerran vuodessa lapissa ja olisin halukas parille seuraksi.


      • Anonyymi

        Sulla ne sarvet on mennyt läpi pään.Puutteessa oleva ämmä on taas ollut asialla.


    • Anonyymi

      Meillä kaverit saa panna vaimoani.
      Kerran ravintolasta tultua meitä oli 6 miestä ja tuli puhetta pystyykö nainen tyydyttämään kuutta miestä.
      Kun meitä oli sopivasti kuusi miestä niin haettiin patja olohuoneen lattialle ja vaimo riisui itsensä ja ensimmäinen mies panemaan. Pantiin vuorotellen ja jokainen pani ainakin kahdesti i itsekin panin neljä kertaa osa yhtä monesti.
      Kyllä vaimo tyydytti 6 miestä ja luulen että olisi mennyt vielä useampi mies.

      • Anonyymi

        Sinä olet kävelevä muinaisjäänne.Tai oletko oppinut vielä edes kävelemään tuskinpa.Ei puutarhatontut kävele.Tonttulakki taitaa kiristää päätäsi kun katsoo sun ilmeitä.


    • Anonyymi

      Vaimoa ollaan pyöritetty ja pantu vuorotellén.
      Nyt nukahti väsymyksestä aamulla herätetään ja pannaan taas kimpassa.

      • Anonyymi

        Eunukin löpinöitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin löpinöitä

        Aivottoman apinan kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eunukin löpinöitä

        Aivottoman apinan kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivottoman apinan kommentteja.

        Raivohullun rutinoita sikahuoran supinoita paska ankan pakinoita.


    • Millaista on panna useamman miehen kanssa?
      Kiinnostava ajatuksena mutta miten toteutus?

      • Anonyymi

        Aivan taivaalisen ihanaa😗 meiillä toteutus onnistuu ilmotuksella ja koti miehet tulleet. Viimeksi neljä vierasta miestä, yleensä kaksi miestä panemassa yhtä aikaa nyt kaksi katseli vierestä. Ihanaa nähdä kun odottavilla kullit kovanaet pääse panee mua😗rva 36


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan taivaalisen ihanaa😗 meiillä toteutus onnistuu ilmotuksella ja koti miehet tulleet. Viimeksi neljä vierasta miestä, yleensä kaksi miestä panemassa yhtä aikaa nyt kaksi katseli vierestä. Ihanaa nähdä kun odottavilla kullit kovanaet pääse panee mua😗rva 36

        Tietysti eihän tuollanen tautipesä pershoro muuhun kykene ja sonnit nauraa selän takana miten tyhmä olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti eihän tuollanen tautipesä pershoro muuhun kykene ja sonnit nauraa selän takana miten tyhmä olet

        Etkä sinä pysty muuhun kuin toistaa samoja kommenttejasi.Harvinaisen tyhmä apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti eihän tuollanen tautipesä pershoro muuhun kykene ja sonnit nauraa selän takana miten tyhmä olet

        Muistako noi kommenttisi kun olet toistanut niitä jo kauan.Luulen kyllä olet kirjoittanut ne paperille ja sit laittelet niitä.Onko sulla kavereita laatimassa noita.Tuskin tollasella idiootilla on kavereita.Jostain ole napannut jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistako noi kommenttisi kun olet toistanut niitä jo kauan.Luulen kyllä olet kirjoittanut ne paperille ja sit laittelet niitä.Onko sulla kavereita laatimassa noita.Tuskin tollasella idiootilla on kavereita.Jostain ole napannut jutut.

        Puhu omasta puolestas peräkamari nysvä siellä ne sinun sängyn ja patjan välissä jallut ja Kallet oottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä sinä pysty muuhun kuin toistaa samoja kommenttejasi.Harvinaisen tyhmä apina.

        Totuus tekee kipeää se on näillä sivuilla nähty kun sitä mittatikkua ja pesää ei heru hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi

        Ei olis painu vanhainkotiin fossiili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu omasta puolestas peräkamari nysvä siellä ne sinun sängyn ja patjan välissä jallut ja Kallet oottaa.

        Taidat olla alan asiantuntija kommentistasi päätellen kattele sä niitä lehtiäs.Mistä tollasia vanhoja hampaattomia ämmiä vielä löytyy.Tekohampaat louskuttaa tyhjää ämmän pää ei pysy enää mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu omasta puolestas peräkamari nysvä siellä ne sinun sängyn ja patjan välissä jallut ja Kallet oottaa.

        Mun piti käydä oikein googlesta kattoo mitä nämä jallu ja kalle oikein on.Luulin niitten olevan pesäpalloilijoita tehän juntit ihannoitte niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tekee kipeää se on näillä sivuilla nähty kun sitä mittatikkua ja pesää ei heru hehehehee 🤣 😂

        Eipä ole herunut sullekkaan vaikka innokkasti joka puolella olet esillä.Mulla on kotona tarjolla ihan riittävästi.Minä olen vaan sua varten täällä.kun tommonen idiootti kärttää täällä naista ja enimmäkseen taitaa miehet kiinnnostaa.Huvittava seurata sun räpellystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu omasta puolestas peräkamari nysvä siellä ne sinun sängyn ja patjan välissä jallut ja Kallet oottaa.

        Nyt selvisi mistä ammennat noita tyhmiä kommenttejasi.Taidat olla innokas noitten lehtien lukija.Sulta varmaan löytyy kaikki vuosikerrat.Hyviä lukuhetkiä peräkylän kylähullulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus tekee kipeää se on näillä sivuilla nähty kun sitä mittatikkua ja pesää ei heru hehehehee 🤣 😂

        Ihan kun olisit keksinyt jotain suurenmoista mut ei.Tyhmän tätytyy nauraa itselleen omalle säälittävyydelleen.On sun elämä aika ankeeta.


      • Anonyymi

        Vieläkö "suvi18" tääl sivuilla. Vois yv viestitellä


    • Anonyymi

      Minun 2 työkaveria tuli meille viettämään iltaa, päätettiiin lämmittää saauna ja mentiin saunaan ja vaimo tuli mukaan.
      Työkaveria alkoi keulimaan ja vaimoni kysyi voidaanko olla kimpassa.
      Siitä sitten vaimolta riisuin kylpytakin ja vietiin sänkyyn ja pantiin kimpassab ç

      • Anonyymi

        Työkaverillas ja sulla ei keuli kun korvien välissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkaverillas ja sulla ei keuli kun korvien välissä

        Hiljaista se tuntuu sullakin olevan,Ei edes korvien välissä keuli.Aivokuollu vanha ämmän raato kun olet.


    • Anonyymi

      Pillua kannattaa käyttää kun on mahdollista.
      Siksi minä nain kolmen miehen kanssa eri aikoihin.
      Parasta on 1N ja 2M kerrrallaan.

      • Anonyymi

        Mieheni kanssa rakastellaan aina vaikka olisi toinenkin mies mukana.
        Minä haluan miesporukan pantavaksi missä mies pillussa vaihtuu kun puhti edelliseltä loppuu.


      • Anonyymi

        Puhut varmaan ihan omasta itsestäsi.Sinä tuskin olet naisen lähelle koskaan päässyt.


    • Anonyymi

      Me ollaan kimppailtu nyt pari vuotta. Vain mies tai kaksi ollut oman miehen lisäksi. Olimme jo pitkään haaveillut tai oikeastaan oli miehen fantasia aluksi toisesta miehestä panemaan minua. Yhtenä kesänä oltiin mökillä meidän perhetutun kanssa joka oli eronnut hiljattain. Miehet oli saunassa kun sieltä huudettiin tule nyt meidän kanssa saunaan.
      Oma mies sanoi lähtevänsä uimaan niin jäin kahdestaan vieraan kanssa saunaan niin ohimennen sanoin että voiko vähän hieroa hartiota huomasin kuinka yritti peitellä seisokkiaan. Pian siirryttin mökin puolelle laitti minut ratsastamaan heti ja kun mies tuli sisään hänen onnellinen ilme ja kalu kovana huokasi että vihdoinkin. Siitä lähtien minulla on ollut aina varamies.

      • Anonyymi

        Minä puhuin asiasta monta vuotta. Reaktioni oli samanlainen kuin edellisessä tarinassa.
        Vaimo otti minulta suihin. Yhtäkkiä hän kysyi. -Haluaisitko että minä nain muittenkin kanssa. Voin antaa muillekin jos haluat. Kiihottaako sinua ajatus toisesta miehestä minun pillussa? Taitaa kiihottaa. Sinä olet muuttunut ihan kivikovaksi.

        Ei kestänyt kauan kun laukesin vaimon suuhun ja samalla huusin että haluan.


      • Anonyymi

        Oletkos sattunut näkemään.Kato siihen vierees sieltä löytyy lähempää.Virtahevon kokoinen mätäraato.Ei sua kukaan eläväkään kestä.


    • Anonyymi

      Olis mukava lainnata jonkun vaimoa silloin tällöin

      • Anonyymi

        Sinä olet tehnyt sitä peräkammarissa jo vuosia.Nyt on jo mummos hengetön mut jatkat edelleen.


      • Anonyymi

        Ei kai tane tuhkaluukun kommentti.Ei kukaan muu voi totuutta itsestään laittaa.Tane on vähän yksinkertainen.On se hyvä kun joku on rehellinen hyvä tane.


    • Kaverien kanssa ollaan pantu vaimoani usein kimpassa.
      Itseäni kiihoittaa kun kaverit panee mun rakasta kaunista vaimoani.
      Parasta on kun kaksi panee yhtä aikaa pilluun ja yhdeltä vaimo ottaa suihin.

      • Anonyymi

        kyllä löytyy


    • Anonyymi

      Onpa upee asenne miehellä.Noin on hyvä tekisin itse niinkuin sinä,mutta vaimo ei ala. Hyvää jatkoa,että säilyisi tuo into mahdollisiman pitkään.

    • Anonyymi

      Tervehdys.
      Ollaan vaimon kanssa vastaavaa toimintaa harrastettu jo muutamia vuosia naapurin kanssa.,jotka ovat saman henkisiä. On ollut vuorollaan omavaimo meidän kahden ukon nussittavana sekä naapurin vaimo ja sit neljästään.. vaimot on nauttinut saamastaan huomiosta ja orgasmien määrästä. Nyt tilanteen mutkistuttua olis tarvetta löytää uusi pariskunta edellisen tilalle,niin olisko kelläänjtietoa mistä olis mahdollista löytää??mielekkään sivustolle ei viitsisi profiilua tehdä. Asutaan oulun alueella. Ollaan terveitä ja kunkossa oleva,mies on 48v ja vaimo 44v pyöreä ja himokas.
      Otetaan asiallisia vastauksia vastaaan.

      • Anonyymi

        Kymmenisen vuotta parinvaihtoa tuonut valoa pari suhteeseen. Tllä hetkellä kaksi sydän ystävä paria , toine pari samalta paikka kunnalta ja toinen 100km päässä. Olemme myös tavanneet kaikki yhdessä myös vaihdettu puolisoita keskenämme viikon lopuksi. Sexsi trehvit sivustolla löysimme toisemme, tavattiin aluksi ravintolassa hyvän ruuan ja toisiimme tutustumisen merkeissä. Kaikein tärkein henkisyys jos ulkoisia asioita hakee tuskin pidempi ystävyys onnistaa. Tietysti seksistä pitää nauttia molempien puolisoiden ilman mutasukkaisuutta. Pari 50v


    • Anonyymi

      Meillä nussittu vaimoa kimpassa jo 5v. Mukana 1-3 vierasta kerralla. Vaimo tykkää saada vieraan spermaa vittuunsa ja kiimassa koko ajan.

    • Anonyymi

      Tuossa 40 tienoilla useimmilla vaimoilla vieraan kaipuu. Näin se alkoi meilläkin.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 97 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe