Löytyy Raamatusta esimerksi profetiat todistavat Jumalan olemassaoloa .
Vastaukset 13
- DamaskonTuhoTulossa
Amen.Näin todistavat miljoonat kristityt. Tässä Martti ja Pekka toteavat Raamatun profetioiiden toteutuvan. Suurin osa toteutunut, joitain vieläkin aikaansa odottamassa.
Eiköhän se ole niin, että Jumalasta kerrotaan, mutta se ei tarkoita Jumalan olevan olemassa.
Kun muutama aika sitten TV:sta tuli dokumentti viidakkokansasta, niin he eivät menneet läheiselle vuorelle, koska heidän mukaana siellä lymyää Jumala. Itse näen tuollaisen pelkkänä luulona.- Keskivikko6Kesäkuuta2018
torre12 kirjoitti:
Eiköhän se ole niin, että Jumalasta kerrotaan, mutta se ei tarkoita Jumalan olevan olemassa.
Kun muutama aika sitten TV:sta tuli dokumentti viidakkokansasta, niin he eivät menneet läheiselle vuorelle, koska heidän mukaana siellä lymyää Jumala. Itse näen tuollaisen pelkkänä luulona.Jumalasta kerrotaan siksi kun Hän on olemassa.
Tuota väitettä ei allekirjoita kuin Pekka Reinikainen, mutta ei Päivi Räsänen, Tapio Puolimatka, Pasi Turunen, eikä moni muu erittäin konservatiivinen.
>> Kiistämättömiä tieteellisiä todisteita <<
Olet käsittänyt kiistämättömän tieteellisen todisteen aivan väärin.
Olisit otsikoinut: "Kiistämättömiä pseudotieteellisiä "todisteita", niin sitten se pitäisi paikkansa.
- Jobinpostia
Job.7:8 Ken minut näki, sen silmä ei minua enää näe; sinun silmäsi etsivät minua, mutta minua ei enää ole.
- Kuplapuhkee
1Joh.4:12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt......1Moos.32:30 2Moos.33:11 5Moos.5:4 Tuom.6:22
- TunnettuHomoOot
torre12 kirjoitti:
Eli ainakin Jeesus oli suuri valehtelija.
Sä olet valhetta jauhanut usein.
Millä tavalla profetiat todistavat Jumalan olemassaolosta?
- BistDuIdiot
Matemaatikko et taida olla etkä penaalin terävin kynä.
Tuossa yx valhe, teoria, jota ateisteista moni luulovikainen on aikojen saatossa oikeana.Evoluutio on valhetta.
http://www.tv7.fi/vod/player/19608/
- Usko.siirtää.vuoria
Pitää vain uskoa.
- hyvin_osui
Kuten esimerkiksi Egyptin 40 vuoden autioitus, Niilin kuivuminen ja Jeesuksen paluu kuulijoidensa elinaikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142143
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511290Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861147- 81986
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56881- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711