Taloussanomat tänään 77 sähköyhtiötä. Koillis Satakunnan Sähkö sijalla 9 toki löytyy muutamia vielä kalliinpia, lähinnä lapista ja itäsuomesta.
Kallis Satakunnan Sähkö
8
945
Vastaukset
- Jovaihtanut
Vaihtakaa sähköyhtiötä nopeasti ,säästöä tulee.
- eikämaksa
Sori siitä, sähkön siirtohintaa ei voi kilpailuttaa. Energiahinta on kilpailutettu ja on muuten siinäkin eroa.
- Poli
Joopase joo koillissatakunnasta kannattaa erota on sen verta kallis.
- Sähköhometta
Myyntiin koko paska saa kunta rahaa et olis kunnon koulu.
Saakelin lois sähkö mitähän vielä. - Swimmigswim
Jes jes ja niillä rahoilla uimahalli,niin saiturit kuolee ranteitten aukiviiltoon.
- Paimenpoikaa
Koko talon sisusta on täynnä ylimielistä skeidaa ,verratkaa ny saatana hintoja.
- Arsk
Myyntiin,ainakin kunnan osuus,
- Kss
Kss on kallis koska se on laadukas mut teil hinteil ei vaa oo varaa laatuu...eikä oo muuten ylimielisiä vaa erittäin ystävällisiä ja osaavia... Kannattais joskus ite soittaa tai käydä paikan pääl nii tietäisitte... Ja just osti pari vesivoima laitosta pohjan maalta että saatais kaikille sähköö ku on nii paljon asiakkaita.... Toisin ku muil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408