Oon siis viillelly viimeisen vuoden ja viiltoja oon tehnyt käsiin ja vatsaan sheiverin terällä. Painan mahdollisimman paljon mutta silti viilloista ei tule tarpeeksi syviä. Mitä mun pitäis tehä, et saisin viillettyy syvemmälle?
Miten viiltää syvemmälle?
7
1265
Vastaukset
- inikeihin
käyt hakee sirkkelin k raudasta
- sdfgsdf
Koita viiltää sormenpäähän mattoveihellä tai pyydä kissaa upottamaan siihen kyntensä. Sattuu niin fakisti että tekee mieli lopettaa viiltely välittömästi
Tarpeeksi syviä mihin? Mitkä on sun viiltelyn syyt? Piirrä ne vaikka ensin paperille enne ku ihoos. Jos sä teet mitään sä tatuoit sun tuskan, ja viilteleet vaan poikki sen rikkaruohopuskan, syljet huulestas pois sen inhottavan nuuskan!
Tälleekulähetää räppäilemmää, ni alakaa jo helepommi helevetti pommittummaa.Taiat olla vaan sellane ihravalas, et terä ei mee läskistä läpi.
- Anonyymi
Ite oot
Ps älkää viiltäkö ku minä oon se ruskee kasa ihraa joka ei kuulu maalle
- Anonyymi
Vaikutat ap 1940 luvulla syntyneeltä Karjalan evakolta.
Saatko mielihyvää provoiluharrastuksestasi? - Anonyymi
Ai oikein sheiverin terällä. Kirjotat näkyvällä musteella.
Mitä sinun uskiskaverisi sanoisivatkaan jos tietäisivät, että provoilet ikämiehenä nettisivuilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851867- 431469
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521052- 741047
- 72993
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20940- 34900
- 37819
- 38749