Onko yhdelläkään joensuun kotien hallituksen jäsenellä kiinteistöpuolen koulutusta tai osaamista? Joensuun kodit on kaupungin täysin omistama vuokrataloyhtiö. Asumisen hinta nousee mutta laatu huononee. Miten tässä on näin päässyt käymään, yhtiön hallituksen osaamattomuuttako? Viimekädessä omistaja kantaa aina vastuun.
https://www.joensuunkodit.fi/fi/joensuun-kodit/hallinto-ja-johto/
kvg ja hämmästyksesi on suuri.
Joensuun kotien osaamaton hallitus?
15
332
Vastaukset
- Joensuunjuntit
Ketä kiinnostaa joku Jovensuun kotien hallitus? Ei ketään. Piruuako tänne tyhjänpäiväisten kumileimasimien tietoja linkität.
- vakavaa
Kyllä kiinnostaa. Kun näkee tuon listan niin pelästyy pahasti. Voivatko poliitikot puuhastella tällä tavalla ja tuhlata äänestäjilleen verorahoja loputtomasti? Luulin että tällaista tuhon pesää ei voi olla olemassa. Täytyyhän joku laki olla joka estää korruption kaupungeissa.Nyt jotkut varattomat elävät jo ylellisesti veronmaksajien kustannuksella ja grynderit rakentavat solkenaan loistoasuntoja köyhille puoluetovereille ilmaisine laajakaistoineen. Joku raja pitää olla tässä asiassa vaikka puolueväki onkin yksimielisesti kurjistanut niitä jotka asuvat omissa asunnoissaan pitäen niitä kunnossa joka päivä ja maksaen Joensuulle vielä monia maksuja kuin kostoksi veriónmaksajan roolista. Kun Joensuu vielä pelaa omituista Sotepeliään ikäänkuin kostoksi asumisesta kylässä saamatta mitään vastiketta verorahoilleen edes sairaanhoidossa,niin miksi täällä enää asua? Luulen että puheet PKn köyhyydestä johtuvatkin juuri tällaisista syistä. Puolueväki on siihen syypää. Ne jakavat keskenään työpaikat vaikka olisi olemassa kyvykkäitä ja hyvin koulutettuja kuntalaisia .Aina valtapuolueen väki saa työpaikat hallinosta ja koulutuksesta vaikkei valituilla olisi mitään koulutusta tai kykyjä. Tästä sitten on seurauksena ne asiat jotka nyt ovat aiheuttaneet melkoisen velkaantumisen kaupungille. Vastuu teoista puuttuu.Luulevat aina selviävänsä puhumalla ongelmista.
- pohojammaa
Siinähän idiootit paskotte sen paskakylänne :D
- ryhmäoppia
Joensuu Kotien pitäisi mennä ryyppyretkelle Barceloonaan, kuten teki naapurikaupungin vuokrakotien hallituksen "edustajat",lukekaa varkaus 24.
- myöhäistä
Kaikki on jo käyty läpi.
- jauho-juho
Juuri tämä. Joensuu on kehitysaluetta, ja siitä saa joensuulaiset punaniskat kiittää itseään. Ketään ei kiinosta kun seutukunta köyhtyy ja kuihtuu.
- ehdotus
Nythän taas vaaleissa päätetään tuleva suunta. On asetettu ehdokkaat ja tuskin kukaan äänestäjä tietää miten se on tehty. Onko KMS taas asettanut kärkiehdokkaat joiden kuvat täyttävät Karjalaisen sivut? Paljonko on annettu kärkiehdokkaille vaalirahaa? Sopuvaalien estämiseksi ehdotankin huutoäänestystä. Siinähän kaikilla on yksi ääni ja demoratia siis toimii. Eikä äänettömillä ole mitään valtaa.
- asunto.on
Höpsis! Ei kai noita kunnallisen yhtiön hallituksen jäseniä alan ammattitaidon perusteella valita. Nehän on palkkiopaikkoja politiikoille ja vastaaville.
- lippuliisa
Juuri näin. Hallituksen jäsenten valinnan peruste on poliittinen. Taitaa lähes kaikki ollut jonkun puolueen listoilla kuntavaaleissa, varsinaista tehtävän edellyttämää osaamista ei kysytä.
- asunto.on
Mutta onko hallituksissa yhtään Seitsemän tähteen edustajaa vai onko kyseessä mediapeli?
- duus
minä talo huolto minä osaa kiinteistö kaikki minä laitta naula seinä
- Jekko
Samaa savoa Kotkasta Kuusamoon.
- kopilla
Asumisen laadun huonontumista on nähtävissä kun on otettu näitä jostain kaukaa tulleita elättejä asukkaiksi.
- vielä-veroja
Kenen? Minä ainakin asun 7000 euron palatsissa ja maksan asumiseni itse .En varmaan enää pitkään kun Siun sote katkoo jalat. Sitten kyllä loppuu halon teko.Toivottavasti puolueväen katot ei vuoda kuten minulla.
- Kiljuva
Minä nautiskelen kiljua. Aika hyvää tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094286
- 783496
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833350Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?253249Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223242- 722916
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642797"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852569- 92472