venäläinen tulee

tupuna10

olen niitä ihmisiä, jotka ovat uskoneet, että venäläinen ei tule, ennekuin morsian lähtee.(tai nyt ylösotto on jo käsillä) no nyt sille ajatukselle tuli loppu sitten viimeyön.
olin tuossa unessa jossakin isossa tilaisuudessa. siellä oli myös maamme elossa olevat presidentit. jossakin vaiheessa alueelle alkoi kävellä venäläisiä aseistettuja miehiä, jotka antoivat ymmärtää valtauksen olevan kolmen kuukauden koeaika. minä olin myös tuolla teltassa, josta lähdin tuon teltan ulkokautta metsään, johon nuo sotilaat minua ei nähnyt meneväksi. uni tuntui aamulla uskottavalta.

15

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siun

      vertauas esim. Kymmenen neitsyestä yö tulee kaikille,
      Matt.24: jollei niitä päiviä lyhennettäisiin...mutta valittujen tähden ne lyhennetään

      Lue , rukoile ja usko Raamattua

      • Vahvanaloppuun

        >>>Matt.24: jollei niitä päiviä lyhennettäisiin...mutta valittujen tähden ne lyhennetään<<<

        Jeesus puhui Israelille koko Matt 24. luvun opetuksen. Tuo em. Sana koskee aikaa, jolloin Jeesus tulee Öljymäelle ruumiillisesti. Se on vihan ajan loppuhuipentuma jolloin Israelia ahdistetaan joka suunnalta ja näyttää siltä, että koko Israel tuhoutuu. Heidän tähtensä nuo päivät lyhennetään ja Jeesus tulee ja pelastaa koko Israelin.

        "Joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu" viittaa myös tähän tapahtumaan, ei seurakunta-aikaan. Luen koko Matt 24. luku ajatuksen kanssa ja huomaa tämän.
        Totisesti tämä sukuolvi, joka näki Israelin itsenäistyvän, ei katoa ennen kuin kaikki lopun ajan tapahtumat ovat tapahtuneet.


    • Tuo on tuotta. Itse näin kerran unen. Olin syntymätilan pihassa ja kuulin sanat ala tehdä töitä, sillä isäntä tulee pian. Kun aloin tehdä töitä niin karhu hyökkäsi pihaan ja pakenin kiven taa ja sitä kiersimme, kun se yritti saada minut kiinni. Yhtäkkiä nousin yläilmoihin ja sieltä ketselin kuinka se tepasteli pihassa.

    • Nähty

      Noin viikko sitten näin unen, jossa joitakin nuoria koivuja kaatui kovassa tuulessa. Tuuli oli myrskyä nostavaa ja myrskyn edellä kulkevaa. Vanha koivu sinnitteli pystyssä, vaikka oli kauttaaltaan lovettu juuren yläpuolelta. Vanha koivu kaatui vasta sitten, kun raju myrsky iski täydellä voimalla ja tuli päälle hetkessä. Koivut olivat kesäasussa.

      Koen, että kaikki on niin yllättävää, että kukaan ei ole osannut varautua. Muutama nuori "koivu" on vartijan paikalla, jotka yrittävät estää, mutta voimia ei ole. Meidät on murrettu jo pitkän aikavälin aikana ihan sisäpiiristä. Järjestelmä pysyy yllä niin kauan kuin tarve ja sillä ei ole mahdollisuuksia pysyä pystyssä. Myyräntyötä ei ole haluttu uskoa eikä nähdä.

    • tupuna10

      niin. tuon unen mukaan ylösotto ja venäläisen tulo olisivat tapahtumat, jotka tulevat yhtäaikaa.näin olettaisin, koska häivyin tuon teltan perällä olevasta ovesta ulos, johon sotilaat eivät nähneet minun menevän. tunnelma tuolla teltassa oli yllättynyt ihmisten keskuudessa. uni oli niin todellinen, että minun piti aamulla nousta ja lukea sanomalehti, joko on jotakin tapahtunut käänteentekevää.

    • tupuna10

      just luki iltalehdessä, että venäläinen vahvistaa panssarivaunukalustoaan lähellä rajaa. asiantuntijan mukaan alakurtissa.

    • tupuna10

      minä miehelleni sanoin tuosta unesta, niin hän kysyi, että kävellenkö tulivat. no se tarkoittaisi, että jalkaväki rykmentillä valtaavat suomen.kävellen ne tulivat tuossa minun unessa aseet olalla.

    • Suomisen.Ollin.tempaus

      Tervetuloa venäläiset!

    • Jobinpostia
      8.8.2017 21:40

      Ilm.16:11. Biblia (1776). Ja pilkkasivat taivaan Jumalaa kipuinsa ja haavainsa tähden, ja ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi?

      --------------------------------------------------------------------------------------

      "...ei tehneet parannusta töistänsä. Olisi, kiva tietää tämän erään nimi? "

      ........

      Herran rauhaa ja armoa !
      ...................................................

      Johanneksen ilmestys 16

      10. Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa
      11. ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

      ........

      JUMALA VAATII PARANNUSTA - SILLÄ - JOS EI PARANNUSTA TAPAHDU - NIIN...

      ONNETTOMUUS KOHTAA - NIITÄ PENSEITÄ - JOTKA ITSE ITSENSÄ KOROTTANEET...

      SAMAT - Raamatun - SÄÄNNÖT KAIKILLE...

      ........

      JEREMIA 23

      30. Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa.
      31. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.
      32. Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.

    • Diopterius

      Varokaa venäläisten hävittäjiä ja helikoptereita ylösoton aikaan.
      Kannattaa myös varata kunnolla vaatetta. Viimeksi Lontooseen lentäessä ylhäällä oli -50 asteen pakkanen.

      • paljonlapasia

        >>>Viimeksi Lontooseen lentäessä ylhäällä oli -50 asteen pakkanen.<<<

        Se on tietenkin Luojallemme suuri ongelma. Mutta ehkä Hänellä on jokaiselle mukaansa ottamalle uskovalle riittävästi lapasia ja villapuseroita.


    • rgbtbyt

      Eli Putinin hyökkäys on suoraan yhteydessä avioliittosi päättymiseen? Koko galaksi taitaa pyöriä tämän tyypin ympärillä...

    • voipyhäihme

      Pointtihan avauksessa ei ole uni eikä profetia, vaan russofobian ylläpitäminen.

    • Jarmotupuna

      Jarmo tuossa pöyhkeilee näyillään, ja koittaa epätoivoisesti uskotella että muutkin näkevät samoja näkyjä kuin hän itse.

    • hdhjjh

      Jos morsian jättää, niin voi sitä tilata venäläisen morsiamen tilalle...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe