OSTIN HD 750 STRIITIN 2017

OLIKO VÄÄRÄ VALINTA
VIMEKKSI OLI KAWA GPZ 900 91
LUOVUIN 08
ELI 10V ILMAN PYÖRÄÄ

31

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eXXHD

      V-rodin jälkeen tehokkain harlikka tuo, näillä road kingeillä ja glideilla ei pääse ohi mistään :().

      • vitutoletehokkain

        mistä tommosta olet saanu päähäs? V-rodin jälkeen tulee 80-100 heppaisia Harrikoita ja 750 cc on taatusti alle !


    • streettionpepusta

      street on lelu.Jarrut surkeat.Sopii naiselle kauppakassiksi.Ei hintansa väärti, ei tosiaan.

      • eXXHD

        Missä harlikassa on hyvät jarrut? Legendan mukaan lukkiutumattomat jarrut jo vuodesta 1903 alkaen ja se pitää paikkansa! Streetrodissa kuitenkin parhaimmat jarrut mitä harrikassa voi olla! 1700cc tehot 62hp koska vanhanaikainen työntötanko kone, 750cc yli 70hp!!


      • Yhäedelleenkin

        tuon 1700cc ja 62 hp romun ja v-rodin väliin mahtuu myös Harrikoita joissa enemmän tehoa kuin 750 Streetissä. Esim Breakout, noin 90-100hp.


      • Bimuri
        Yhäedelleenkin kirjoitti:

        tuon 1700cc ja 62 hp romun ja v-rodin väliin mahtuu myös Harrikoita joissa enemmän tehoa kuin 750 Streetissä. Esim Breakout, noin 90-100hp.

        Tehokkain HD oli Buell ja siitä HD xr1200, jos HD merkillä mennään... mutta Buell 1125 oli HD aikaisin tehokkain, erkkihän teki siitä omanaan vielä 1190 mikä oli vielä tehokkaampi.

        Mutta jos mennään ilmajäähdytys ja työntötankokone HD:seen mikä/mitä joku voi pitää aitoina HD niin se xr1200


      • Jutustelija1
        Bimuri kirjoitti:

        Tehokkain HD oli Buell ja siitä HD xr1200, jos HD merkillä mennään... mutta Buell 1125 oli HD aikaisin tehokkain, erkkihän teki siitä omanaan vielä 1190 mikä oli vielä tehokkaampi.

        Mutta jos mennään ilmajäähdytys ja työntötankokone HD:seen mikä/mitä joku voi pitää aitoina HD niin se xr1200

        Joo no täytyy sanoa että Buell ei kyllä ole se mistä puhutaan kun puhutaan H-D:stä...

        Eli Harley on Harley ja muut on muita pyöriä.


      • Mptietäjä
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Joo no täytyy sanoa että Buell ei kyllä ole se mistä puhutaan kun puhutaan H-D:stä...

        Eli Harley on Harley ja muut on muita pyöriä.

        Kyllä se vaan on Buell on ollut HD, lue vaikka juttua HOKista.


      • Jutustelija1
        Mptietäjä kirjoitti:

        Kyllä se vaan on Buell on ollut HD, lue vaikka juttua HOKista.

        Onkos Skoda sitten Audi?


      • HDsteetfighter
        Jutustelija1 kirjoitti:

        Onkos Skoda sitten Audi?

        Skodalla ei pääse Audi piireihin, mutta Buellilla pääsee HD piireihin:)
        Katsos tuo on eri asia ja tuolloin kun vielä rakennettiin 1125 Buellia oli se kokonaan HD:ta, EBR oli sitten oma firmansa, mutta jenkki peli kuitenkin tämäkin


      • Jutustelija1
        HDsteetfighter kirjoitti:

        Skodalla ei pääse Audi piireihin, mutta Buellilla pääsee HD piireihin:)
        Katsos tuo on eri asia ja tuolloin kun vielä rakennettiin 1125 Buellia oli se kokonaan HD:ta, EBR oli sitten oma firmansa, mutta jenkki peli kuitenkin tämäkin

        Niin no makuasiahan tämä on, ja jos jollekin toimii Buell H-D pyöränä niin mikäs siinä, itse luen molemmat omiksi luvuikseen. H-D on fiilispyörä ja Buell asenne pyörä.


      • Vostok
        HDsteetfighter kirjoitti:

        Skodalla ei pääse Audi piireihin, mutta Buellilla pääsee HD piireihin:)
        Katsos tuo on eri asia ja tuolloin kun vielä rakennettiin 1125 Buellia oli se kokonaan HD:ta, EBR oli sitten oma firmansa, mutta jenkki peli kuitenkin tämäkin

        Buellilla pääsee HD piireihin ja Audilla Skoda piireihin.


      • Jutustelija1
        Vostok kirjoitti:

        Buellilla pääsee HD piireihin ja Audilla Skoda piireihin.

        Sen tiedän että Audilla pääsee Skoda piireihin :-)


    • EI MIELESTÄNI

    • PorscheSystems

      Niin, toisaalta spårastakin on monta mielipidettä, toiset kehuu sitä hameväen pyöräksi, vaikka omasta mielestä hyvännäköisiä... no VRod ei jonkun mielestä sekään ole HD:)

    • varmaanok

      Onhan toi Street 750 suunniteltu Aasian markkinoille pienikokoisille ihmisille. Oliko siinä peräti 16 tuuman renkaatkin?
      Mutta jos koko riittää sun kropallesi , niin ok.

      Muistuttaa muuten ajossa tosi paljon 2000-luvun Triumph Bonnevilleä. Kyllä Street 750 mulle ihan hyvin kelpaisi. Nyt on Suzuki Gsxf 750.

      Itselleni ei ole kovin paljon väliä, minkälainen prätkä polvien välissä on. Minulle on tärkeää se itse lähteminen ja matka.

      • padingpadongkingkong

        Street on aloitteleville ja erityisesti naisille suunnattu mopo jota esim. intiassa on myyty paljon.Pienikokoinen, pienitehoinen, surkeat jarrut ja surkeasti tehty mutta koska kyljessä lukee HD niin myyhän se.


      • Räpätinrää
        padingpadongkingkong kirjoitti:

        Street on aloitteleville ja erityisesti naisille suunnattu mopo jota esim. intiassa on myyty paljon.Pienikokoinen, pienitehoinen, surkeat jarrut ja surkeasti tehty mutta koska kyljessä lukee HD niin myyhän se.

        Eikö tämä ole scout:Len kokoinen ja tehollaan enempi kuin 883?
        Vai onko nämä myös niitä


    • HoG

      Onkohan tämä H-D 750 Street vastine Indian Scout:le, Tehoja ja kuutioo vähemmän, mutta koko luokka muutoin sama?

    • Paukkuupoksuu

      Ei ne HD:t mitään kookkaita ole muutenkaan, no on siellä loppupäässä tietty vähän isompaa , ite pidän spårasta mutta sain heti kuulla pari Tyttö juttuja, että into lopahti heti, toki tästä Streetistä joku voi myös niin sanoa, vaikka se on spåraa tehokkaampi.....
      Ehkä nämä hoodeet menee näihin vesipyssyihin ja OHC koneisiin

      • Sporsteronjees

        Mulla on Iron 883 ollut jo 7 vuotta.
        Yhtään tyttöpyörä-juttua ei minulle ole kukaan tullut kertoilemaan. Iron on hyvinkin maskuliinisen oloinen pyörä.
        En tosin ajele missään HD-porukassa vaan etupäässä yksin omaksi riemuksi.

        Mitä merkitystä on jonkun toisen mielipiteellä Sporasta?
        Itselleni sen ostin. En viitsinyt Dynaa hankkia, kun oli niin penteleen kallis uutena. Tällä Ironilla saa kyllä yksin ajellessaan ihan yhtäläiset vibat. Ja suurin osa ihmisistä ei erota Sporaa ja Dynaa toisistaan, joten prestigen kannaltakin tämä on ihan yhtä hyvä ( asialla ei mulle ole mitään merkitystä).


      • exasiakashd

        Käyhän kokeeksi hd kokoontumisajoissa sporsterilla , sen vittuilun jälkeen vaihtuu merkki jos et ole nainen. Ite kävin ja heti sain kuulla tussuHD ym vitsejä vaikka oli 1200cc custom malli. Vaihdoin kylläkin siitä syystä kun ei polvet kestänyt jatkuvaa korjausta ja hampaissa ei pysynyt paikat!


      • Vaikävitsinä
        exasiakashd kirjoitti:

        Käyhän kokeeksi hd kokoontumisajoissa sporsterilla , sen vittuilun jälkeen vaihtuu merkki jos et ole nainen. Ite kävin ja heti sain kuulla tussuHD ym vitsejä vaikka oli 1200cc custom malli. Vaihdoin kylläkin siitä syystä kun ei polvet kestänyt jatkuvaa korjausta ja hampaissa ei pysynyt paikat!

        Höpö höpö.


    • Tyttömopojako

      Street on eri tyylinen kuin sporstes, eli ei kuutioihin katsomista

    • justelija2

      Harlikka piireissä ei katota muuta kuin kuutioita, tehoilla kun ei ole hd kanssa mitään tekemistä.

    • Uusisporster

      Nythän se on jo uusi nestejäähdytteinen 1250-kuutioinen Sporster lähtökuopissaan.
      Tulee jopa matkaenduromalli Pan America vuodelle 2020.

      Minusta uusi moottori näyttää aika samalta kuin Victoryn/ Indianin 1200 -kuutioinen kone. On siinä hieman tuon 750 Streetinkin näköä. Fyysisesti kuitenkin ilmeisesti pikkuveljeä selkeästi isompi pyörä. Matkaenduro varsinkin isokokoinen kuten muutkin sen genren pyörät.

      • Ålliälli

        Tuo on enempi street sarjaa? Kuin spåraa, varsinkin streetfighter ja tuo Custom


    • PekkaKontulasta

      Onko tämä made in India? Aikojen alussa oli Suomessa myynnissä 125 cc HD oli Italian ihmeitä. Aermacci teki myös jotain 1 syl. 350 cc, jota myytiin anglosaksisella alueella hyvin. Löytyypä joku skootterin tapainenkin Firman historiasta. Jotta Firma on pitkään osannut muutakin kuin 300kg ja v-konetta, mikä ei ole huono asia. Työntötangoissa ei sinänsä ole mitään vikaa, jos kierrokset riittävät käyttäjälle. Myllyn kuminauhat ei rapene eikä ketjut veny. Mäntänopeudet ovat kohtuulliset ja kone pelittää.

      • Jutustelija1

        Älä unohda 500cc enskaa.


      • Ålliälli

        125 ja muut 350, ei ollu HD:ta alunperin?! Streetit on


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

      Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4509
    2. Harmi että

      Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

      Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

      Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1146
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

      Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

      niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Tulee ikävä

      Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

      Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      873
    Aihe