Omistan 40 vuotta vanhan Tabur Yak III:n jossa on toinen ponttooni haljennut noin 60 cm:n matkalta. Purjehdukseen sitä ei ole käytetty enää käytetty enää 25:n vuoteen, ainoastaan soutuveneenä. Kannattaako se vielä korjata?
ABS-veneen korjaus
3
236
Vastaukset
- Ei-saa-polttaa
No sehän on ihan sinusta itsestä kiinni että haluatko sen vielä pysyvän pinnalla vai et, jos haluat niin korjaat = kannattaa ja jos et halua niin pistät ongelmajätteisiin = ei kannata.
Mistä me sitä voitais tietää. Rahallista arvoahan tuolla ei ole paitsi ehkä negatiivistä! - Tabur
Minulla on samanlainen Tabur Yak III. Maalasin koko veneen alkuperäisen väriseksi (Hempel-maali). Halkeimia ei ollut vaikka pinta oli kulunut. Olen kuullut että muovipuskureita korjaavat firmat osaavat korjata ABS-veneitä, jos ei omat taidot riitä. Ehdottomasti kunnostaisin jollan, on sen verran harvinainen kapine. Parhaimmillaan se on purjevarustuksella, nopea ja hauska kesälelu. Edelliseen kommenttiin lisäyksenä, että euroopan unionin alueella niitä on myynnissä 200 - 800 € hinnalla.
- Ei-saa-polttaa
Paljonko on arvoa euroopan unionin alueella rikkinäisenä soutuveneenä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984