Joka vuosi yhä enemmän ja varhain kanarianlinnun värisiä sontaseppoja saapuu hädissään sairaalaan. Osa työssäkäyviä ja perheellisiä ”suurkuluttajia”.
Huvittaa nämä sontasepot, kun tulevat sairaalaan lopulta sisuskalut sökönä, niin heitä pitäisi paapoa, ymmärtää ja tukea. Heille on monta kertaa sanottu ja varoitettu , että alkoholi on hyvä liuotin ja desinfiointiaine, mutta liiallisesti nautittuna jokainen sontaseppo kohtaa varhaisen kuoleman, lisäksi haimatulehdus uusiutuu herkästi ja se tappaa tavalla, joka on kivulias. Erityisen vaikea sisuskalunsa dokannut sontaseppo on hoitajille ja lääkärille, koska lääkettä ei ole, vain voidaan katsoa vieressä kivuista, harhoista ja kuolemanpelosta kärsivää, vaipat housuissa haisevaa ja oksentavaa juoppoa.
Kipulääkkeet eivät lievitä sisäelimensä ryypänneen viimeisiä viikkoja ja päiviä, ellei hän vajoa koomaan. Veri ei hyydy ja lääkitys ei toimi.
Sitä onko heillä kipuja koomassa emme tiedä.
Heitä on kokonaisia osastoja makaamassa avohaavaisina maksakoomassa, hieman sairaalan syrjäisemmissä kolkissa.
Kesän kääntyessä syksyyn keltanaamaisia suurkuluttajia alkaa ilmestyä osastolle jokainen vuosi entistä enemmän. Dokaavatko ihmiset enemmän vai onko heillä tolkku kadonnut?
Alkoholisteja enemmän koko ajan
Vihreatakkinen
3
341
Vastaukset
- Jasu123
Ikävää jos näin on
- Synttäritarjous
Hyvin olet päässyt perille maailman menosta. Kuka sitten halveksii näitä ihmisiä. Se on eri juttu. Jokainen siellä makaava on syntynyt ja kehittynyt samoin. Ympäristö on tuhonnut tämän ihmisen psyykkeen ja mahdollisuuden erilaiseen elämään.
- pampampam
Tottapuhuen vanha kunnon viinajuoppo alkaa olla harvinaisuus ,sekakäyttö on nykyaikaa.Viimeistään jos katkolle pääsee tutustuu kyllä pillereihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241595
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016